Jak powinna zachowywać się kontrolka wody w filtrze paliwa?

witam!
jako, że jestem jeszcze zielony w diesel'ach, chciałbym zapytać, jak jest u Was z kontrolką od czujnika wody w filtrze paliwa?
u mnie sprawa wygląda tak: jak przekręcę kluczyk zapalają mi się na desce różne kontrolki (od ABS, poduszek itp) i między innymi od ww czujnika. z tym, że inne czujniki gasną, a ta zostaje razem z kontrolką ciśnienia oleju i akumulatora (ładowania). Gaśnie dopiero gdy zapalam autko. nie wiem, czy tak powinno być, czy ją powinienem w ogóle na oczy oglądać (śmieszny ten język polski..
) czy powinna gasnąć, czy jak?
zrobiłem na wszelki wypadek tak jak było napisane w instrukcji, ale też nie jestem do końca przekonany, czy wszystko dobrze sobie przetłumaczyłem.. wyglądało to mniej więcej tak:
1. odkręcić śrubki
2. podnieść filtr paliwa
3. odkręcić koreczek spustowy ręcznie o jeden obrót
4. używać ręcznej pompy conajmniej 7 razy
5. zakręcić koreczek i patrzeć czy nie ma wycieków paliwa przy ponownym naciskaniu
6. poskładać wszystko odwrotnie (czy coś)
zrobiłem mniej więcej jak w opisie, ale od początku wydawało mi się, że leci tylko paliwo, a nie woda, więc nie wiem co jest grane..?
może za dużo odkręciłem koreczek spustowy?
jako, że jestem jeszcze zielony w diesel'ach, chciałbym zapytać, jak jest u Was z kontrolką od czujnika wody w filtrze paliwa?
u mnie sprawa wygląda tak: jak przekręcę kluczyk zapalają mi się na desce różne kontrolki (od ABS, poduszek itp) i między innymi od ww czujnika. z tym, że inne czujniki gasną, a ta zostaje razem z kontrolką ciśnienia oleju i akumulatora (ładowania). Gaśnie dopiero gdy zapalam autko. nie wiem, czy tak powinno być, czy ją powinienem w ogóle na oczy oglądać (śmieszny ten język polski..


zrobiłem na wszelki wypadek tak jak było napisane w instrukcji, ale też nie jestem do końca przekonany, czy wszystko dobrze sobie przetłumaczyłem.. wyglądało to mniej więcej tak:
1. odkręcić śrubki
2. podnieść filtr paliwa
3. odkręcić koreczek spustowy ręcznie o jeden obrót
4. używać ręcznej pompy conajmniej 7 razy
5. zakręcić koreczek i patrzeć czy nie ma wycieków paliwa przy ponownym naciskaniu
6. poskładać wszystko odwrotnie (czy coś)
zrobiłem mniej więcej jak w opisie, ale od początku wydawało mi się, że leci tylko paliwo, a nie woda, więc nie wiem co jest grane..?
może za dużo odkręciłem koreczek spustowy?