Check engine; błędy 11, 23, 24 (BJ '99 DITD)

Hej
bracia pomozcie, juz mi sie plakac chce, jestem bez silny tak zaczyna mnie juz meczyc to auto, ze gdyby nie wyjazd na wakacje oddalbym je chyba i doplacil 500 zika ...
niedawno wymienilem, chlodnice (przezarla rdza) i rozrzad, rolki, napinacz, pasek, pompa wody ... lozyska copresora klimy i alternatora ...
bylem w niebowziety bo samochodzik jezdzil jak nigdy po wymianie, ale dzisiaj sobie zajezdzam na stylu do makro i juz mam wylaczyc silnik i pojawia sie czek endzin ... wracam do chaty gazuje na maxa i wszystko ok, parkuje odczeuje chwile i czek endzin
i teraz pytanie? (hehe sory wiem ze nie jestescie wrozkami, ale moze ktos mial cos podobnego) co moze byc przyczyna?
i jeszcz jedno pytanie, czy ktorys z was drogich forumowiczow z Warszawy okolic, albo Lublina jest wstanie mi pomoc i zczytac mi te bledy z kompa? jestem totalnie splukany naprawami... niechce juz wydawac znowu kolejnej 100 zeby zobaczyc co jest przyczyna, zeby wpakowac kolene 2000 na naprawe
btw. EGR mam zaslepiony, gazowalem obrotami do 3000-4000 k i wszystko jest ok, silnik dziala rowno, zero problemow
bracia pomozcie, juz mi sie plakac chce, jestem bez silny tak zaczyna mnie juz meczyc to auto, ze gdyby nie wyjazd na wakacje oddalbym je chyba i doplacil 500 zika ...
niedawno wymienilem, chlodnice (przezarla rdza) i rozrzad, rolki, napinacz, pasek, pompa wody ... lozyska copresora klimy i alternatora ...
bylem w niebowziety bo samochodzik jezdzil jak nigdy po wymianie, ale dzisiaj sobie zajezdzam na stylu do makro i juz mam wylaczyc silnik i pojawia sie czek endzin ... wracam do chaty gazuje na maxa i wszystko ok, parkuje odczeuje chwile i czek endzin
i teraz pytanie? (hehe sory wiem ze nie jestescie wrozkami, ale moze ktos mial cos podobnego) co moze byc przyczyna?
i jeszcz jedno pytanie, czy ktorys z was drogich forumowiczow z Warszawy okolic, albo Lublina jest wstanie mi pomoc i zczytac mi te bledy z kompa? jestem totalnie splukany naprawami... niechce juz wydawac znowu kolejnej 100 zeby zobaczyc co jest przyczyna, zeby wpakowac kolene 2000 na naprawe
btw. EGR mam zaslepiony, gazowalem obrotami do 3000-4000 k i wszystko jest ok, silnik dziala rowno, zero problemow