Odpala i gaśnie – Problem – 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez thomasditd » 17 maja 2014, 13:11

witam.przerabialem ten problem.na goracym nie chciala palic.po zalozeniu oszusta palila,ale po 50tys km wystapil nowy problem falowanie obrotow.panowie powiem tak pompa ditd jest pancerna <nauka> .po 300 tys przebiegu przyspieszylem tylko zaplon na pompie i zakrecilem jeszcze ponad 200 tys w sumie ponad pol miliona i oddalem tacie bo zal mi bylo sprzedac.i co? dalej smiga nie ma problemu z paleniem[po przyspieszeniu zaplonu oszust zdjety].stary DITD jeden z najlepszych silnikow jakie wyszly z produkcji.powiem wiecej biorac pod uwage osprzet tego motoru moge stwierdzic ze to najbardziej bezawaryjne dzielo japonskich konstruktorow.wrocilem do ditd w budzie premacy-i spie spokojnie :)

Dopisano 17 maja 2014, 13:14:

ma cykac miale dwa takie silniki i przy kacdym cyka <czarodziej> wszystko w pozo
mazda ditd i spie spokojnie.
Początkujący
 
Od: 15 maja 2014, 11:16
Posty: 4
Skąd: uk.Polska
Auto: Mazda Premacy 2.0DITD
2002r

Postprzez maly_slawek » 11 wrz 2014, 00:29

Witam WAS. Po dwóch latach użytkowania madzi powiem, że to kochane auto.
Wożę ze sobą tylko garść przekaźników, i kawałek kabla z porządnym włącznikiem z jednej strony a z drugiej dwie wsówki pasujące w piny zamiast przekaźnika.
Jak auto zgaśnie w czasie jazdy to wiem, że wyciągam przekaźnik podłączam mostek z włącznikiem w kabinie i jadę dalej, zamawiam z allegro następny.
Pojeżdżę pół roku i używka wysiada nie wiem czemu <co?>
Raz bardzo się zdziwiłem jak musiałem wymienić NF02, mostek również był niezbędny aby dojechać do domu.
Czy na takim mostku można normalnie jeździć nie uszkadzając niczego?
Co może być powodem awarii tego przekaźnika?
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2012, 22:04
Posty: 37 (4/0)
Skąd: GB
Auto: bmw

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323