Strona 1 z 1

problem z odpaleniem po wymianie uszczelki pod głowicą

PostNapisane: 31 mar 2010, 17:22
przez Brayan73
Po wymianie uszczelki pod głowicą mam teraz problem z odpalaniem auta
muszę dłużej kręcić aby odpalił
nie ma różnicy czy zimny czy ciepły silnik no może na ciepłym deko szybciej odpala
macie jakieś pomysły co się stało

Re: problem z odpaleniem po wymianie uszczelki pod głowicą

PostNapisane: 31 mar 2010, 20:15
przez say
Mam taki, że rozrząd przestawiony jest o jeden ząbek (pasek był ściągany przy tej operacji i przy ponownym założeniu źle ustawione znaczniki).

Ps. To tylko pomysł :).

Re: problem z odpaleniem po wymianie uszczelki pod głowicą

PostNapisane: 31 mar 2010, 22:29
przez Brayan73
a czy przy źle ustawionym rozrządzie silnik by normalnie pracował
bo oprócz odpalenia to silnik pracuje ok

Re: problem z odpaleniem po wymianie uszczelki pod głowicą

PostNapisane: 1 kwi 2010, 09:11
przez say
przy przeskoku o jeden ząbek tak (sprawdzone na 2 ditd), ale to tylko jedna z możliwości, niemniej jednak warto sprawdzić bo to w sumie najmniejszy koszt :).

Re: problem z odpaleniem po wymianie uszczelki pod głowicą

PostNapisane: 1 kwi 2010, 15:56
przez Brayan73
czy da rade to sprawdzić samemu ??
jeśli tak to jak ??

Re: problem z odpaleniem po wymianie uszczelki pod głowicą

PostNapisane: 1 kwi 2010, 18:05
przez Brayan73
Zwarłem złącze serwisowe i podało mi takie nr błędów w kolejności 14 – 12 – 11
14 to Czujnik ciśnienia atmosferycznego – EMS
12 to Czujnik położenia przepustnicy
11 nie znalazłem opisu
czy te podzespoły mogły zostać ruszone przy wymianie uszczelki pod głowicą i czy maja wpływ na odpalanie auta ??