Wskaźnik paliwa czy pływak ?

Witam,
jestem posiadaczem mazdy 323f 2002r 2.0 ditd, nie byłem jeszcze na komputerze ale podkladki pod wtryskami i pod przelewy wymienione na nowe orginały i tu zaczyna się mój problem bo autko pali od groma 10-11l na 100km coś w tych granicach a kolejnym problemem jest ze parkuje pod blokiem i często wjezdzam po krawezniku i wtedy poziom paliwa obniza sie o jakies 2-3 czasem 4 kreski i strasznie dlugo zajmuje zeby wrocil do poprzedniego poziomu albo nie wraca nawet do tego samego poziomu co moze byc tego przyczyna plywak wskaznik. Dodam jeszcze ze zaraz po zatankowaniu moge jezdzic i prawie nie opada i w pewnym momencie jest skok o 3 kreski w dol a pozniej juz leci do rezerwy w zastraszajacym tempie. Z gory dziekuje za pomoc jezeli ktos bedzie mial jakies pomysly
jestem posiadaczem mazdy 323f 2002r 2.0 ditd, nie byłem jeszcze na komputerze ale podkladki pod wtryskami i pod przelewy wymienione na nowe orginały i tu zaczyna się mój problem bo autko pali od groma 10-11l na 100km coś w tych granicach a kolejnym problemem jest ze parkuje pod blokiem i często wjezdzam po krawezniku i wtedy poziom paliwa obniza sie o jakies 2-3 czasem 4 kreski i strasznie dlugo zajmuje zeby wrocil do poprzedniego poziomu albo nie wraca nawet do tego samego poziomu co moze byc tego przyczyna plywak wskaznik. Dodam jeszcze ze zaraz po zatankowaniu moge jezdzic i prawie nie opada i w pewnym momencie jest skok o 3 kreski w dol a pozniej juz leci do rezerwy w zastraszajacym tempie. Z gory dziekuje za pomoc jezeli ktos bedzie mial jakies pomysly