Padnięta turbina czy dało by radę przerobić na wolnossący??
1, 2
Nic nie da się zrobić? może jakiś mechanik by ustawił dawke paliwa?
waskimazda napisał(a):Nic nie da się zrobić? może jakiś mechanik by ustawił dawke paliwa?
nie ma takiej możliwości sterownik jest zablokowany i nie da się w nim grzebać, poza tym każdy kto dowie się o tej rzeźbie nie dotnie się tego.
No to lipa wyjołem taki mały wężyk z puchy z filtem wydaje sie ze sie poprawiło albo sie wydaje a jak bym połączył teraz ic bezpośrednio z puchą z filtrem dało by to coś?
podejrzewam że za mało czystego powietrza zaciąga silnik i sporo zasysa spalin z EGR, zaślep go może to pomoże.
agdy byn teraz takie coś zrobił?? https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 4%85+cewki pomogło by
waskimazda napisał(a):agdy byn teraz takie coś zrobił?? https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 4%85+cewki pomogło by
nie wiem jaką masz wiedzę na temat silników spalinowych ale widzę że nikłą. Najpierw sprawiłeś że do silnika dostarczane jest mniej powietrza teraz planujesz zwiększyć dawkę paliwa która nie spali się w takiej ilości tlenu. Wszystko nie tak, jak byś wymienił turbo na sprawne jak Ci pisałem to można by było pokusić się o dwa oporniki ale w tym przypadku to bez sensu.
Kupiłem ją już z zaślepionym egr czyli sie nie da nic poprawic
Dopisano 8 gru 2019, 00:08:
A podłączyć IC bezpośrednio do puchy z filtrem powietrza?? bo poco powietrze ma pokonywac tak długą droge i przelatywać przez turbo
Dopisano 8 gru 2019, 00:08:
A podłączyć IC bezpośrednio do puchy z filtrem powietrza?? bo poco powietrze ma pokonywac tak długą droge i przelatywać przez turbo
podłączyć IC bezpośrednio do puchy z filtrem powietrza?? bo poco powietrze ma pokonywac tak długą droge i przelatywać
bez sensu.
czy Ty w ogóle próbowałeś poczytać podobne tematy na forum?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Aż wierzyć mi się nie chce, że komuś się chce tak kombinować zamiast kupic używane turbo. Ja chyba ostatnio więcej zapłaciłem za rekawice do mycia auta, niż to turbo można dostać...
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Na allegro stoi jakaś za 120zł +kw.
Przecież do wiosny więcej stracisz na spalaniu, niż "oszczędzisz" zadrutowując auto.
Czytam ten temat, i powoli acz sukcesywnie dostaję raka
Przecież do wiosny więcej stracisz na spalaniu, niż "oszczędzisz" zadrutowując auto.
Czytam ten temat, i powoli acz sukcesywnie dostaję raka
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
witam odłączałem wszystkie czujniki z nadzieją ze sie polepszy ale nic to nie dało, został sie mi jeden czujnik on jest tak pod kolektorem ssącym i za Chiny nie można go dosięgnąć myśle obciąć kable tylko jak to jest jakis czujnik cisnienia oleju to nie ma sensu, nie wiecie co to jest? Madzia zdaje sie zimna lepiej jedzie
Nie wiem w jakim celu odłączasz wszystkie czujniki ale ten pod kolektorem jest od temperatury płynu.
odłączałem wszystkie czujniki z nadzieją ze sie polepszy ale nic to nie dało
Odetnij jeszcze dopływ paliwa, na pewno uciszy się klekot dochodzący spod maski i wyrówna praca silnika.
Proszę Cię kolego, działasz na oślep bez żadnego planu, świadomości i podstawowej wiedzy; masz zamiar obcinać przewody od czujników o których nie masz zielonego pojęcia ani do czego służą, ani jakie sygnały przesyłają, wywalasz turbinę a jednocześnie chcesz omijając przepływomierz montować stożek; w jakim celu?– tym razem obetniesz czujnik temperatury, a za chwilę niechcący "pomodzisz" wiązkę prądową i spowodujesz zapłon auta w niespodziewanym miejscu i czasie narażając postronne osoby na niebezpieczeństwo.
Proszę, nie dewastuj już tego biednego auta, bo stanie się jakaś tragedia przy której awaria silnika i brak możliwości odpalenia to najmniejsze zło a być może większe dobro, niż poruszanie się autem z nieautoryzowanymi poprawkami osoby tak destrukcyjnie podchodzącej do techniki.
Mam nadzieję,że sam nie naprawiałeś jeszcze układu hamulcowego albo kierowniczego, bo , wybacz, należałoby to zgłosić policji a auto oddać na dokładną kontrolę dla odzyskania dowodu rejestracyjnego.
Kolego, naprawdę to nie żarty, to nie jest kosiarka, którą używasz tylko we własnym ogródku i co najwyżej obetniesz swoje stopy albo stracisz wzrok...
Tym autem poruszasz się po drogach publicznych po których również ja się poruszam a w aucie wożę własne dziecko. Mam nadzieję,że jeździsz daleko od centralnej Polski i nie mijamy się na co dzień w drodze między pracą, szkołą i domem.
Już na początku tematu przyznałeś się do zmian, które powodują znaczną zmianę parametrów spalania – brak turbiny to zachwianie bilansu paliwo-powietrze a tym samym znaczny wzrost sadzy, związków azotu, najprawdopodobniej również liczne wycieki płynów silnikowych.
Jadąc za Tobą ludzie nie spodziewają się,że nie dasz rady wyprzedzić auta, które wyprzedzić próbujesz a jednocześnie nie wiedzą, że nie wyhamujesz w momencie gdy zapalają Ci się światła stopu.
Zaczynam wątpić, czy w ogóle te światła u Ciebie świecą, więc tym gorzej dla wszystkich, którzy za tobą podążają...
Proszę Cię, jeśli już posunąłeś się do tak znaczącej dewastacji, to może zdecyduj się i oddaj to auto TU na forum na części – masz odpowiednią ilość postów aby dodać ogłoszenie, może nawet ktoś Ci za to auto zapłaci i uratuje od definitywnej degeneracji, wykorzysta choćby część z nieuszkodzonych elementów, może choć klamka wewnętrzna się komuś przyda albo pręt podtrzymujący maskę, lub wkład popielniczki...
Nie szanujesz swojego auta i traktujesz je jak jeżdżący złom do zabawy ale musisz pamiętać, że to ponad tona śmiertelnie niebezpiecznej kupy złomu na jezdni która porusza się wśród innych uczestników ruchu.
Za 500zł kupisz cinqueczento w którym nie ma turbiny – odejdzie Ci wiele rozterek a nam odpowiedzi na pytania na których odpowiedzi Ty nie czekasz i nic sobie z nich nie robisz.
Ten temat od początku powinien być na forum zbojkotowany bo nie prowadzi do niczego dobrego a jego twórca zamiast posłuchać dobrych rad brnie dalej usilnie próbując uszkodzić jeszcze pracujący silnik.
Moderatorze; w imię czego ten temat ma jeszcze być otwarty?
Ostatnio edytowano 10 gru 2019, 12:42 przez zadra, łącznie edytowano 1 raz
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Madzia i tak z końcem OC idzie na złom
Oddaj ją na złom teraz, to Ci oddadzą kasę za pozostały okres ubezpieczenia. Nic nie tracisz. W zimę ciężko sprzedać auto, więc lepiej wytargujesz cenę za kolejne. A jak dobrze poszukasz, to nawet kupione będzie miało dłużej OC niż Twoje.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Nie wierzę, to nie może być prawda, powiedzcie że to jakis troll...
Wątek blokuje a potencjalnych czytających ostrzegam że jegomość nie ma pojęcia co robi, szkodzi autu, sobie i osobom postronnym. Nie kopiować tych durnych pomysłów nawet na własną odpowiedzialność.
Wątek blokuje a potencjalnych czytających ostrzegam że jegomość nie ma pojęcia co robi, szkodzi autu, sobie i osobom postronnym. Nie kopiować tych durnych pomysłów nawet na własną odpowiedzialność.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości