jestem posiadaczem mazdy 323f 2002r 2.0 ditd, nie byłem jeszcze na komputerze ale podkladki pod wtryskami i pod przelewy wymienione na nowe orginały i tu zaczyna się mój problem bo autko pali od groma 10-11l na 100km coś w tych granicach a kolejnym problemem jest ze parkuje pod blokiem i często wjezdzam po krawezniku i wtedy poziom paliwa obniza sie o jakies 2-3 czasem 4 kreski i strasznie dlugo zajmuje zeby wrocil do poprzedniego poziomu albo nie wraca nawet do tego samego poziomu co moze byc tego przyczyna plywak wskaznik. Dodam jeszcze ze zaraz po zatankowaniu moge jezdzic i prawie nie opada i w pewnym momencie jest skok o 3 kreski w dol a pozniej juz leci do rezerwy w zastraszajacym tempie. Z gory dziekuje za pomoc jezeli ktos bedzie mial jakies pomysly
Wskaźnik paliwa czy pływak ?
Strona 1 z 1
Witam,
jestem posiadaczem mazdy 323f 2002r 2.0 ditd, nie byłem jeszcze na komputerze ale podkladki pod wtryskami i pod przelewy wymienione na nowe orginały i tu zaczyna się mój problem bo autko pali od groma 10-11l na 100km coś w tych granicach a kolejnym problemem jest ze parkuje pod blokiem i często wjezdzam po krawezniku i wtedy poziom paliwa obniza sie o jakies 2-3 czasem 4 kreski i strasznie dlugo zajmuje zeby wrocil do poprzedniego poziomu albo nie wraca nawet do tego samego poziomu co moze byc tego przyczyna plywak wskaznik. Dodam jeszcze ze zaraz po zatankowaniu moge jezdzic i prawie nie opada i w pewnym momencie jest skok o 3 kreski w dol a pozniej juz leci do rezerwy w zastraszajacym tempie. Z gory dziekuje za pomoc jezeli ktos bedzie mial jakies pomysly
jestem posiadaczem mazdy 323f 2002r 2.0 ditd, nie byłem jeszcze na komputerze ale podkladki pod wtryskami i pod przelewy wymienione na nowe orginały i tu zaczyna się mój problem bo autko pali od groma 10-11l na 100km coś w tych granicach a kolejnym problemem jest ze parkuje pod blokiem i często wjezdzam po krawezniku i wtedy poziom paliwa obniza sie o jakies 2-3 czasem 4 kreski i strasznie dlugo zajmuje zeby wrocil do poprzedniego poziomu albo nie wraca nawet do tego samego poziomu co moze byc tego przyczyna plywak wskaznik. Dodam jeszcze ze zaraz po zatankowaniu moge jezdzic i prawie nie opada i w pewnym momencie jest skok o 3 kreski w dol a pozniej juz leci do rezerwy w zastraszajacym tempie. Z gory dziekuje za pomoc jezeli ktos bedzie mial jakies pomysly
- Od: 21 kwi 2013, 22:58
- Posty: 8
- Auto: Mazda 323f 2002 2.0 Ditd
Witaj. Pod kanapą z tyłu jest wtyczka od pływaka sprawdź ją a jak to nie pomoże to wyjmij zbiornik i zobacz co się w środku dzieje. Przy okazji sprawdzisz smok.
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości