Strona 1 z 2

Po wymianie rozrzadu auto nie pali

PostNapisane: 2 sie 2009, 23:28
przez Dżeki
Witam.Po wymianie rozrzadu i regeneracji pompy wtryskowej no i przy okazji czyszczeniu dolotu auto nie pali. Paliwo dochodzi do wtryskow,swiece zarowe sprawdzone ale nie ma napiecia na kablu pradowym podgrzewania swiec Po przekreceniu kluczyka nie zapala sie czerwona kontrolka z kluczykiem ktora po ok. dwoch sekundach gasla a w okolicy pompy slychac jakies pstrykanie co trzy sekundy.Auto stalo z odpietym akumulatorem okolo tygodnia.CO TERAZ czy jestem w stanie zrobic to sam [z wami] czy po odwaleniu czarnej roboty bede musial jechac do serwisu.HELP.Pozdrawiam

PostNapisane: 3 sie 2009, 22:39
przez Riki
Dżeki tak jak rozmawialiśmy przez telefon... nie wiem co jest :(
wszystko wskazuje na to że coś jest nie tak z immo.. pytanie dlaczego?
W Krakowie masz ASO ale przyznam, że są średni... ciężko mi coś doradzić, może udaj się do nich i podpinaj auto pod NGS-a? (kompa)

Czy od tamtej pory coś się ruszyło w temacie?

PostNapisane: 3 sie 2009, 22:49
przez Dżeki
Witam.Riki dzisiaj odpalilem ja na samostarcie,pochodzila az sie zagrzala,zgasilem.prubuje zapalic,lipa.Znowu samostart i gada.po okolo 5 min.gasze. Ponowna pruba[bez samostartu] i lipa.Pojawil sie blad 1402-EGRValve Position Sensor Circuit.Co do ASO w Krakowie to to ze sa sredni to dla nich komplement hahaha

PostNapisane: 3 sie 2009, 22:54
przez Riki
Dżeki napisał(a):Riki dzisiaj odpalilem ja na samostarcie


ryzykowna próba... :D odważny jesteś.. ja tak nie potrafię :P

ale że cholera zapaliła... :|


Dżeki napisał(a):Pojawil sie blad 1402-EGRValve Position Sensor Cirkuit

wyślij mi proszę zdjęcie EGR-a

Jak sprawdzałeś ten błąd? NGS czy dioda z alledrogo.pl?


Dżeki napisał(a):Co do ASO w Krakowie to to ze sa sredni to dla nich komplement


jak napiszę to co myślę to i tak pokaże tiiiittt <lol>

PostNapisane: 3 sie 2009, 23:00
przez Dżeki
Nie dziwie ci sie.EGR jest identyczny jak w twojej.Prubowalem z Jaksa ale nie chce go meczyc .

PostNapisane: 3 sie 2009, 23:02
przez Riki
Dżeki napisał(a):.EGR jest identyczny jak w twojej


Teraz mam pewność... w innym wypadku w/w błąd nie miał racji bytu.


Dżeki napisał(a):Prubowalem z Jaksa ale nie chce go meczyc .


nie bardzo rozumiem :P choć przyznam że takie przypadki na odległość są "nienaprawialne"... czasem wjedziesz na podnośnik i auto stoiiii bo usterka jest na tyle złośliwa że......

PostNapisane: 3 sie 2009, 23:03
przez Dżeki
Aha podpialem go do kompa u mechanika w Wieliczce.Bo oczywiscie w ASO na Conrada i Wilickiej nie potrafia sie z nia polaczyc <killer>

PostNapisane: 3 sie 2009, 23:06
przez Riki
Dżeki napisał(a):w ASO na Conrada i Wilickiej nie potrafia sie z nia polaczyc


może nie mają komputera........ ;>

PostNapisane: 3 sie 2009, 23:08
przez Dżeki
Riki pierwsze i ostatnie pytanie na dzis.Czy w tej BJ wystepuje czujnik potocznie zwany WSTRZASOWY.

PostNapisane: 3 sie 2009, 23:16
przez Riki
Dżeki napisał(a):Czy w tej BJ wystepuje czujnik potocznie zwany WSTRZASOWY.


masz tu na myśli temat alarmu i immo?

odpowiem: nie wiem... wszystko zależy tak na prawdę od danego egzemplarza... pozostaje jeszcze kwestia rynku na jaki został wyprodukowany oraz "widzimisie" poprzedniego właściciela...

PostNapisane: 3 sie 2009, 23:27
przez Dżeki
Podobno on dziala na uderzenie w cos,moze zadzialac na mocne trzasniecie drzwiami itd.Nie wiem ,nie warzne ,jutro sprawdzam EGR , w sumie byl czyszczony podczas calej operacji ale" musze".POZDRAWIAM.Jesli bylby to immo.to nawet na samostarcie po kilku,kilkunastu kilkudziesieciu sekundach powinien zgasnac ,ale zawsze moge byc w bledzie.POZDRAWIAM :D

PostNapisane: 3 sie 2009, 23:30
przez Riki
daj znać..... ;)

PostNapisane: 3 sie 2009, 23:58
przez Dżeki
Dam.A co do Jaksy to Szacuneczek, tylko nie chce Mu zawracac glowy[praca-telefony,dom-telefony] ilez mozna.Bo chyba tego do konca nie rozumiales [brak buzki UPSS ] ? <glupek2>

PostNapisane: 4 sie 2009, 00:14
przez Riki
Wszystko rozumiem ;) powodzenia!

PostNapisane: 4 sie 2009, 00:26
przez Dżeki
NARA.pisze Zeby sie nie skonczylo na trzynastu postach. ;)

PostNapisane: 29 sie 2009, 08:52
przez xANDy
W DiTD nie istnieje wyłącznik wstrząsowy – zresztą jak w większości diesli. Możliwe, że poprzednik coś takiego zamontował.
Brak lampki od immo wskazuje na kieunek (elektryka) albo jakiś dorobiony alarm, który nie steruje startowo SPV -->jak już chodzi silnik to wtedy nawet lekko "zawieszony" SPV może pozwolić na pracę motoru...

od miesiąca coś się zmieniło w ogóle?

PostNapisane: 11 wrz 2009, 11:47
przez Dżeki
Witam xANDy. Zmienilo sie SPV i autko smiga.

PostNapisane: 11 wrz 2009, 20:23
przez freshbratek
Dżeki co było powodem że poprzednie SPV sie {...} ;/ – chyba nie czyszczenie ???

PostNapisane: 12 wrz 2009, 14:05
przez Riki
Dżeki napisał(a):. Zmienilo sie SPV i autko smiga.


:D

Super, że auto już żyje :)

PostNapisane: 13 wrz 2009, 12:21
przez Dżeki
Nie.Czyszczenie dolotu nie ma z tym nic wspolnego.Po prostu zlapal zwieche na dobre i tyle.