323 2.0 DiTD 90km ciężko pali, bardzo słaby po odpaleniu

Witam
zacznę od tego ze samochód zakupiłem 3 dni temu – myślałem ze to okazja ale najprawdopodobniej się przeliczyłem
mazda bardzo dziwnie odpala a mianowicie żeby odpaliła na zimnym silniku trzeba kręcić rozrusznikiem przez około 2 sek przestać i znów 2 sek i ta czynność powtarzać przez 3-5 razy żeby odpaliła, jeżeli kreci się rozrusznikiem nie ustanie nie odpali nawet do końca rozładowania akumulatora. Na ciepłym silniku odpalanie w powyżej opisany sposób wydłuża się o parę przekręceń więcej. Dodam ze paliwo dochodzi do pompy, filtr główny paliwa wymieniony. Po wprowadzeniu w dolot samostartu samochód odpala od reki.Po odpaleniu silnik trzyma 500 obrotów jak się rozgrzeje 700 silnikiem trochę telepie. W czasie jazdy ma strasznego muła zaczyna dopiero jechać po załączeniu turbiny czyli jakieś 3 tys obrotów ale i tak nie ma tych 90 km. Na postoju z biegu jałowego (700obr) silnik do tych 3 tys obrotów wkręca się 3-4 sek po wciśnięciu pedału w podłogę. Od dwóch dni przeglądam forum ale nic konkretnego nie znalazłem podobnego do tego przypadku. Z góry dzięki za każdą poradę
Dopisano 19 paź 2012, 13:55:
jak zdejmuje wtyczkę z EGR-u na odpalonym silniku nie ma żadnej zmiany ale czy to może mieć jakiś związek?
zacznę od tego ze samochód zakupiłem 3 dni temu – myślałem ze to okazja ale najprawdopodobniej się przeliczyłem
mazda bardzo dziwnie odpala a mianowicie żeby odpaliła na zimnym silniku trzeba kręcić rozrusznikiem przez około 2 sek przestać i znów 2 sek i ta czynność powtarzać przez 3-5 razy żeby odpaliła, jeżeli kreci się rozrusznikiem nie ustanie nie odpali nawet do końca rozładowania akumulatora. Na ciepłym silniku odpalanie w powyżej opisany sposób wydłuża się o parę przekręceń więcej. Dodam ze paliwo dochodzi do pompy, filtr główny paliwa wymieniony. Po wprowadzeniu w dolot samostartu samochód odpala od reki.Po odpaleniu silnik trzyma 500 obrotów jak się rozgrzeje 700 silnikiem trochę telepie. W czasie jazdy ma strasznego muła zaczyna dopiero jechać po załączeniu turbiny czyli jakieś 3 tys obrotów ale i tak nie ma tych 90 km. Na postoju z biegu jałowego (700obr) silnik do tych 3 tys obrotów wkręca się 3-4 sek po wciśnięciu pedału w podłogę. Od dwóch dni przeglądam forum ale nic konkretnego nie znalazłem podobnego do tego przypadku. Z góry dzięki za każdą poradę
Dopisano 19 paź 2012, 13:55:
jak zdejmuje wtyczkę z EGR-u na odpalonym silniku nie ma żadnej zmiany ale czy to może mieć jakiś związek?