Po wymianie uszczelki pod głowicą mam teraz problem z odpalaniem auta
muszę dłużej kręcić aby odpalił
nie ma różnicy czy zimny czy ciepły silnik no może na ciepłym deko szybciej odpala
macie jakieś pomysły co się stało
problem z odpaleniem po wymianie uszczelki pod głowicą
Strona 1 z 1
Zwarłem złącze serwisowe i podało mi takie nr błędów w kolejności 14 – 12 – 11
14 to Czujnik ciśnienia atmosferycznego – EMS
12 to Czujnik położenia przepustnicy
11 nie znalazłem opisu
czy te podzespoły mogły zostać ruszone przy wymianie uszczelki pod głowicą i czy maja wpływ na odpalanie auta
14 to Czujnik ciśnienia atmosferycznego – EMS
12 to Czujnik położenia przepustnicy
11 nie znalazłem opisu
czy te podzespoły mogły zostać ruszone przy wymianie uszczelki pod głowicą i czy maja wpływ na odpalanie auta
pozdr.
- Od: 24 lut 2009, 23:06
- Posty: 43
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 90KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość