Witam serdecznie, jakieś 6 tyg temu nabyłem mazde 5.
Po zakupie wymiana rozrządu oleju i filtrów . Przez jakiś czas było wszystko ok. Wyjazd do pracy 1000km w jedną stronę, dojechała tylko na parkingu zauważyłem że silnik na wolnych obrotach szaleje typu obroty trochę spadają po czym wracają jak by miał zaraz zgasnąć. Po tygodniu powrót znów 1000km już po wyjeździe zauwazylem brak mocy kontrolka pdf (sprzedający oznajmił że pdf jest rozwiercony i usunięty komputerem, nie wiem czy w to wierzyć) raz mrugała a za chwilę nie, dawałem gazu a auto kopcilo jak smok ale to było chwilowe czyli trwało ok 10min i puszczalo a auto znów wracalo do normy miałem tak kilka razy i nie dało rady rozpędzić auta a jak wyjechałem na parking to porostu gasł. Wymieniona przepływka, podkładki pod wtryskami, wyczyszczony smok olejowy (znów wymiana świeżego oleju na nowy) , odpaliłem i test silnik ładnie pracował, przejechałem że 300km i słyszałem jakiś metaliczny dźwięk po lewej stronie silnika. Zrobiłem regulacje wtrysków (wtyka kabel 5x masa) pukania już nie ma ale kiedy wciska sprzęgła
Auto całe się trzęsie, po 1000km znów ledwie jedzie a kontrolka dpf raz mruga raz nie nie mam pojęcia już co z tym zrobić. 180tys km
Mazda 5 trzęsie się zamula itp
Strona 1 z 1
Jak byś napisał w odpowiednim dziale to może ktoś by mógł pomóc.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewforum.php?f=120
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewforum.php?f=120
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości