Wymiana paska wielorowkowego

Postprzez SEByAmaha » 20 maja 2009, 21:16

Witajcie mam na imię Sebastian.
Borykam się z problemem doboru wielorowkowego paska napędzającego m.in. alternator w Madzie 3 2.3 AT USA rok 2005. Otóż w moim modelu znajdują się 2 paski przy czym ten drugi bardzo krótki napędza wyłącznie sprężarkę klimatyzacji. We wszystkich katalogach przewidziany pasek to 6PK2315 – ten pasek jest ewidentnie za długi. Prawdopodobnie w modelu z katalogu 1 pasek napędza również sprężarkę klimatyzacji, a ja mam oddzielny z tąd ta różnica w długości. Demontowanie starego paska tylko po to żeby go dokładnie zmierzyć i zamówić nowy jest upierdliwe, a w ASO życzą sobie 230 zł. Proszę Was zatem o pomoc i sprawdzenie w Waszych modelach numeru na wierzchniej stronie paska (o ile się jeszcze nie zdarł jak u mnie) lub oświecenie mnie o jego rozmiarze jeśli już macie tą wymianę za sobą.

Pozdrawiam
Seba
Początkujący
 
Od: 20 maja 2009, 20:57
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.3 AT

Postprzez LemJohny » 27 maja 2009, 01:41

Obadam u siebie a najlepiej to odkręć osłonę spręzarki , włóż śrubokręt płaski pod kątem miedzy pasek a koło pasowe sprężarki, wsiądz do samochodu i rusz silnik rozrusznikiem a pasek sam zleci :D i po sprawie ;)

podjedź do jakiegoś mechanika dobrego co ma system komputerowy i zamawia części, powinien mieć w katalogu pasek do wersji USA ( u mnie miał wszystko jak zamawiałem tarcze ) Zadzwoń do intercarsu oni mają dobry system...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2008, 10:29
Posty: 109
Auto: Mazda 3 2,3l

Postprzez SEByAmaha » 22 cze 2009, 12:14

Dla zainteresowanych chciałbym zakończyć, że udało mi się uzyskać info o pasku. Jego długość to 1325mm, z kolei rolka dociskowa jest dość pospolita i pasuje od innych mareki np. Ford Focus.
Początkujący
 
Od: 20 maja 2009, 20:57
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.3 AT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323