Strona 1 z 1
Mazda 323f BJ Brak mocy przy wilgotnej pogodzie

Napisane:
14 mar 2018, 20:39
przez xardas66
Witam,
Mam Mazde 323f BJ 2.0 DITD i problem, mianowicie:
Auto przy ładnej pogodzie, czy w mrozie -15/20 C o ile jest sucho ma moc i jeździ. Jak jest deszczowo tak tragedia rozpędza się do 30km/h na kilkuset metrach. Macie jakieś pomysły ?
Re: Mazda 323f BJ Brak mocy przy wilgotnej pogodzie

Napisane:
14 mar 2018, 20:49
przez Neonixos666
moc silnika?
Re: Mazda 323f BJ Brak mocy przy wilgotnej pogodzie

Napisane:
14 mar 2018, 21:21
przez xardas66
66kw 2000r model tdvi

Napisane:
16 mar 2018, 17:42
przez SamochódPoKubusiu
xardas66 napisał(a):Witam,
Mam Mazde 323f BJ 2.0 DITD i problem, mianowicie:
Auto przy ładnej pogodzie, czy w mrozie -15/20 C o ile jest sucho ma moc i jeździ. Jak jest deszczowo tak tragedia rozpędza się do 30km/h na kilkuset metrach. Macie jakieś pomysły ?
Potwierdzam. Mam to samo. Czasami przyśpieszenie az miło, a czasami ciężko wyprzedzić autobus, bo nie chce jechać, tylko się "toczy". Wtedy do setki jest minuta czasu.
Re: Mazda 323f BJ Brak mocy przy wilgotnej pogodzie

Napisane:
17 mar 2018, 17:22
przez xardas66
Ok,tylko jaka może być tego przyczyna? Jak jest mokro na zewnątrz to nawet na jałowym po odpaleniu silnika i wciśnięcia gazu podłogę z 20 sek trwa wkręcenie na 5 tyś obrotów. Dobija do dwóch a potem bardzo powoli w górę.
Re: Mazda 323f BJ Brak mocy przy wilgotnej pogodzie

Napisane:
18 mar 2018, 18:02
przez wilk28
Trzeba sprawdzić czy nie ma jakiś błedów
1. Wyłączyć zapłon.
2. W gnieździe diagnostycznym, opisanym słowem „DIAGNOSTIC” odnaleźć styki GND i TEN i połączyć je kawałkiem przewodu (zmostkować).
3.Przekręcić stacyjkę do pozycji ON, nie uruchamiać silnika.
4. Po około 30 sekundach kontrolka silnika powinna zacząć mrugać, przekazując kody zapamiętanych błędów – jest to test KOEO
01 – Impuls zapłonu
02 – Czujnik położenia wału / Przepływomierz powietrza*
03 – Czujnik położenia wału / Czujnik temp. silnika*
04 – Czujnik położenia wału / Czujnik temp. powietrza. zasysanego*
05 – Czujnik spalania stukowego / Układ sprzężenia zwrotnego*
06 – Czujnik prędkości własnej pojazdu / Przełącznik przepustnicy*
08 – Przepływomierz powietrza
09 – Czujnik temp. silnika / Czujnik ciśnienia atmosferycznego*
10 – Czujnik temperatury powietrza zasysanego
12 – Czujnik położenia przepustnicy
14 – Czujnik ciśnienia atmosferycznego – EMS
15 – Czujnik lambda / Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym*
16 – Czujnik EGR
17 – Układ sprzężenia zwrotnego
22 – Sygnał zapłonu na wejściu EMS*
23 – Czujnik lambda
24 – Układ sprzężenia zwrotnego
25 – Elektrozawór regulacji ciśnienia
26 – Elektrozawór pojemnika z węglem aktywnym
28 – Elektrozawór podciśnienia w EGR
29 – Elektrozawór przewietrzania w EGR
34 – Elektrozawór regulacji wolnych obrotów A
25 – Elektrozawór regulacji wolnych obrotów B
41 – Elektrozawór
46 – Elektrozawór
55 – Czujnik prędkości własnej pojazdu
56 – Czujnik temp. oleju w skrzyni A/T
60 – Elektrozawór biegu 1/2 w skrzyni A/T
61 – Elektrozawór biegu 2/3 w skrzyni A/T
62 – Elektrozawór biegu 3/4 w skrzyni A/T
63 – Elektrozawór Lock-Up w skrzyni A/T
64 – Elektrozawór biegu 3/2 w skrzyni A/T
65 – Elektrozawór Lock-Up w skrzyni A/T
66 – Elektrozawór ciśnienia w skrzyni A/T
67 – Przekaźnik dmuchawy pierwszego stopnia
68 – Przekaźnik dmuchawy drugiego stopnia
69 – Czujnik termiczny układu chłodzenia
Re: Mazda 323f BJ Brak mocy przy wilgotnej pogodzie

Napisane:
18 mar 2018, 22:20
przez Neonixos666
kody są czterocyfrowe
Re: Mazda 323f BJ Brak mocy przy wilgotnej pogodzie

Napisane:
19 mar 2018, 16:48
przez wilk28
tak czy siak niech sprawdzi czy coś wystukało wklei lub poszuka co to za kod jeśli taki będzie.