Zerwany pasek rozrządu 2.0 DiTD Mazda 323f bj

Witam,
wczoraj zerwał mi się pasek rozrządu w mojej Madzi... mechanik zaglądną do środka i stwierdził, że połamane są 4 dźwignie zaworów, a nie wiadomo czy i jakieś zawory nie są pogięte, ale żeby to stwierdzić musiałby najpierw zdjąć głowicę a to dodatkowy koszt uszczelek... orientuje się ktoś ile mogą kosztować te dźwignie oraz zawory? jest sobota i nic się już do poniedziałku nie dowiem w sklepach a chciałbym przekalkulować sobie to wszystko bo nie wiem czy nie lepiej kupić używaną głowicę na alledrogo. Jak myślicie, warto zaryzykować w oparciu o teorię mazdy, że żadne zawory nie powinny się pogiąć i wymienić tylko dźwignie i rozrząd czy jednak lepiej od razu sprawdzić te zawory i dopłacić za uszczelki?
Pozdrawiam
wczoraj zerwał mi się pasek rozrządu w mojej Madzi... mechanik zaglądną do środka i stwierdził, że połamane są 4 dźwignie zaworów, a nie wiadomo czy i jakieś zawory nie są pogięte, ale żeby to stwierdzić musiałby najpierw zdjąć głowicę a to dodatkowy koszt uszczelek... orientuje się ktoś ile mogą kosztować te dźwignie oraz zawory? jest sobota i nic się już do poniedziałku nie dowiem w sklepach a chciałbym przekalkulować sobie to wszystko bo nie wiem czy nie lepiej kupić używaną głowicę na alledrogo. Jak myślicie, warto zaryzykować w oparciu o teorię mazdy, że żadne zawory nie powinny się pogiąć i wymienić tylko dźwignie i rozrząd czy jednak lepiej od razu sprawdzić te zawory i dopłacić za uszczelki?
Pozdrawiam