Duże spalanie po walniętym rozrządzie 2.0 101KM

Cześć,
niedawno miałem małą awarię, a mianowicie napinacz paska rozrządu walnął, w związku z czym przestawił się rozrząd. Założony został jedynie nowy pasek oraz nowy napinacz ale szczęśliwie silnik odpalił, chociaż wydaje mi się, że chodzi trochę mniej "równo" – czasami "bije". Do tego doszło zwiększone spalanie – wcześniej w trasie na full załadowany byłem w stanie zejść do 4L/100 a teraz na pusto przy podobym stylu jazdy wychodzi prawie dwa razy więcej. Dodatkowo zauważyłem, że podczas wkręcania na obroty pojawia się dym za samochodem i brakuje trochę mocy. Czy ktoś z Was spotkał się wcześniej z taką sytuacją, albo ma pomysł od czego zacząć diagnozę? Przebieg około 180k.
niedawno miałem małą awarię, a mianowicie napinacz paska rozrządu walnął, w związku z czym przestawił się rozrząd. Założony został jedynie nowy pasek oraz nowy napinacz ale szczęśliwie silnik odpalił, chociaż wydaje mi się, że chodzi trochę mniej "równo" – czasami "bije". Do tego doszło zwiększone spalanie – wcześniej w trasie na full załadowany byłem w stanie zejść do 4L/100 a teraz na pusto przy podobym stylu jazdy wychodzi prawie dwa razy więcej. Dodatkowo zauważyłem, że podczas wkręcania na obroty pojawia się dym za samochodem i brakuje trochę mocy. Czy ktoś z Was spotkał się wcześniej z taką sytuacją, albo ma pomysł od czego zacząć diagnozę? Przebieg około 180k.