Strona 1 z 1

SPV – różne konstrukcje, inny typ zaworu

PostNapisane: 24 sie 2015, 01:48
przez YgooR
Potrzebuje waszej porady w sprawie SPV.
Jestem zmuszony do jego wymiany, mam drugi ale pojawiły się nieścisłości.
Nowy spv jest inny, pudełko z innego elementu więc numerów brak.
Co ciekawe brak numerów na samym zaworze.
Konstrukcja też jest inna:
Obrazek
Lewe zdjęcie nowy zawór, prawe stary.
Jak widać tłoczek ma dodatkowy rowek którego brak na oryginalnym.
Co najważniejsze skot tłoczka jest dużo mniejszy, około 2-3 razy od zaworu oryginalnego.
Zastanawiam się czy Denso coś zmieniło w ich konstrukcji, czy zawór który otrzymałem jest do innej pompy?
Czy ktoś z was spotkał się z czymś taki wcześniej?

Re: SPV – różne konstrukcje, inny typ zaworu

PostNapisane: 25 sie 2015, 21:16
przez tadziol
Naprawdę nie mam pewności ale wydaje mi się,że kupiłeś od opla.

PostNapisane: 25 sie 2015, 21:38
przez YgooR
Szczerze mówiąc po dokręceniu siłą 50NM silnik nie zapala od razu i mocy też nie ma takiej jak powinna być. Stary od nowości był dokręcony z tą siłą, oznaczałem pozycję przed odkręceniem. Zawór który pożyczyłem do testu przed zakupem też był dokręcony z siła 50NM i było ok.
Wychodzi na to że ten SPV jest inny i nie działa zbyt dobrze.
Dzięki za pomoc.