Okazało się, że krzywo wkręciłem zawór spv po czyszczeniu i zjechałem gwint na zaworze i w głowiczce pompy...

po kiego grzyba to robiłem
Zawór nie był więc wkręcony do końca więc nie dziwota, że nie odpalał.
Mam już głowiczke z zaworem używkę, jutro dam do założenia (już łap nie wpycham).
Dam oczywiście znać jak odpali bądź (tfu tfu) nie odpali
Dopisano 1 wrz 2015, 22:13:Po wymianie głowiczki z zaworem spv dalej nie odpala. Nie puszcza na wtryski.
Po podaniu na krótko napięcia z akumulatora na SPV odpala, oczywiście ciężko utrzymać go na równych obrotach ale jak się dozuje napięcie co ok. 2 sekundy to sobie jakoś pyka silnik.
Podsumowując:
-nowy komp + immo + stacyjka cały zestaw wymienione
-sterownik pompy ten pod filtrem powietrza wymieniony
-głowiczka z SPV wymieniona, na krótko pali.
Co zauważyłem:
-przekaźnik ten zielony obok B5B4 świrował-na zapłonie nie pyknął i nie zapaliła się kontrolka świec
Po poruszaniu nim zaskoczył i na zapłonie zaświeciła się na chwilę spiralka, czyli ok.
Od czego jest ten zielony przekaźnik? Zepsuty może nie dać napięcia na SPV?
JAK SPIĄĆ STYKI NA KRÓTKO od tego przekaźnika? PROSZĘ O SCHEMACIK CO Z CZYM POŁĄCZYĆ

!
Również proszę!! Schemat połączenia na krótko przekaźnika B5B4

POMÓŻCIE!! Zdesperowany ... AAAAAAAAAAAAAA

!!
Dopisano 1 wrz 2015, 22:18:Ewentualnie jest ktoś z okolic Żywca , Bielska z kim mogłbym sie umówić na podmianę przekaźników B5B4 i tego obok zielonego?
Albo może jest ktoś kumaty z tych okolic i by zajrzał do madzi?
Edit: cytat z elektrody
no i sprawa się w końcu wyjaśniła. bardzo długo to trwało ale w końcu samochód jeździ.kupiłem drugą pompę ale byłem ciekaw co się popsuło w stare bo ci do których woziłem stwierdzali że albo jest walnięty tłoko rozdzielacz albo zawór spv. po zamontowaniu kupionej pompy zamontowałem stary spv i autko odpaliło,wymieniłem na stary tłoko rozdzielacz i autko też odpaliło,czyli diagnoza fachowców była błędna.po zamontowaniu starej kostki pamięci pompy auto nie odpaliło a więc kostka pamięci. i jaki wniosek brak dostępu do części zamiennych w celu podmiany i sprawdzenia a tak na marginesie to prawdziwego fachowca trzeba szukać ze świeczką.
tak więc temat uważam za zamknięty.Może to być kostka pamięci?, gdzie ona jest i jak można ją zdobyć?
Następne pytanie: czy stacyjka musi być "zmasowana" czy jak sobie wisi bezwładnie i są podłączone tylko wtyczki to może nie dać napięcia dalej? Kręcić kręci rozrusznikiem, ale może nie dać napięcia np na przekaźnik?