mam takie coś:
-ubywa mi płyn chłodzący – z ponad HIGH do LOW w zbiorniczku w przeciągu tygodnia
-na chodzącym, rozgrzanym silniku w zbiorniku wyrównawczym bulgota i leci para z otworka. po zatkaniu palcem gromadzi się ciśnienie
-wentylator czasem się załącza ale nie ma to odzwierciedlenia we wskazaniu temperatury
-wskaźnik temperatury dochodzi spokojnie do połowy skali i nigdzie się nie rusza obojętnie, co robię – stoję w korach czy jadę w trasie
-wytarłem okolice korka i sprawdziłem następnego dnia po jeździe – było mokro
moje do was pytania :
-korek ofkors kupię, oryginalny, tylko czy to wyjaśnia wszystkie objawy ?
-czy wiatrak powinien się załączać jeżeli wskaźnik się nie rusza ?
-czy rusza się wam jakkolwiek inaczej niż do połowy wskaźnik temperatury ?
-czy płyn chłodzący w normalnej temperaturze może tak intensywnie parować ?
-pasuje wam tu walnięta uszczelka głowicy ? silnik chodzi dobrze, nie przerywa po starcie na zimno, nie zauważyłem białego dymienia.
-głupie pytanie – czy spotkaliście się z jakimś zablokowaniem czujnika temperatury przez sprzedającego, żeby ukryć przegrzewanie się silnika ?
pozdrawiam