Brak mocy, słabe osiągi, nie wkręca się na wysokie obroty

Postprzez Styniu » 4 lip 2006, 13:23

Witajcie.

Kapkę informacji ode mnie – niestety, wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na pompę wtryskową. Wtryski są czyste, zawory nie puszczają, nieszczelności brak.
Gorzej, ze zdobycie części do tej pompy graniczy z cudem, podobnie jak znalezienie sprawnej używki... Autko dalej więc pozostaje w serwisie (teraz demontują pompę) a ja liczę na jakiś cud.

I jakby ktoś przypadkiem znalazł gdzieś na strychu czy w innej piwnicy pompę Denso, nr: 228000-3842 7J, to uwierzę w cuda :D
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2006, 23:02
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BJ 2.0 DITD, 2002r

Postprzez VTec » 5 lip 2006, 12:52

Pisalem Wam wczesniej-dokladnie kilka dni temu, ze jade do jakiegos "magika-mechanika" i .... nie uwierzycie .... ;) autko podobno smiga ze brak slow. Pelen powrot mocy. Jeszcze nie jezdzilem, ale odbiore ja w weekend, a dzis bedzie tatko probowal ja, takze dzis bede mial jeszcze potwierdzenie wiesci ;).
Oczywiscie Pan mechanik nie chce powiedziec co bylo z autkiem, a za naprawe skasowal 600zl. Autko zaprowadzilem w poniedzialek, a we wtorek wieczorem juz jezdzilo. Podobno mechanik zapinal nia 200km/h na gierkowce, ale cos nie chce mi sie wierzyc ;)
pozdrawiam i czekam z utesknieniem do pierwszego testu

Proponowalbym rowniez innym uzytkownikom Mazd z tym samym problemem co ja 'mialem' na chwilowe odczekanie i odlozenie wiekszych wydatkow na samochodzik, a ustosunkowanie sie do mojego komentarza po weekendzie. Ów magik stacjonuje w rejonie Piotrkowa Trybunalskiego
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2006, 14:53
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Auto: Mondeo ST220 03' po lifcie

Postprzez magicadm » 5 lip 2006, 13:35

VTec napisał(a):
Oczywiscie Pan mechanik nie chce powiedziec co bylo z autkiem, a za naprawe skasowal 600zl.



Super, że się udało, ale ja bym nie zapłacił, do momentu wskazania miejsca usterki.

OT
Kurw.....!!!
Co za tajemniczy człowiek <lol> z tego "mechanika".
Czyżby swoim spektakularnym sukcesem chciał wyrobić sobie monopol na naprawy DITD???
Faktycznie – jak tajemnica wycieknie – napewno pójdzie z torbami. W końcu po Polsce jeżdżą tysiace DITD wymagajace naprawy. :P
A może to była pierdoła – nieszczelny wąż lub jakieś zanieczyszczenie – to rozumiem tą konspirację <lol> <lol> <lol>


Oby tylko czegoś nie "podkręcił" doraźnie.
Oczywiście daje gwarancję na swoja (tylko jaką) robotę???
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez VTec » 6 lip 2006, 08:31

Witam,

Tak jak wspomnialem wczesniej, autko zostalo odebrane wczoraj od mechanika, a co najlepsze .... :D :D :D jezdzi juz tak jak powinno. Sam nie prowadzilem, ale to juz niedlugo, poza tym wystarczaja mi zapewnienia tatuska ;).
Mechanik rzeczywiscie nie powiedzial nic szczegolnego o naprawie, ze niby zawory, jakies wtyczki, .... terefere, suma sumarum nic szczegolnego nie dowiedzialem sie od niego, co bylo glowna przyczna, jedynie tego ze ow mechanik nie ma swojego zakladu (robi w prywatnym garazu ;) ), jest po wyzszych studiach, a co najciekawsze ... pracowal podobno w F1 (ale nie wnikam w szczegoly) ;). Nie mialem zaszczytu spotkac sie z nim, jedynie droga telefoniczna, ale .... po 50 tys. km przejechanych bez odpowiedniej mocy i wydawaniu kasy na inne rzeczy, ktore nie pomagaly w niczym, szczerze mu dziekuje ;)
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2006, 14:53
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Auto: Mondeo ST220 03' po lifcie

Postprzez Styniu » 6 lip 2006, 16:24

Heh, fuksiarz z Ciebie, gratuluje i zazdroszcze! :)

Masz moze jakis namiar na tego magika (na priva)? Bo jesli serwis autoryzowany nie poradzi sobie u mnie z usterka, to chetnie do niego podjade.

Mi dzis w koncu w serwisie wyeliminowali wszystkie poza-pompowe przyczyny i po dokonaniu ostatniego pomiaru cisnienia w cylindrach (jest rowniutkie, na szczescie glowica i zawory sa ok) wymontowali pompe i od jutra zabieraja sie za jej regeneracje. Czyli kolejny weekend bez autka :/
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2006, 23:02
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BJ 2.0 DITD, 2002r

Postprzez VTec » 6 lip 2006, 16:51

podam jakies namiary, jak juz rzeczywiscie wsiade za kolko i przejade sie, na razie pozostaje mi wierzyc ze jest OK ;), ale ... podobno jest :D
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2006, 14:53
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Auto: Mondeo ST220 03' po lifcie

Postprzez magicadm » 6 lip 2006, 21:47

Styniu napisał(a):wymontowali pompe i od jutra zabieraja sie za jej regeneracje.


We Wrocławiu robią pompy DENSO ???

VTec napisał(a):, a co najciekawsze ... pracowal podobno w F1


Od kiedy DITD jeździ w F1???
<lol> <lol> <lol>
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Jaksa » 6 lip 2006, 22:13

magicadm napisał(a):Od kiedy DITD jeździ w F1
Czepiasz się :P Jest masa ludzi ktorzy sa zdolni.....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez magicadm » 6 lip 2006, 22:23

Jaksa napisał(a):
magicadm napisał(a):Od kiedy DITD jeździ w F1
Czepiasz się :P Jest masa ludzi ktorzy sa zdolni.....


Oj, już nie czepiam się ;)

Mam nadzieję, ze w końcu wiele firm przełamie monopol MABI na dłubanie w DENSO. Wiem, że wielu ludzi z tego powodu boi sie kupić MAZDĘ z DITD, a jak już ma to drży by nic nie padło :(
A to takie fajne autko – jak jest sprawne oczywiście...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Jaksa » 6 lip 2006, 22:29

magicadm napisał(a):Mam nadzieję, ze w końcu wiele firm przełamie monopol MABI na dłubanie w DENSO
Myślisz ze ktoś wywali tyle kasy na stoły ,testery do pomp i będzie robił za grosze ....hm.....no nie wiem.
Tomekrvf powinien ruszyć z czymś takim , ma sporą wiedzę a marnuje się w Mitsubishi <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Styniu » 6 lip 2006, 22:33

magicadm napisał(a):We Wrocławiu robią pompy DENSO pytajnik?


Tak jest – to na razie początki (do tej pory dopiero 3 takie pompy zrobili, póki co ze 100% skutecznością) :) Pytałem o części – mają wszystkie, oryginalne, żadne zamienniki.
Oby i w moim przypadku im się udało.. jakby co, to zakład jest na Kowalskiego 5 (http://www.diesel-serwis-bochenscy.neostrada.pl/). Regenerację wycenili na 960 zł.
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2006, 23:02
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BJ 2.0 DITD, 2002r

Postprzez magicadm » 6 lip 2006, 22:36

Jaksa napisał(a):Myślisz ze ktoś wywali tyle kasy na stoły ,testery do pomp i będzie robił za grosze ....hm.....no nie wiem.


Nie chodzi mi o "grosze", tylko o zdrową konkurencję.


Jaksa napisał(a):Tomekrvf powinien ruszyć z czymś takim , ma sporą wiedzę a marnuje się w Mitsubishi <lol>


Czyli jest jakas nadzieja...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez VTec » 7 lip 2006, 07:11

magicadm napisał(a):a co najciekawsze ... pracowal podobno w F1


Od kiedy DITD jeździ w F1?pytajnik



Nie wiem co on dokladnie robil tam, w tej F1, tzn. czy myl talerze czy zamiatal nie wiem, nie obchodzi mnie to. Auto dostal w poniedzialek, a we wtorek wieczorem normalnie juz jezdzilo. A jak sam widzisz, nie jeden ma problem tu na tym forum z DiTD. Jezdza wszyscy po roznych serwisach, zakladach mechaniki, itp., kasy nie wiadomo po co i na co wydaja na nieswiadomych mechanikow, a tu?????? Jeden dzien, autko jezdzi. Sam wiem jak to jest, u nie jednego bylem, i nie 100zl, 200zl wydalem. Teraz mam spokoj :D
Już niedlugo ....
Mondeo ST220 ....
bedzie sie dzialo ;)
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2006, 14:53
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Auto: Mondeo ST220 03' po lifcie

Postprzez magicadm » 7 lip 2006, 08:35

VTec napisał(a): Jezdza wszyscy po roznych serwisach, zakladach mechaniki, itp., kasy nie wiadomo po co i na co wydaja na nieswiadomych mechanikow, a tu?????? Jeden dzien, autko jezdzi. Sam wiem jak to jest, u nie jednego bylem, i nie 100zl, 200zl wydalem. Teraz mam spokoj :D


Poproszę namiary na PW – profilaktycznie... ;)
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez VTec » 10 lip 2006, 08:34

Witam,

Samochod w weekend nie zdazyl dotrzec do Wawy, ale brat jezdzil. W zakresie od 2,2 do 3,6 tys. obr/min podobno zbiera sie lepiej niz jego nowe Megane 1.6, takze jest wporzadku. Sukces :D !!

A tak z innnej beczki, nie mam tu mazdki, a bede chcial wymienic filtr przeciwpylkowy, wiecie gdzie on sie znajduje?

pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2006, 14:53
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Auto: Mondeo ST220 03' po lifcie

Postprzez adalbertus » 10 lip 2006, 09:01

magicadm napisał(a):Poproszę namiary na PW – profilaktycznie... ;)

Dlaczego na PW? Nie ty jeden masz takie autko :). Może umieścic to gdzieś na forum – mam nadzieję, że mi aukrat się nigdy nie przyda :) ale może komuś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2006, 16:34
Posty: 131 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 5 CR Diesel 143KM 2006r

Postprzez adalbertus » 10 lip 2006, 09:08

VTec napisał(a):A tak z innnej beczki, nie mam tu mazdki, a bede chcial wymienic filtr przeciwpylkowy, wiecie gdzie on sie znajduje?
pozdrawiam

Po prawej stronie zaraz przed aukmulatorem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2006, 16:34
Posty: 131 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 5 CR Diesel 143KM 2006r

Postprzez Grendel » 10 lip 2006, 09:42

To co jest na zdjęciu to filtr powietrza, filtr przeciwpyłkowy znajduje się w kabinie od strony pasażera, nad jego stopami (w większości aut tam sie znajduje), po odkręceniu jednej czy dwóch śrubek dostęp jest już łatwy, ale ponieważ składa się z dwóch części – dziwnie się go wyjmuje i wkłada ;–). Kto już instalował, wie o czym piszę.

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 15:20
Posty: 46
Skąd: Poznań
Auto: Skoda Octavia II TDI 77kW

Postprzez Styniu » 10 lip 2006, 10:15

A ja na temat paliwka .. otóż dostałem właśnie meldunek z serwisu pomp wtryskowych, że środek mojej Denso to krajobraz po wojnie i to conajmniej nuklearnej.
Według serwisantów, to ewidentna wina paliwa – oprócz wymiany tych wszystkich części w pompie (których nazw nie zapamiętałem) dochodzi czyszczenie zbiornika i wymiana filtra.

Czyli kiedy sprzedający mówi: "panie, to diesel jest – lejesz pan cokolwiek, byle tanie było i jedziesz", prawidłową reakcją jest obrócenie się na pięcie, a nie kupowanie od niego autka :/
Ot nauczka na przyszłość..
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2006, 23:02
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BJ 2.0 DITD, 2002r

Postprzez VTec » 10 lip 2006, 11:56

Styniu napisał(a): ... oprócz wymiany tych wszystkich części w pompie (których nazw nie zapamiętałem) dochodzi czyszczenie zbiornika i wymiana filtra


to ile to wszystko kosztowalo Cie o ile mozna wiedziec ??
Już niedlugo ....
Mondeo ST220 ....
bedzie sie dzialo ;)
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2006, 14:53
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Auto: Mondeo ST220 03' po lifcie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323