Samochód mam od grudnia. Wymieniony rozrząd na OG, olej 5w40, filtry (chyba oleju muszę zmienić bo wydaje mi sie że kontrolka oleju powinna gasnąć szybciej. ) – tak czytałem na forum jaki filtr kupić
Buczenie które się czasem pojawia – wiem to mogą być poduszki
1. Mój problem który się pojawił to bardzo słaby dół podczas przyśpieszania. (może być spowodowany wymianą filtra paliwa na nowy ale nie odpowiedni ? ) Jednak po wymianie elektrozaworu przy pokrywie zaworów problem zniknął.
2. Pod filtrem powietrza są dwa elektrozawory
a. ten bliżej koła ma dwa wyjście i one były połączone ze sobą jednym przewodem – to chyba bezsensu ?
b. zawór bliżej silnika wchodzi tam kabel od filtra powietrza, EGR oraz czegoś co po drodze ma mały zaworek i dalej wchodzi do gruszki 4x mniejszej od EGR
Czy możecie mi powiedzieć jak to podłączyć prawidłowo ?
Jak zmieniłem ustawienie tych kabelków to pojawił się błąd na desce ale samochód odzyskał wigor też wigor i znacznie lepiej zaczął chodzić z dołu.
Generalnie problem jest jeszcze taki że jak przyśpieszam i turbo ładnie ciągnie, odpuszczę gaz i z powrotem chce przyśpieszać to pojawia się brak powera i dopiero po chwili jak by zaczynał nieśmiało przyśpieszać i idzie jak trzeba...
Pomożecie mi to jakoś wyprowadzić lub powiedzieć gdzie mogę podjechać w okolicach Warszawy od strony Gocławia , Kobyłki, Zielonki, Wołomina ?
Umieszczam filmik ale w gruncie rzeczy puki kabelki nie będą prawidłowo podłączone to może on nie być miarodajnym odczytem. ?
https://youtu.be/RafvDhxnwWA nagrany po zwarciu pinów https://youtu.be/i-TZdPsaAnk
Z góry dziękuję za pomoc.