Strona 1 z 1
Boost Sensor

Napisane:
30 kwi 2013, 12:25
przez eed3k5
Witam poszukuje kogoś z okolic sochaczewa kto posiada mazde 2.0 ditd 101KM w celu sprawdzenia boost sensora czy to on jest winny zamulenia mojej madzi. Prosze o kontak 794 055 119
Pozdrawiam
Re: Boost Sensor

Napisane:
30 kwi 2013, 16:02
przez Neonixos666
Jak auto zachowuje się po odłączeniu wężyka od BS?
Re: Boost Sensor

Napisane:
6 maja 2013, 10:09
przez eed3k5
wężyka nie odpinałem wypinałem tylko wtyczke od BS teoretycznie nic się nie zmieniło tylko pokazywał mi się błąd. A i nie wiem czy z wypiętym BS moge się przejechać aby nic nie uszkodzić i sprawdzić jak auto się zbiera. Pozdrawiam
Re: Boost Sensor

Napisane:
6 maja 2013, 16:46
przez Neonixos666
Możesz się przejechać, nic się nie stanie.

Napisane:
7 maja 2013, 07:53
przez eed3k5
Aha dziś spróbuje dzięki za pomoc


Napisane:
12 maja 2013, 12:56
przez tomxl
eed3k5 napisał(a):Aha dziś spróbuje dzięki za pomoc
I jakie masz wnioski ? i wrażenia ?

Napisane:
14 maja 2013, 11:34
przez eed3k5
Wiem, że na pewno nie jest to boost bo po jego odłączeniu w ogóle się nie dało jechać. Dziś wstawiam ją do mechanika przy okazji spróbuje namówić go na czyszczenie kolektora zobaczymy czy pomoże

Re: Boost Sensor

Napisane:
14 maja 2013, 20:11
przez Neonixos666
sprawdź czy cięgno od turbiny po odpaleniu zostaje wciągnięte w gruszkę.

Napisane:
14 maja 2013, 23:06
przez tomxl
eed3k5 napisał(a):Wiem, że na pewno nie jest to boost bo po jego odłączeniu w ogóle się nie dało jechać
Ja tez u Siebie , sprawdzalem ten czujnik i po odłączeniu ,faktycznie auto miało troche mniejszą moc i gorzej przyspieszalo....ale jechac sie dało ..
Pytanie tylko teraz czy to oznaka uszkodzenia ,czy tak ma byc


Napisane:
15 maja 2013, 13:19
przez eed3k5
Z tego co wyczytałem na forum to tak powinno być. Wina czujnika była by wtedy jakby nie było czuć żadnej różnicy w jeździe po odłączeniu. Ja swoją już wstawiłem do mechaniora na wymianę paru części a i przy okazji ma ją wyczyścić całą więc mam nadzieje że pomoże

Re: Boost Sensor

Napisane:
22 maja 2013, 15:26
przez sebaxx3
A co jeśli po odpaleniu cięgno nie zostaje wciągnięte?

Napisane:
22 maja 2013, 18:21
przez Neonixos666
sebaxx3 napisał(a):A co jeśli po odpaleniu cięgno nie zostaje wciągnięte?
To oznacza że jest problem albo z podciśnieniem albo zaworem sterującym (dotyczy jedynie RF4F)

Napisane:
10 cze 2013, 11:25
przez eed3k5
Prawdę powiedziawszy pomimo wyczyszczenia IC całego kolektora wymiany rozrządu i pasków klinowych za wiele to nie pomogło. Zawór sterujący o którym wspomniałeś to jest właśnie ten boost sensor ? A i przy 2,5kk obrotów strasznie świszczy turbo.
Re: Boost Sensor

Napisane:
10 cze 2013, 16:13
przez Neonixos666
podążaj od turbo wężykiem i najdziesz elektrozawór który reguluje podciśnienie idące na gruszkę turbo.
Po odpalaniu cięgno nie porusza się?
Boost sensor tylko mierzy jakie jest ciśnienie.