RF2A nie odpala przy rozgrzanym silniku.

Witam. Mam Mazdę 323F BJ 1999 r. z silnikiem RF2A. Otóż od niedawna mam problem z odpaleniem samochodu, gdy silnik jest rozgrzany. Tzn. rano, nawet na ostrym mrozie nie mam problemów by podjechać gdziekolwiek, ale potem mam problem by wrócić z powrotem.
Obstawiam, że być może pompa Denso już dogorywa i wymaga regeneracji, lecz czy możliwe jest, że to może być wina przekaźników na przykład?
Plus chciałbym zapytać co to za część zaznaczona czerwonym prostokątem (na zdjęciu schemat pompy Denso).
Z góry dziękuję.
---
Edycja: Problem został rozwiązany połowicznie. Po przemaglowaniu forum udało się zlokalizować czujnik temperatury silnika (w bloku silnika, ale pod kolektorem ssącym i wiecznie tej informacji brakowało w postach na forum, zdjęcia już daawno powygasały).
Następnie zastosowałem pstryczek, którym na czas odpalenia samochodu odłączam czujnik temperatury silnika i udaje się odpalić, po czym z powrotem przełączam na tryb normalny.
Obstawiam, że być może pompa Denso już dogorywa i wymaga regeneracji, lecz czy możliwe jest, że to może być wina przekaźników na przykład?
Plus chciałbym zapytać co to za część zaznaczona czerwonym prostokątem (na zdjęciu schemat pompy Denso).
Z góry dziękuję.
---
Edycja: Problem został rozwiązany połowicznie. Po przemaglowaniu forum udało się zlokalizować czujnik temperatury silnika (w bloku silnika, ale pod kolektorem ssącym i wiecznie tej informacji brakowało w postach na forum, zdjęcia już daawno powygasały).
Następnie zastosowałem pstryczek, którym na czas odpalenia samochodu odłączam czujnik temperatury silnika i udaje się odpalić, po czym z powrotem przełączam na tryb normalny.