Przestawiony pasek rozrządu Mazda 323f Ditd

Witam Państwa mam problem wczoraj jak sobie jechałem coś strzeliło mrugnęła kontrolka świec żarowych i zgasła. zjechałem na pobocze w celu weryfikacji czy coś się nie zerwało oczywiście auto zgasiłem. Wzrokowo nic nie dostrzegłem więc wsiadłem i pojechałem dalej ale tak mi silnikiem przydławiło wzrosły obroty i wróciły z powrotem, silnik zaczął głośniej chodzić więc znowu zjechałem na parking i po dokładniejszych oględzinach zauważyłem, że zerwał się pasek klinowy który wkręcił się w wał.
http://postimg.org/image/pvfdm37nh/
Auto zostało odholowane, od razu obawiałem się najgorszego. Po demontażu osłon rozrządu pasek był na swoim miejscu oczywiście wszystko oryginalne pompa, rolki, napinacz i pasek.
Auto nie chciało odpalić, sprawdzony czujnik położenia wału podaje pomiar 2.26Kohma więc jest chyba ok. Pasek rozrządu się przesunął na pompie wtryskowej o 2 ząbki ,na wale rozrządu jest ok i na wale korbowym. Zdjąłem pokrywę zaworów by sprawdzić ile dźwigienek poszło okazało się, że wszystkie są całe nic się z nimi nie stało. I teraz ma problem czy wymienić kompletny rozrząd oryginalny bez pompy wody czy po prostu ustawić ten??
http://postimg.org/image/pvfdm37nh/
Auto zostało odholowane, od razu obawiałem się najgorszego. Po demontażu osłon rozrządu pasek był na swoim miejscu oczywiście wszystko oryginalne pompa, rolki, napinacz i pasek.
Auto nie chciało odpalić, sprawdzony czujnik położenia wału podaje pomiar 2.26Kohma więc jest chyba ok. Pasek rozrządu się przesunął na pompie wtryskowej o 2 ząbki ,na wale rozrządu jest ok i na wale korbowym. Zdjąłem pokrywę zaworów by sprawdzić ile dźwigienek poszło okazało się, że wszystkie są całe nic się z nimi nie stało. I teraz ma problem czy wymienić kompletny rozrząd oryginalny bez pompy wody czy po prostu ustawić ten??