Problem poniżej 2000obr

Problem jest poniżej 2000 obr auto muli nie żeby nie przyspieszało, ale po włączeniu klimy jest tragedia nie mogę przyspieszać mając mniej niż 2000 obr. Jestem świadomy dziury bo to prosta geometria łopatek turbiny i że załącza się mając 1950 obr. Ale żeby auto miało aż takiego muła ? Na ogrodzie przy moim domu posiadam drugą mazdę z tym że ze zmienną geometrią i rocznik 2003. Chodzi o samą reakcje na gaz jakim autem nie jadę to dodając gazu reakcja jest natychmiastowa niestety u mnie naciskam gaz i z łaską wielką po chwili się zbiera. Tak jak piszę jest tak do 2000 obr. Właśnie zabieram się za czyszczenie przepustnicy. Mam nadzieję że choć trochę to pomoże. Co jeszcze mogę zrobić mam wolny czas do poniedziałku, więc co się będzie dało to zrobię.
Będę bardzo wdzięczny za szybką odpowiedź.
Użyłem środku do czyszczenia przepustnicy, gdyż nie ma pełnej fotorelacji z rozłożenia. Zakopcił jak z komina czarny dym był widoczny jeszcze 30m dalej na wysokości około 10 m. Trawa cała czarna pewnie z miesiąc nic tam nie wyrośnie. Spróbuję jeszcze jutro w ten sam sposób wyczyścić. Póki co reakcja na gaz nie zmieniła się, tylko nie widać szarego dymu gdy przygaruję powyżej 3500 obr.
Będę bardzo wdzięczny za szybką odpowiedź.
Użyłem środku do czyszczenia przepustnicy, gdyż nie ma pełnej fotorelacji z rozłożenia. Zakopcił jak z komina czarny dym był widoczny jeszcze 30m dalej na wysokości około 10 m. Trawa cała czarna pewnie z miesiąc nic tam nie wyrośnie. Spróbuję jeszcze jutro w ten sam sposób wyczyścić. Póki co reakcja na gaz nie zmieniła się, tylko nie widać szarego dymu gdy przygaruję powyżej 3500 obr.