malkolm napisał(a):niestety z tak niskim ciśnieniem wtrysku jaki dają takie pompy ciężko by było spełniać normy EURO 3 i wyższe
Oczywiste, że tak
www.mazdaspeed.pl
Riki napisał(a):Oczywiste, że takekologia tylko i wyłącznie.......
Riki napisał(a):Jak ktoś patrzy na spalanie i komfort jazdy od 1500rpm to może i tak............ja opieram się na cudach techniki vel M. Benz 3.0TD który wciąga nowoczesne CR jednym palcem – tylko.. kapkę dymi
Riki napisał(a):Neonix ehhh... ściągaj to piękne logo z grilla. To nie golf jedynka ze się diesel pisze na atrapie
Arni_Toruń napisał(a):Enzoo napisał(a):Arni_Toruń napisał(a):Głowiczka wraz z tłokorozdzielaczem została wysłana do regeneracji do Tucholi. To "zagłębie" dieslowskie, jest tam co najmniej 5 zakładów zajmujących się regeneracją elementów układów wtryskowych.
Ciekawe czy Arni też tam robił pompę?
http://www.diesel-reg.pl/index.html
pompa nadal pracuje rewelacyjnie
Arni_Toruń napisał(a):Enzoo napisał(a):Arni_Toruń napisał(a):Głowiczka wraz z tłokorozdzielaczem została wysłana do regeneracji do Tucholi. To "zagłębie" dieslowskie, jest tam co najmniej 5 zakładów zajmujących się regeneracją elementów układów wtryskowych.
Ciekawe czy Arni też tam robił pompę?
http://www.diesel-reg.pl/index.html
pompa nadal pracuje rewelacyjnie
jako, że dawno mnie tu nie było a wątek sie rozwinął to chciałbym tylko dodać, że były juz ciężkie mrozy, zrobiło sie ciepło a madzia jak zapalała z półobrotu tak zapala. Regeneracja głowiczki w Tucholi to był strzał w 10.
endless napisał(a): podejrzewa, że pompa ale da znać w przyszłym tygodniu. Gdyby tak było zna ktoś dobry zakład w woj. śląski, małopolskim lub okolicach, który regeneruje takie pompy?
endless napisał(a):No kolega Tadziol sprawił się na medal, obyło się bez wymiany pompy i auto śmiga lepiej niż wcześniej
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość