Nie doplywa paliwo po "chwili" od wylaczenia, nie

Witam
Prosze o pomoc siedze juz na forum jakies kilka dni i nie znalazlem opisu mojego problemu, stad nowy watek, mam nadzieje ze moderatorzy nie potraktuja mnie brutalnie :) oczywiscie za moja niewiedze... (regulamin czytalem :))
Posiadam Mazde 323F 2,0 DITD 90KM 2000r. Mam maly problem, mialem problem z odpaleniem jej rano (w poniedzialek :)) ale po ktoryms razie zalapala .. troche zakopcila i przejechalem nia 35 km bez problemu, pozniej po 2 h odpalilem i przejechalem nia 50m (musialem przestawic autko na parkingu) postala jakies 5h i juz nie zapalila... od tego czasu stoi u mechanika juz 3 dzien, mechanik zmienil filtr paliwa napomowal recznie paliwa zakrecil kila razy odpalila i pochodzila, wylaczyl, zakrecil odpalila... postala jakies 15 minut i juz nie odpalila, poluznij wtryski i wytryski sa suche.. napompowal recznie na filtrze i znowu zalapala... po 15 minutach znowu to samo... opada ropa spowrotem, zapowietrza sie.... wymienili filtr paliwa, sprawdzili plywak w baku, dolozyli dodatkowy zawor zwrotny, podlaczyli "banke z ropa" i jest OK po podlaczeniu do baku ponownie ginie paliwo z przewodow.... czy mozliwe jest ze immobiliser odcina doplywa paliwa i cos jest z nim nie tak ?, czy mozliwe ze filtr ma jakis zawor zwrotny i nie dziala prawidlowo, albo w nowym filtrze go nie ma (nie wiem na jaki zostal wymieniony) ... a moze jeszcze jakis inny powod ??
Prosilbym o pomoc bo dostaje szalenstwa nie znam sie na tym i powoli przestaje ufac mechanikowi... wkoncu mazda stoi juz 3 dniu u mechanika a on mowi ze sprawdza i nic...
a moze mozecie polecic jakis zaklad w mojej okolicy warminsko-mazurskie – ktory sobie z tym poradzi ??
z gory dzieki za pomoc.. jesli to mozliwe
-------
Maly dodatek z "przedchwili" omineli filtr paliwa laczac przewody i jest to samo :(
-------
Maly dodatek 2 sprawdzili caly uklad cisnieniem, wzdloz i w poprzek – podobno...
i OK i diagnoza jest taka ze to pompa.... niepotrafi sobie zassac... po dluzszej chwili
przerwy
ale w DENSO jest podobno tak, ze jest pompa ssac a zaraz za nia pompa wtryskujaca
tylko jest to w jednym korpusie...
Ma ktos pojecie o KOSZTACH naprawy ? i miejscu najblizej mnie –> warm-mazurskie ?
Prosze o pomoc siedze juz na forum jakies kilka dni i nie znalazlem opisu mojego problemu, stad nowy watek, mam nadzieje ze moderatorzy nie potraktuja mnie brutalnie :) oczywiscie za moja niewiedze... (regulamin czytalem :))
Posiadam Mazde 323F 2,0 DITD 90KM 2000r. Mam maly problem, mialem problem z odpaleniem jej rano (w poniedzialek :)) ale po ktoryms razie zalapala .. troche zakopcila i przejechalem nia 35 km bez problemu, pozniej po 2 h odpalilem i przejechalem nia 50m (musialem przestawic autko na parkingu) postala jakies 5h i juz nie zapalila... od tego czasu stoi u mechanika juz 3 dzien, mechanik zmienil filtr paliwa napomowal recznie paliwa zakrecil kila razy odpalila i pochodzila, wylaczyl, zakrecil odpalila... postala jakies 15 minut i juz nie odpalila, poluznij wtryski i wytryski sa suche.. napompowal recznie na filtrze i znowu zalapala... po 15 minutach znowu to samo... opada ropa spowrotem, zapowietrza sie.... wymienili filtr paliwa, sprawdzili plywak w baku, dolozyli dodatkowy zawor zwrotny, podlaczyli "banke z ropa" i jest OK po podlaczeniu do baku ponownie ginie paliwo z przewodow.... czy mozliwe jest ze immobiliser odcina doplywa paliwa i cos jest z nim nie tak ?, czy mozliwe ze filtr ma jakis zawor zwrotny i nie dziala prawidlowo, albo w nowym filtrze go nie ma (nie wiem na jaki zostal wymieniony) ... a moze jeszcze jakis inny powod ??
Prosilbym o pomoc bo dostaje szalenstwa nie znam sie na tym i powoli przestaje ufac mechanikowi... wkoncu mazda stoi juz 3 dniu u mechanika a on mowi ze sprawdza i nic...
a moze mozecie polecic jakis zaklad w mojej okolicy warminsko-mazurskie – ktory sobie z tym poradzi ??
z gory dzieki za pomoc.. jesli to mozliwe
-------
Maly dodatek z "przedchwili" omineli filtr paliwa laczac przewody i jest to samo :(
-------
Maly dodatek 2 sprawdzili caly uklad cisnieniem, wzdloz i w poprzek – podobno...
i OK i diagnoza jest taka ze to pompa.... niepotrafi sobie zassac... po dluzszej chwili
przerwy
ale w DENSO jest podobno tak, ze jest pompa ssac a zaraz za nia pompa wtryskujaca
tylko jest to w jednym korpusie...
Ma ktos pojecie o KOSZTACH naprawy ? i miejscu najblizej mnie –> warm-mazurskie ?