mazda nie chce odpalić

Witam,
mazda trochę się posypała
pokazuje kody błędów kontrolką świec żarowych
10 (jeden długi sygnał także może też być 01),13 i 15
pomóżcie rozszyfrować co to jest
znalazłem na rosyjskiej stronie coś takiego:
10 Intake Air Thermosensor (AFM) – Intake air fixed at 68F
13 Pressure Sensor (intake manifold pressure) – Fixed at 29.9 inHg
15 Oxygen Sensor or Heated Oxygen Sensor – Feedback cancelled – left hand side
z tej strony:
http://alflash.com.ua/dtcmazda.htm
ale nie wiem czy do mojej mazdy 323f BJ 2.0 DiTD z 2003 będzie pasowała ta rozpiska błędów
mazda nie odpala
krótki opis jak doszło do usterki podczas jazdy strzelił jeden z pasków klinowych, od razu zatrzymaliśmy samochód wyjeliśmy resztki paska i na jednym pojechaliśmy do sklepu po nowe paski klinowe niestety podczas jazdy na warsztat samochód stracił moc po zahamowaniu zgasł i już nie odpalił okazało się że jak pasek strzelił zdążył rozwalić osłonę dolną rozrządu i spore kawałki wpadły pod pasek rozrządu przesuwając o jeden ząbek a i wcześniej stopiło izolację od czujnika położenia wału i zrobiło zwarcie i czujnik chyba jest do pupy bo jakoś dziwnie idą te kable przy kostce niby są 3 a w miejscu przerwania idą 2 tylko dookoła nich chyba ten trzeci idzie tylko nie wiem czego musi dotykać
to tyle mam nadzieje że mazda jeszcze ożyje
a paski firmy continental panowie jak zmieniałem zapewniali że to będzie to samo co gates tylko na gates nigdy takich przygód nie miałem :/
mazda trochę się posypała
pokazuje kody błędów kontrolką świec żarowych
10 (jeden długi sygnał także może też być 01),13 i 15
pomóżcie rozszyfrować co to jest
znalazłem na rosyjskiej stronie coś takiego:
10 Intake Air Thermosensor (AFM) – Intake air fixed at 68F
13 Pressure Sensor (intake manifold pressure) – Fixed at 29.9 inHg
15 Oxygen Sensor or Heated Oxygen Sensor – Feedback cancelled – left hand side
z tej strony:
http://alflash.com.ua/dtcmazda.htm
ale nie wiem czy do mojej mazdy 323f BJ 2.0 DiTD z 2003 będzie pasowała ta rozpiska błędów
mazda nie odpala
krótki opis jak doszło do usterki podczas jazdy strzelił jeden z pasków klinowych, od razu zatrzymaliśmy samochód wyjeliśmy resztki paska i na jednym pojechaliśmy do sklepu po nowe paski klinowe niestety podczas jazdy na warsztat samochód stracił moc po zahamowaniu zgasł i już nie odpalił okazało się że jak pasek strzelił zdążył rozwalić osłonę dolną rozrządu i spore kawałki wpadły pod pasek rozrządu przesuwając o jeden ząbek a i wcześniej stopiło izolację od czujnika położenia wału i zrobiło zwarcie i czujnik chyba jest do pupy bo jakoś dziwnie idą te kable przy kostce niby są 3 a w miejscu przerwania idą 2 tylko dookoła nich chyba ten trzeci idzie tylko nie wiem czego musi dotykać
to tyle mam nadzieje że mazda jeszcze ożyje
a paski firmy continental panowie jak zmieniałem zapewniali że to będzie to samo co gates tylko na gates nigdy takich przygód nie miałem :/