Strona 1 z 1

Mały problem z 323F DITD RF2A

PostNapisane: 8 lut 2013, 23:06
przez Mateusz12610
Witam mam mały problem z DITD auto z przeznaczeniem na części lecz chciałbym usunąć usterkę

Mazda 323F 1999R DITD Pompa RF2A

Problem jest taki iż auto nie zapala od pierwszego "strzału"

Przyzwyczajony jestem do tego,żę DITD pali od drasnięcia a w tym przypadku potrzeba od 3 do 5 obritów silnikiem bez różnicy czy ciepły czy zimny.

Paliwo sprawdzone

Świeci kontrolka świeć do rozgrzania auta czasem 5 minu czasem 10

Moc super obroty idealne


Sprawdziłem B4B5 Super

I podmieniłem SPV bez rezulatu

Zauważyłem ,żę po odpięciu czujnika obrotów wału na ciepłym silniku zapala szybciej.

Chce wyeliminować usterkę gdyż auto jest na części a nie chce wysyłać wadliwego towaru



Przy okazji polecam się z częściami do silnika DITD

Re: Mały problem z 323F DITD RF2A

PostNapisane: 8 lut 2013, 23:13
przez Neonixos666
kontrolka świeci stale czy myga?

Re: Mały problem z 323F DITD RF2A

PostNapisane: 9 lut 2013, 09:53
przez Mateusz12610
Mruga tylko, ale tylko przez jakiś czas po odpaleniu.

Jak zgaśnie a auto jest ciepłe to już nie.

Re: Mały problem z 323F DITD RF2A

PostNapisane: 9 lut 2013, 12:07
przez Neonixos666
odczytaj błędy, jak to zrobić masz opisane w poradniku.

Re: Mały problem z 323F DITD RF2A

PostNapisane: 10 lut 2013, 15:08
przez tadziol
klekocze dziwnie na zimnym?

Re: Mały problem z 323F DITD RF2A

PostNapisane: 10 lut 2013, 17:13
przez Neonixos666
myślisz Tadziol że to coś z kątem wtrysku?

PostNapisane: 10 lut 2013, 19:36
przez tadziol
Neonixos666 napisał(a):myślisz Tadziol że to coś z kątem wtrysku?
ja nie myślę,ja wiem <lol>
przecie problem jest jasny jak słońce,kolega ma przestawiony rozrząd – 1 góra 2 zęby na kole wału korbowego.a kod to P0216.jak mateusz będzie litościwy,to odczyta błąd i napisze,a może i rozrząd sprawdzi ? :|

Re: Mały problem z 323F DITD RF2A

PostNapisane: 12 lut 2013, 16:53
przez Mateusz12610
I wyjęta dziś pompa już z auta.

Problem nie rozwiązany ale rozrząd ustawiony bardzo- dobrze wszystko się zgadzało super

Dopisano 12 lut 2013, 15:56:

A apropo Tadziol pytanie !!!!

Pompa RF2A problem jest taki w 626 nie ma mozliwości odpalenia ,zrobiony obwód do czujnika temperatury wystarczy odłączyć po przez przycisk i auto pali, brak staraty mocy oraz niczego innego.

Facet z Serwisu twierdzi "uszkodzony jeden z zaworków w głowicy naprawa ok 200zł"

Twoja opinia?

Napewno usterka jest w pompie bo podstawiliśmy inną 100% sprawna problemu nie ma

Re: Mały problem z 323F DITD RF2A

PostNapisane: 12 lut 2013, 22:20
przez Neonixos666
pompa daje przyzwoite ciśnienie na wtryski?

Re: Mały problem z 323F DITD RF2A

PostNapisane: 13 lut 2013, 11:24
przez Mateusz12610
jeśli pytasz o tą którą dopisałem to tego nie sprawdziliśmy, lecz jest tylko jeden ubytek nie cche zapalić wystarczy mały myk i auto działa idealnie