Problem z odpaleniem DITD (zapala przy pomocy PLAKA)dodałem film z odpalania (problem rozwiązany !!)
ja tam od razu po przekręceniu kluczyka mam.
no rozumiem, ale w naprawdę wielu sprawdzałem w standardowy sposób i jeżeli był jakiś błąd, to był "mrygany" chwilkę po przekręceniu kluczyka
No ale przy sprawdzaniu, a to inna sytuacja od mrugania po +-30 sekundach od odpalenia (bez zworki ). Takie rzeczy dzieją się gdy błąd występuje tylko w czasie pracy silnika...komp. nie widzi błędu gdy silnik nie pracuje (bez zworki łoczy wiście ). Co prawda mam zaawansowaną sklerozę i mogę nie pamiętać wszystkich sytuacji z jakimi się borykałem lub źle je pamiętam...starość nie radość
Ps. W mesiu dżony jest inaczej, wystarczy, że raz coś się komputronowi nie spodoba i będzie świecił do usr...znaczy śmierci .
Ps. W mesiu dżony jest inaczej, wystarczy, że raz coś się komputronowi nie spodoba i będzie świecił do usr...znaczy śmierci .
Pozdrawiam
Samochód wrócił od elektromechanika , zdiagnozował że to wina zaworu SPV. Teraz najrozsądniej było by podmienić mój zawór na jakiś sprawny z innego samochodu w celu upewnienia się że to właśnie jest wina zaworu SPV. Tylko gdzie ja go znajde i ciekawe czy ktokolwiek zgodził by się na taki manewr.
Mialem podobny problem, u mnie pomoglo rozebranie pompy wtryskowej , wyczyszczenie i wydmuchanie filterkow, manualne sprawdzenie ruchomych czesci pompy (czy sie nie zacinaja) wyczyszczenie wszelakich osadow. Ale u ciebie sadze ze jest problem z elektryka tzn. niema sygnalu z jakiegos czujnika albo zaworu lub przekaznika, moze jakas wtyczka zle siedzi, najlepiej wloz zworke do gniastka diagnostycznego i sam odczytaj kody bledow. No chyba ze ten post jest juz niepotrzebny to napisz przyczyne usterki. Pozdrawiam.
- Od: 26 mar 2007, 12:24
- Posty: 40
- Skąd: unna/DE
- Auto: Rx 7 FC r.86 150 PS 140 tys.
6 GG/GY r.2007 143 PS 220 tys.
na podmiankę chwilową od opla też można włożyć
pomocy mam ten sam problem, pali na plaka i ze spychu
Natomiast z rozrusznika nic
Pomocy może ktoś coś wie , może podpowie
Natomiast z rozrusznika nic
Pomocy może ktoś coś wie , może podpowie
-
mircon
Panowie może któryś z was Mi poleci gdzie można zregenerować pompę wtryskową w okolicach Ostrołęki(już szukałem w internecie ale czekan na wasze podpowiedzi). Mam już ją wymontowaną i mechanik stwierdził że jest mocno zabrudzona w środku, jak wy uważacie czyszczenie i ewentualne uszczelnienie zlikwiduje problem z odpalaniem?
zawsze możesz spróbować.
Witam,
ja mam podobny problem z tymże auto nie odpala tylko na zimnym silniku,
wczoraj np. po dwóch dniach nieruszania odpalił od strzała bez drgań, bez krztuszenia się, wieczorem odpalił ale się pokrztusił i zostawił sporo białego dymku za sobą
a dziś odpalił ale zgasł po chwili, odczekałem minutkę odpaliłem i od razu w pedał gazu ale widocznie za mało bo znów zgasł i dalej już nie kręciłem
na ciepłym odpala znakomicie tylko rano na zimnym jest loteria
filtr paliwa wymieniony, układ odpowietrzony, przekaźniki przeczyszczone
po przeczytaniu kilku tematów raczej pompę odrzucam bo niby inne objawy (palenie na ciepłym)
pomoże ktoś albo poda namiar na jakiś dobry sprawdzony warsztat w Zielonej Górze?
ja mam podobny problem z tymże auto nie odpala tylko na zimnym silniku,
wczoraj np. po dwóch dniach nieruszania odpalił od strzała bez drgań, bez krztuszenia się, wieczorem odpalił ale się pokrztusił i zostawił sporo białego dymku za sobą
a dziś odpalił ale zgasł po chwili, odczekałem minutkę odpaliłem i od razu w pedał gazu ale widocznie za mało bo znów zgasł i dalej już nie kręciłem
na ciepłym odpala znakomicie tylko rano na zimnym jest loteria
filtr paliwa wymieniony, układ odpowietrzony, przekaźniki przeczyszczone
po przeczytaniu kilku tematów raczej pompę odrzucam bo niby inne objawy (palenie na ciepłym)
pomoże ktoś albo poda namiar na jakiś dobry sprawdzony warsztat w Zielonej Górze?
- Od: 1 sie 2013, 10:55
- Posty: 11
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 101KM RF4F 12.2002r.
Witam
Jestem tu nowym,ale problem mam stary – czyli problem z odpaleniem, auto pali po dłuższym kręceniu lub od plaka, ale zawsze przed odpaleniem mrugnie kontrolka immo ( tak samo jak u kolegi w załączonym filmie) natomiast kontrolka nie zapala się po łączeniu zapłonu ( tak samo jak na filmie) jak już zapali to chodzi strasznie nierówno i strasznie dymi, silnik zasilam paliwem z butelki ponieważ strasznie brudne paliwo idzie ze zbiornika ( miałem podejrzenie że jest w nim woda). Czy kontrolka immo powinna się świecić przed odpaleniem i zgasnąć po odczytaniu klucza? Jak sprawdzić zawór SPV , czy powinno być na nim napięcie w momencie rozruchu czy włączeniu zapłonu ? Dodam że sterownik ten pod filtrem był nie dokręcony i miał słabą masę. Przekaźniki sprawdzone i są ok – podają napięcie. Jak to jest w Waszych autach z tą kontrolką immo? Aha i brak jakichkolwiek błędów – kontrolka świec po odpaleniu nie miga
Jestem tu nowym,ale problem mam stary – czyli problem z odpaleniem, auto pali po dłuższym kręceniu lub od plaka, ale zawsze przed odpaleniem mrugnie kontrolka immo ( tak samo jak u kolegi w załączonym filmie) natomiast kontrolka nie zapala się po łączeniu zapłonu ( tak samo jak na filmie) jak już zapali to chodzi strasznie nierówno i strasznie dymi, silnik zasilam paliwem z butelki ponieważ strasznie brudne paliwo idzie ze zbiornika ( miałem podejrzenie że jest w nim woda). Czy kontrolka immo powinna się świecić przed odpaleniem i zgasnąć po odczytaniu klucza? Jak sprawdzić zawór SPV , czy powinno być na nim napięcie w momencie rozruchu czy włączeniu zapłonu ? Dodam że sterownik ten pod filtrem był nie dokręcony i miał słabą masę. Przekaźniki sprawdzone i są ok – podają napięcie. Jak to jest w Waszych autach z tą kontrolką immo? Aha i brak jakichkolwiek błędów – kontrolka świec po odpaleniu nie miga
-
galgan1
tadziol napisał(a):B4B5 otwarty i sprawdzone styki ?
tak sprawdzone i jest OK, niestety dziś mechanik poinformował mnie, że niestety wtryski do regeneracji :(
ale z tego co się naczytałem to wtryski te są nieregenerowalne więc najpierw zrobię chyba testy za 400 PLN za 4 sztuki i ewentualnie kupię używki, są po 120 PLN choć się trochę boję
- Od: 1 sie 2013, 10:55
- Posty: 11
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 101KM RF4F 12.2002r.
były taki przypadki ale na pewno nie takie objawy.
czyli jest szansa że to nie wtryski padły – bocheńscy we Wrocku biorą 650 pln za sztukę i robią oczywiście na jakichś niemieckich zamiennikach
kurde już głupieję z tym odpalaniem i kłębem dymu, może dym związany z dolaniem xeramica? Może kupić forte i pomoże?
Wymieniłem przy okazji aku bo sprzedawca oddał z 55Ah (od benzyniaka) a wziąłem 100Ah, czy "słaby" prąd z tego starego aku mógł mieć zły wpływ na świece.... kombinuję już
kurde już głupieję z tym odpalaniem i kłębem dymu, może dym związany z dolaniem xeramica? Może kupić forte i pomoże?
Wymieniłem przy okazji aku bo sprzedawca oddał z 55Ah (od benzyniaka) a wziąłem 100Ah, czy "słaby" prąd z tego starego aku mógł mieć zły wpływ na świece.... kombinuję już
- Od: 1 sie 2013, 10:55
- Posty: 11
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 101KM RF4F 12.2002r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości