Strona 1 z 3

Czujniki temperatury cieczy, paliwa, powietrza itd. w DiTD

PostNapisane: 5 sty 2011, 19:24
przez Neonixos666
a mi się wydawało że czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest w bloku silnika.

Re: Problem z odpalaniem na znacznych mrozach, ponizej -10

PostNapisane: 5 sty 2011, 19:31
przez Bandit
Neonixos666 napisał(a):a mi się wydawało że czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest w bloku silnika.
<spoko>

Re: Problem z odpalaniem na znacznych mrozach, ponizej -10

PostNapisane: 5 sty 2011, 19:37
przez Neonixos666
No dobra ale na co może działać gorąca woda lana na pompę? Może przy dojściu no pompy jest woda i przymarza o ogrzanie pompy prze gorącą wodę powoduje roztopienie wody i rozruch.

Re: Problem z odpalaniem na znacznych mrozach, ponizej -10

PostNapisane: 5 sty 2011, 20:03
przez Łukasz
No dobra.A teraz tak po chłopsku żeby kolega gregory załapał – czujnik temperatury płynu jest w bloku silnika. ;)

Re: Problem z odpalaniem na znacznych mrozach, ponizej -10

PostNapisane: 5 sty 2011, 20:16
przez gregory232
w bloku jest czujni temperatury na zegary a chłodziwa jest na pompie

Re: Problem z odpalaniem na znacznych mrozach, ponizej -10

PostNapisane: 5 sty 2011, 21:24
przez Neonixos666
no dobra czyli twierdzisz że chłodziwo przechodzi przez pompę i w której jest czujnik tak?

Re: Problem z odpalaniem na znacznych mrozach, ponizej -10

PostNapisane: 5 sty 2011, 21:25
przez topik
gregory232 napisał(a):w bloku jest czujni temperatury na zegary a chłodziwa jest na pompie


Witam. Czujnik temp. płynu chłodzącego jest w bloku silnika. Jeżeli dobrze pamietam to na pompie m.in. jest czujnik temp. paliwa. Pozdrawiam

Re: Problem z odpalaniem na znacznych mrozach, ponizej -10

PostNapisane: 5 sty 2011, 21:30
przez gregory232
na pompie jest czujnik tem. chłodziwa SPV i chyba Czujnik od kontu wtrysku

Re: Problem z odpalaniem na znacznych mrozach, ponizej -10

PostNapisane: 5 sty 2011, 21:33
przez Neonixos666
a temp. paliwa nie ?

Re: Problem z odpalaniem na znacznych mrozach, ponizej -10

PostNapisane: 5 sty 2011, 21:40
przez YgooR
gregory232 napisał(a):w bloku jest czujni temperatury na zegary a chłodziwa jest na pompie

Ale zrobiliście masło maślane.
Topik chyba ma rację skoro odłączenie czujnika temperatury na bloku powoduje wprowadzenie kompa w stan arktycznej zimy i tym samym lepszy rozruch przy padającej pompie. Gdyby z bloku szło tylko na zegary ten zabieg nie byłby możliwy.

Re: Problem z odpalaniem na znacznych mrozach, ponizej -10

PostNapisane: 5 sty 2011, 21:43
przez gregory232

Re: Problem z odpalaniem na znacznych mrozach, ponizej -10

PostNapisane: 5 sty 2011, 21:47
przez YgooR
No chyba faktycznie tam jest, gdzieś czytałem że w Maździe są 3 czujniki, pytanie który za co odpowiada.

Re: Problem z odpalaniem na znacznych mrozach, ponizej -10

PostNapisane: 5 sty 2011, 21:52
przez gregory232
SENSOR,TEMP ENG COOLANT
W bloku na zegary na chłodnicy do wentylatorów a 3 na pompie

Re: Problem z odpalaniem na znacznych mrozach, ponizej -10

PostNapisane: 5 sty 2011, 21:53
przez gregory232
to jest ten czujnik na pompie
http://www.fox.rzeszow.pl/CZUJNIK-TEMPE ... ,269,23527).aspx

Re: Problem z odpalaniem na znacznych mrozach, ponizej -10

PostNapisane: 5 sty 2011, 21:56
przez gregory232

Re: Problem z odpalaniem na znacznych mrozach, ponizej -10

PostNapisane: 5 sty 2011, 22:02
przez YgooR
gregory232 napisał(a):na chłodnicy do wentylatorów

Na chłodnicy w RF2A nie ma czujnika, na bloku są 2 czujniki, jeden z 3 kablami i niżej z 1 kablem.

Re: Problem z odpalaniem na znacznych mrozach, ponizej -10

PostNapisane: 5 sty 2011, 22:09
przez Neonixos666
hym a ja myślałem ze na chłodnicy jest żeby wentylatory się włączały, no proszę kto czyta to się uczy.

Re: Problem z odpalaniem na znacznych mrozach, ponizej -10

PostNapisane: 5 sty 2011, 22:10
przez Bandit
Dobra wystarczy o tych czujnikach bo z tego oddzielny temat będę musiał wydzielić :|

Re: Problem z odpalaniem na znacznych mrozach, ponizej -10

PostNapisane: 5 sty 2011, 22:18
przez Neonixos666
No ale to takie ciekawe bo nikt do końca nie wie jak to jest :P

Re: Problem z odpalaniem na znacznych mrozach, ponizej -10

PostNapisane: 5 sty 2011, 22:23
przez gregory232
Po wypięciu czujnika z bloku załączają się automatycznie wentylatory.