DITD, Problem z odpalaniem + problemy ze wskazówką paliwa

Postprzez titnum » 4 gru 2014, 01:02

Witam :)
Od blisko roku jestem posiadaczem Mazdy 323 bj DITD z 2002r.
W ostatnich 2 dniach pojawił się problem z odpalaniem na zimnym silniku, przy temperaturze 1stopnia muszę go kręcić z dobre 3 sekundy. Jeszcze kilka dni temu przy -3stopniach problem nie występował. Na ciepłym pali na strzała. Dodatkowo dzisiaj zaobserwowałem, że po dolaniu 10 litrów paliwa(była rezerwa) tylko na moment pokazywało prawidłowy poziom ropy. Po przejechaniu kilku kilometrów wskazówka spadła do ostatniej kreski i zapaliła się rezerwa, był moment gdy znowu pokazywało prawidłowo, a teraz wskazówka znowu stoi lekko nad ostatnią kreską.
Jeżeli ktoś miał podobny problem i/bądź zna rozwiązanie to byłbym bardzo wdzięczny, gdyby znalazł chwilę czasu i pomógł mi z tym problemie odpowiadając w tym wątku ;)
Pozdrawiam :)
titnum
 

Postprzez titnum » 11 gru 2014, 12:14

Witam ponownie :)
Nie miałem ostatnio wolnego czasu, Madzia zatankowana pali normalnie, problemy tylko przy malej ilości paliwa więc podejrzewam filtr paliwa, dzisiaj przyszedł knecht kc100d, jutro wymieniam ;)

Bardziej martwi mnie wskazówka paliwa, dla porównania zalałem znowu 10litrów i znowu po przejechaniu bardzo krótkiego(ze 2 km?) zapaliła się rezerwa, a obecnie po przejechaniu około 50km wskaznik poziomu paliwa jest ponizej ostatniej kreski, zazwyczaj po takim dystansie dopiero włączała się rezerwa.
Czy to możliwe, ze powodem jest wyciek(pod autem nie zaobserwowalem) lub cos powoduje tak duze zuzycie paliwa? Czy to moze raczej wina pływaka/czegoś co nie przyszło mi na myśl?
Dodam jeszcze, że posiadam webasto, które zdarzyło mi się kilka razy ostatnio odpalic, ale jakby zsumować czas działanie to myśle, że może max lekko ponad godzinkę, wiec chyba nie to jest przyczyną...
Może zna ktoś fajny myk na sprawdzenie ilosci paliwa w zbiorniku – inny niż spuszczane go z baku?
Pozdrawiam
titnum
 

Postprzez przemo12345 » 12 gru 2014, 09:01

zdejm tylną kanapę, odkręć dekiel taki prostokątny na 4 śruby i pod nim masz już zbiornik.odkręcasz okrągły dekiel (na 6 śrub) i już masz wnętrze zbiornika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 19:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323