Wyswietlił mi się błąd P0403.
Log z forscan: ===ABS DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł układu przeciwblokującego ABS / Układu przeciwpoślizgowego TCS
===END ABS DTC Brak===
===PCM DTC P0403===
Kod: P0403 – Obwód sterujący położeniem EGR.
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Szczegóły kodów usterek
Czujnik EGRVP
OLUB
EGR
Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:
Przerwa w obwodzie
Zwarcie z masą lub z akumulatorem.
Zwarcie z masą lub z akumulatorem.
Przewód podciśnieniowy zużyty lub uszkodzony.
Zespół zaworu EGR.
===END PCM DTC P0403===
mechanik powiedział ze to elektozawor egr. Gdzie go znajde?
P0403
Strona 1 z 1
Primo, szukamy na forum, bo blad to jest (najczesciej I zgodnie z definicja) blad obdowu sterujacego EGR, o czym na forum sa napisane epistoly. Sam sie z tym borykam nadal mimo wymiany elektrozaworow, ktore sa najczestsza chyba przyczyna. Sam EGR to "stalowy" grzybek miedzy silnikiem a chlodnicami, albo z wtyczka I kablami na czubku albo "goly" z wezem podcisnienia.
Dopisano 8 sie 2015, 21:24:
Primo, szukamy na forum, bo blad to jest (najczesciej I zgodnie z definicja) blad obdowu sterujacego EGR, o czym na forum sa napisane epistoly. Sam sie z tym borykam nadal mimo wymiany elektrozaworow, ktore sa najczestsza chyba przyczyna. Sam EGR to "stalowy" grzybek miedzy silnikiem a chlodnicami, albo z wtyczka I kablami na czubku albo "goly" z wezem podcisnienia.
Dopisano 8 sie 2015, 21:24:
Primo, szukamy na forum, bo blad to jest (najczesciej I zgodnie z definicja) blad obdowu sterujacego EGR, o czym na forum sa napisane epistoly. Sam sie z tym borykam nadal mimo wymiany elektrozaworow, ktore sa najczestsza chyba przyczyna. Sam EGR to "stalowy" grzybek miedzy silnikiem a chlodnicami, albo z wtyczka I kablami na czubku albo "goly" z wezem podcisnienia.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości