Pomoc w odczytaniu błędów 323 BJ
Strona 1 z 1
Siemanko!
Bejot dziś walnął focha pierwszy raz odkąd ją mam czasami łapie muła, mruga kontrolka świec i chodzi jak stary Mercedes odczytałem błędy ale za cholerę nie mogę ich rozszyfrować podejrzewam ,że musiał bym pół litra walnąć ,żeby je skumać no więc wymrugała mi
– oznacza długie mrugnięcie a . krótkie
– – . .
– .
–......
--....
--...
Wideło
A jeszcze nie tak dawno wytrzaskałem nią 185km/h na Niemieckim autobahnie z 5 osobami na pokładzie i pełnym bagażnikiem a teraz jedzie jak SDI
Bejot dziś walnął focha pierwszy raz odkąd ją mam czasami łapie muła, mruga kontrolka świec i chodzi jak stary Mercedes odczytałem błędy ale za cholerę nie mogę ich rozszyfrować podejrzewam ,że musiał bym pół litra walnąć ,żeby je skumać no więc wymrugała mi
– oznacza długie mrugnięcie a . krótkie
– – . .
– .
–......
--....
--...
Wideło
A jeszcze nie tak dawno wytrzaskałem nią 185km/h na Niemieckim autobahnie z 5 osobami na pokładzie i pełnym bagażnikiem a teraz jedzie jak SDI
Było Mazda 323 BG 1.6 16v, Mazda Mx-3 1.8 V6, Mazda 323f bg 1.8 GT, Mazda 323f BA 1.5 16v, Mazda 323f BA 2.0 V6, 323f Bj 2.0 DiTD
Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
P0216,"Układ kontroli czasu wtrysku – usterka"
nic dziwnego że inaczej chodzi bo kąt wtrysku nie jest poprawny.
przykładowe rozwiązanie problemu
viewtopic.php?f=89&t=139175&p=2357925&hilit=0216#p2357925
nic dziwnego że inaczej chodzi bo kąt wtrysku nie jest poprawny.
przykładowe rozwiązanie problemu
viewtopic.php?f=89&t=139175&p=2357925&hilit=0216#p2357925
a walnij gadzinę w pysk,co się będzie stawiać.Artmanbdg napisał(a):Bejot dziś walnął focha
no z tego to akurat radocha płynie....takie mietki to bańkę kilosów robiły na jednym motorze,głowica z żeliwa...swoją wartość też miała w miejskiej złomnicy.Artmanbdg napisał(a):chodzi jak stary Mercedes
zawsze to tłumaczenie mi nie pasowało...Neonixos666 napisał(a):P0216,"Układ kontroli czasu wtrysku – usterka"
TCV – timing control valve –> zawór kontroli wyprzedzenia wtrysku/zapłonu
P0216 to usterka związana m.in. z TCV,czyli "układ kontroli zmiany kąta wyprzedzenia wtrysku".
znam miejsce w bejotce podejrzane wielce....
Fakt nie słychać tykania TCV straszne toto bo to nie weekend a ja mam fobie i boje się komunikacji publicznej
Było Mazda 323 BG 1.6 16v, Mazda Mx-3 1.8 V6, Mazda 323f bg 1.8 GT, Mazda 323f BA 1.5 16v, Mazda 323f BA 2.0 V6, 323f Bj 2.0 DiTD
Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
masz rację Tadziol że nie pasuje ta nazwa bo ten zawór nie kontroluje a steruje, skopiowałem ją ze swojego spisu błędów .
przerwany obwód?
Nie mam miernika ciągle mowie sobie ,że kupie kupie i yyyy zapominam
Było Mazda 323 BG 1.6 16v, Mazda Mx-3 1.8 V6, Mazda 323f bg 1.8 GT, Mazda 323f BA 1.5 16v, Mazda 323f BA 2.0 V6, 323f Bj 2.0 DiTD
Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
Neonixos666 napisał(a):przerwany obwód?
Artmanbdg napisał(a):Nie mam miernika ciągle mowie sobie ,że kupie
Artmanbdg napisał(a):musiał bym pół litra walnąć
Artmanbdg napisał(a):boje się komunikacji publicznej
Artmanbdg napisał(a):zapominam
Artmanbdg napisał(a):czasami łapie muła
czymże więc jest P0216 wobec powyższego ?
pół litra to akurat miła perspektywa usterki
Ino na zielono gdzie znajduje się ten zawór ? i czy ta wtyczka na dole taka brązowa to od niego? chudy jestem i łapki mam małe a ciężko mi się do niej dopchać więc to pewnie ta
Ino na zielono gdzie znajduje się ten zawór ? i czy ta wtyczka na dole taka brązowa to od niego? chudy jestem i łapki mam małe a ciężko mi się do niej dopchać więc to pewnie ta
Było Mazda 323 BG 1.6 16v, Mazda Mx-3 1.8 V6, Mazda 323f bg 1.8 GT, Mazda 323f BA 1.5 16v, Mazda 323f BA 2.0 V6, 323f Bj 2.0 DiTD
Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
na dole pompy jest, w temacie tadziola o pompie masz widok cały
ano dobrze trafiłeś.Artmanbdg napisał(a):Ino na zielono gdzie znajduje się ten zawór ? i czy ta wtyczka na dole taka brązowa to od niego?
zważywszy na późną porę masz w prezencie owe podejrzane miejsce....
viewtopic.php?f=89&t=136379&hilit=wi%C4%85zka&start=20
trzy moje fotki...
I pewnie ten zerwany czerwony przewód z żółtym paskiem znajdującym się w wiązce kabli to od TCV? cholera powycierane tak ,że o dziwo nie miałem ogniska w aucie
Było Mazda 323 BG 1.6 16v, Mazda Mx-3 1.8 V6, Mazda 323f bg 1.8 GT, Mazda 323f BA 1.5 16v, Mazda 323f BA 2.0 V6, 323f Bj 2.0 DiTD
Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
No i problem rozwiązany w jeden wieczór za darmo oszczędzając czas i pieniądze
Ciekawe ile mechanik by za to skasował
Ciekawe ile mechanik by za to skasował
Dodam tylko od siebie, że P0216 może być spowodowany także przez "zator" w układzie paliwowym ( jako zator należy rozumieć wszelkie ograniczenia w przepływie paliwa ). Nie tak dawno stoczyłem bój z BJ-ką – błędy P0216 i EGR. Objawy: przy gwałtownym przyśpieszaniu ( korzystając z doładowania 1,3 bara ) przy około 3000 obr auto zaczynało szarpać, utrata mocy i dymienie z wydechu. I to tak na 3, 4 i 5 biegu. Przyczyną było zapchanie przewodów paliwowych w takim stopniu, że do toczenia się autem paliwa wystarczało, do gwałtownego przyśpieszania i szybkiej jazdy już tego paliwa brakowało, przez co komp miał problem z wysterowaniem wszystkiego.
Więc pytam, jak tam filtr paliwa? Czy była próba podania paliwa z kanistra omijając wszystko od baku do filtra?
Więc pytam, jak tam filtr paliwa? Czy była próba podania paliwa z kanistra omijając wszystko od baku do filtra?
smile napisał(a):problem z wysterowaniem wszystkiego.
a konkretnie za małe ciśnienie aby wysterować kąt wtrysku a czujnik obrotów w pompie to wychwycił. Kolega już chyba znalazł rozwiązanie.
Gdyby nie tadziol to bym pewnie czytał jeszcze forum choć cholera zwlekał z podpowiedzią a ja kilometrówkę biłem do auta i z powrotem rano wstane polutuje to i może do pracy zdążę i ominie mnie wątpliwa przyjemność korzystania z MZK jedno dobre to chociaż wiem ,że TCV nie cieknie i wiązka sucha a nie jak na tadziola fotkach. Kabel zerwany zlokalizowałem jeden za ciemno już dziś ,żeby szukać więcej a do tego trza aku wytargać więc na rano sobie zostawię i skomentuję jak usłyszę cykanie
Dopisano 30 sty 2013 6:35:
TO ŻYJE!!
Dziękuję Bardzo za pomoc!!
Dopisano 30 sty 2013 6:35:
TO ŻYJE!!
Dziękuję Bardzo za pomoc!!
Było Mazda 323 BG 1.6 16v, Mazda Mx-3 1.8 V6, Mazda 323f bg 1.8 GT, Mazda 323f BA 1.5 16v, Mazda 323f BA 2.0 V6, 323f Bj 2.0 DiTD
Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
Jest Mercedes Clk W208 2.3 Kompressor
Będzie Mx-5 dla mnie lub Mazda 6 dla rodziny :)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości