Mały problem z 323F DITD RF2A

Witam mam mały problem z DITD auto z przeznaczeniem na części lecz chciałbym usunąć usterkę
Mazda 323F 1999R DITD Pompa RF2A
Problem jest taki iż auto nie zapala od pierwszego "strzału"
Przyzwyczajony jestem do tego,żę DITD pali od drasnięcia a w tym przypadku potrzeba od 3 do 5 obritów silnikiem bez różnicy czy ciepły czy zimny.
Paliwo sprawdzone
Świeci kontrolka świeć do rozgrzania auta czasem 5 minu czasem 10
Moc super obroty idealne
Sprawdziłem B4B5 Super
I podmieniłem SPV bez rezulatu
Zauważyłem ,żę po odpięciu czujnika obrotów wału na ciepłym silniku zapala szybciej.
Chce wyeliminować usterkę gdyż auto jest na części a nie chce wysyłać wadliwego towaru
Przy okazji polecam się z częściami do silnika DITD
Mazda 323F 1999R DITD Pompa RF2A
Problem jest taki iż auto nie zapala od pierwszego "strzału"
Przyzwyczajony jestem do tego,żę DITD pali od drasnięcia a w tym przypadku potrzeba od 3 do 5 obritów silnikiem bez różnicy czy ciepły czy zimny.
Paliwo sprawdzone
Świeci kontrolka świeć do rozgrzania auta czasem 5 minu czasem 10
Moc super obroty idealne
Sprawdziłem B4B5 Super
I podmieniłem SPV bez rezulatu
Zauważyłem ,żę po odpięciu czujnika obrotów wału na ciepłym silniku zapala szybciej.
Chce wyeliminować usterkę gdyż auto jest na części a nie chce wysyłać wadliwego towaru
Przy okazji polecam się z częściami do silnika DITD