Chłodnica Wody 2 DITD

Postprzez peace133 » 7 cze 2010, 20:00

Witam
Miałem stłuczke w ten weekend i chciałbym sie dowiedziec czy nie macie może namiarów gdzie moge dostac
chłodnice wody ( poniewaz moja uległa kompletnemu zniszczeniu).
Pytałem w serwisie Mazdy w Łodzi ale cena 1500 złoty przeraziła mnie, w internecie sprawdzilem wszystkie mozliwe oferty i nic
Jakby ktos mial namiary na rozbita taka mazde lub jakis sklep byl bym dozgonnie wdzieczny :)
Pozdrawiam
peace133
 

Postprzez topik » 7 cze 2010, 21:35

Cześć. Patrzałeś w dziale sprzedam? Napisz do Rikiego i do sklepu carspeed. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez klicek » 7 cze 2010, 21:44

zia ale co to znaczy calkowitego zniszczenia? moze da rade wymienic sam wklad? jestem po podobnym zabiegu, chlodnica pekla i dupsko zbite, ale pojechalem do serwisu i wymienili mi wklad za 500 ziko + koszt plynu jestem jak narazie zadowolony
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2009, 21:30
Posty: 39
Skąd: Gorzów Wlkp
Auto: Mazda323f BJ 99'

Postprzez tomzwolin » 7 cze 2010, 22:01

używki nie moge znalesc ale mam nowa za 1169zł tak dla przykładu bo nie wiem jaki masz motor itd cos takiego http://www.motoneo.pl/m-MAZDA-1999-323_F_VI_BJ-2311-13671-Uklad_chlodzenia-Chlodnica-Chlodnica_wody.html#kat1 polukaj sobie na tej stronce :) ale drogo jest niestety
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2010, 17:28
Posty: 82
Skąd: Okolice Biłgoraja
Auto: Mazda 323F 2.0 Diesel 90KM

Postprzez Grzechmazda 323fD » 13 cze 2010, 15:09

Az auto 1269zl nr ser. RF3F15200C. Na allegro koleś sprzedawal regenerowaną za 800zl. Starą musiałem mu wysłać i dopłacić 200zl dopiero jak by doszła przesyłka z moją starą chłodnicą i nadawała by się do regeneracji facet miał zwrócic 200zl. Dałem sobie spokój. Kupiłem ory chociaż DENSO made in china:P
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2007, 23:31
Posty: 53
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Auto: Mazda 323f 2.0DTVi 2000r RF2A

Postprzez bar1984 » 1 lut 2011, 19:56

Gdyby ktoś jeszcze potrzebował to w Łodzi na ul Śląskiej 42 jest firma GRAPOW www.grapow.com.pl ja znalazłem tam chłodnicę do 626 ditd za ok 770 zł nową nissens , mają też tańszy produkt NRF coś ok 650,–. Jeśli stara chłodnica natomiast nadaje się do naprawy to firma ta może taką naprawę wykonać za max 150,–.
Mam nadzieję że komuś przyda się ta informacja bo koszta nowej w aso są oszałamiające.
Początkujący
 
Od: 23 gru 2010, 09:43
Posty: 17
Skąd: Łódź
Auto: MAZDA 323F 2.0 DITD 90kM

Postprzez Neonixos666 » 20 lut 2011, 16:25

Mam pytanie co do górnych gum chłodnicy, bo na jednej jest sztywna chłodnica a na drugiej luźno lata w przód i tył. Czy tak ma być a jeśli nie to jak poprawnie jest ona osadzona w tych gumach?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez piotrek88z » 20 lut 2011, 20:37

Neonixos666 napisał(a):Mam pytanie co do górnych gum chłodnicy, bo na jednej jest sztywna chłodnica a na drugiej luźno lata w przód i tył. Czy tak ma być a jeśli nie to jak poprawnie jest ona osadzona w tych gumach?


Te gumy się wyrabiają od drgań silnika. Ja u siebie po prostu nałożyłem wężyki gumowe na te bolce i już nie lata.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2010, 11:55
Posty: 70
Skąd: Jędrzejów
Auto: Mazda 323F BJ DiTD 99'

Postprzez siwy-84 » 21 lut 2011, 00:12

piotrek88z napisał(a):Ja u siebie po prostu nałożyłem wężyki gumowe na te bolce i już nie lata.


zrobiłem dokładnie tak samo, chłodnica siedzi ciasno i już nie lata i nie brzęczy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2010, 10:53
Posty: 140
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +

Postprzez Neonixos666 » 21 lut 2011, 00:47

piotrek88z napisał(a):Te gumy się wyrabiają od drgań silnika. Ja u siebie po prostu nałożyłem wężyki gumowe na te bolce i już nie lata.

Dzięki, też tak zrobię <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez YgooR » 21 lut 2011, 15:12

A ja nałożyłem gumę w kształcie harmonijki, pozostała mi po regeneracji zacisków hamulcowych :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez Interceptor » 21 lut 2011, 22:27

cyknie któryś jakąś fotkę jak to zrobiliście. U mnie w benzynie nie ma takich drgań od silnika, ale chłodnica też trochę lata na tych bolcach.
Moja M http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=115425
Ciężka stopa = lekki portfel :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2009, 18:17
Posty: 128
Skąd: Unieście, Warszawa
Auto: Mazda 323 BJ 1,3 16V 1998r

Postprzez boczek86 » 5 mar 2011, 13:49

tez sie podpinam z prosba o zdjecie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez decadent » 5 mar 2011, 18:03

U mnie też bolce u góry chłodnicy mają przestrzeń i chłodnicą można ruszać przód tył, ale nie wydaje mi się, żeby oryginalnie mogło być inaczej... tam nic nie mogło się wyrobić !
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2010, 08:57
Posty: 682
Skąd: Kielce
Auto: BJ, 1.5 benz. 1999

Postprzez Interceptor » 12 mar 2011, 17:38

Czy tak ma być czy nie ja uznałem, że poprawię fabrykę. Po za tym nie lubię jak coś mi lata w silniku.

Górne mocowanie chłodnicy przed przeróbką
Obrazek

Górne mocowanie po małym upgradzie :) Parę centymetrów gumowej rurki.
Obrazek

Chłodnica siędzi sztywno, nic nie lata przód tył. <faja>
Moja M http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=115425
Ciężka stopa = lekki portfel :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2009, 18:17
Posty: 128
Skąd: Unieście, Warszawa
Auto: Mazda 323 BJ 1,3 16V 1998r

Postprzez Neonixos666 » 12 mar 2011, 18:53

A ja mam inny patent bo użyłem uszczelek do butki gazowych które idealnie wchodzą na te bolce i luzu nie ma żadnego, dodatkowo polecam też pod dolne mocowania wiatraków założyć gumy bo także ruszają się powodując rezonans. Ja użyłem 5 uszczelek, 2 na górze chłodnicy, 2 na mocowaniu lewego wiatraka i jedną na prawy wiatrak. Wszystko fajnie wyciszone nic nie słychać <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 12 mar 2011, 19:00

moj patent szybszy :) wzialem te cybanciki plastikowe co niektorzy maja kolpaki przywiazane i sciagnalem ja mocno do obudowy :P bo bolca niemam :( scielo mi go i wylamalo podczas stluczki :( ale i u mnie trzyma sie wszystko fajnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Borys » 12 mar 2011, 19:12

Nie ma co poprawiać fabryki. Jeśli usztywnicie te mocowania to kolejny słaby punkt przy drganiach to węże chłodnicy. Może nie od razu, ale mogą popękać po kilku latach drgań.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez Neonixos666 » 12 mar 2011, 19:21

dolne bolce wiatraków wyrobiły sobie spory luz a jak podłożyłem te uszczelki to ruszają się ale znacznie mniej i bez głośnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 12 mar 2011, 19:56

ja tak musialem tymi plastikami zwiazac bo bolce mam polamane i wszystko mi latalo :( a teraz elegancja francja :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323