Strona 1 z 1

Czarny dym z rury 323F vs. 626

PostNapisane: 4 paź 2008, 21:12
przez MarekW
Odkad mam DITD z silnikiem RF4 ogladam inne, a ze ostatnio w Lodzi jest ich wysyp to obserwuje je w akcji (zwalniam, daje sie wyprzedzic i obserwuje rure wydechowa) obsesja :–).

Zastanawia mnie jedno, wszystkie strasznie kopca (jak stare kutery) podczas ruszania, ze swiatel czy to jest przypadlosc i urok tego modelu?? Chyba nie, ale widze, ze ludzie nie zwracaja na to uwagi i depcza i wtedy to jest zaslona dymna ...

Kolega ma 626 z 1998 z pierwszym DITD (RF2) i u niego tego efektu nie widac a przejechane ma ponad 200kkm (pierwszy i jedyny wlascicel)?

Czy macie takie same spostrzezenia?

M.

PostNapisane: 4 paź 2008, 21:58
przez Marcin ( Pycia )
Nie jezdze za rurami wydechowymi nie mam takiego zboczenia jak ty .... <lol> ale ja nie widze aby w
W-wie jak ruszaja DiTD badz TDVI to ze im sie kopci z rury jakos strasznie.

PostNapisane: 4 paź 2008, 23:37
przez thomass
witam.powiem ci tyle polski diesel jest do pupy.jezdze ditd 98 r 626.w irlandii zero dymu .krotko za granicami polski na zachod nie zobaczysz dymu.bylem w polsce [dramat}tankowalem na orlenie bio paver. lgiiczy jakies tam gowno.czarny dym za mna.zatankowalem w belgii czysto.

PostNapisane: 5 paź 2008, 10:30
przez MarekW
Czyli zalezy to od paliwa? albo od uszkodzonych DITD sprowadzanych z zagranicy.
Temat moze isc do kosza ...

PostNapisane: 5 paź 2008, 14:52
przez freshbratek
no moja też dymi:) zwlaszcza jak jej depne powyzej 2500:) bardzo dobrze to widac w nocy w swietle reflektorow auta jadacego za mna:) auto ma 140kkm jezdzi na syntetyku tankuje na shellu.
przestalem sie tym martwic bo wazne co jest przede mna a nie za mna:)
Po za granicami RP nie zauwazylem az takiego kopcenia, takze chyba paliwo:(

PostNapisane: 5 paź 2008, 19:15
przez thomass
uszkodzone ditd to prawda kazda cos ma.przewaga pompy.

PostNapisane: 5 paź 2008, 20:01
przez freshbratek
a moze EGR'y siadaja ????

PostNapisane: 5 paź 2008, 21:05
przez xANDy
EGR'y to jedno a płucka (IC) to drugie.

W kraju wszelkie diesle kopcą. RF2A trochę może mniej kopcić ze względu na inne sterowanie turbiną. Ale to niekoniecznie musi być reguła. Najwięcej zależy od kierownika.

PostNapisane: 6 paź 2008, 10:21
przez MarekW
Fakt moze jak juz DITD ma 100kkm przejechane i nie zna sie historii to powinno sie przeczyscic IC, odlot, wymienic filtry, zalac FORTE .... i w droge.

PostNapisane: 6 paź 2008, 12:16
przez freshbratek
na z powyższego to ja mam wymienione filtry i zalanego Forte specyfika, dolotu i czyszczenia IC jeszcze nie planowałem. Riki smigłl moja magdaleną i stwierdzłl że nie zamulona:) no i jakoś nadzwyczajnie nie kopci:)

Re: Czarny dym z rury 323F vs. 626

PostNapisane: 6 paź 2008, 16:10
przez MACHO_AL
MarekW napisał(a):Odkad mam DITD z silnikiem RF4 ogladam inne, a ze ostatnio w Lodzi jest ich wysyp to obserwuje je w akcji (zwalniam, daje sie wyprzedzic i obserwuje rure wydechowa) obsesja :–).

Zastanawia mnie jedno, wszystkie strasznie kopca (jak stare kutery) podczas ruszania, ze swiatel czy to jest przypadlosc i urok tego modelu?? Chyba nie, ale widze, ze ludzie nie zwracaja na to uwagi i depcza i wtedy to jest zaslona dymna ...

Kolega ma 626 z 1998 z pierwszym DITD (RF2) i u niego tego efektu nie widac a przejechane ma ponad 200kkm (pierwszy i jedyny wlascicel)?

Czy macie takie same spostrzezenia?

M.


umnie ne ma tego , ne bywo do momentu kedy zmenonoi mi pasek.
i mam zaphane wstryskiwacze.

PostNapisane: 7 paź 2008, 09:26
przez Paweł Mo
Hmmm.. moja raczej nie kopci.