cena niemal identyczna a robisz powiedzmy 20.000km więcej...
Wymiana rozrządu – różne szkoły
No zawsze to dłużej na rozrządzie, ja pewnie założę od citd przy 200tyś 
Witajcie,
muszę wymienić rozrząd i nadałem maila do gościa, który miał mi załatwić części ze zniżkami, przekopiuje część i proszę abyście mi powiedzieli czy się to w ogóle opłaca i czy warto w ogóle to założyć. Szukałem też rozrządu na allegro, oryginał (tak jest napisane) koło 1100zł...
Jeszcze jedno pytanie: chcę zrobić za jednym razem regulację zaworów, czy do RF2A 101km (ditd) potrzebuje tylko podkładki przelewowe (te od mana) czy jeszcze pod same wtryski tez?
Pasek rozrządu Oryginał MAZDA firmy UNITTA (nr kat. RF2A-12-205) Gates5510xs 130zl
Napinacz hydrauliczny Oryginał MAZDA firmy NTN (nr kat. RF2A-12-770) SKF VKM74616 199zl
Rolka prowadząca pierwsza Oryginał MAZDA firmy NTN (nr kat. RF2A-12-700) INA 531059820 96zl
Rolka prowadząca druga Oryginał MAZDA firmy NTN (nr kat. RF2A-12-730) SKF VKM84603 112zl
Pompa wody Oryginał MAZDA (nr kat. RF2A-15-100C) AISIN (ORG dla Mazdy) WPZ917 374zl lub SKF VKPC94615 291zl
dzięki za szybkie odpowiedzi
muszę wymienić rozrząd i nadałem maila do gościa, który miał mi załatwić części ze zniżkami, przekopiuje część i proszę abyście mi powiedzieli czy się to w ogóle opłaca i czy warto w ogóle to założyć. Szukałem też rozrządu na allegro, oryginał (tak jest napisane) koło 1100zł...
Jeszcze jedno pytanie: chcę zrobić za jednym razem regulację zaworów, czy do RF2A 101km (ditd) potrzebuje tylko podkładki przelewowe (te od mana) czy jeszcze pod same wtryski tez?
Pasek rozrządu Oryginał MAZDA firmy UNITTA (nr kat. RF2A-12-205) Gates5510xs 130zl
Napinacz hydrauliczny Oryginał MAZDA firmy NTN (nr kat. RF2A-12-770) SKF VKM74616 199zl
Rolka prowadząca pierwsza Oryginał MAZDA firmy NTN (nr kat. RF2A-12-700) INA 531059820 96zl
Rolka prowadząca druga Oryginał MAZDA firmy NTN (nr kat. RF2A-12-730) SKF VKM84603 112zl
Pompa wody Oryginał MAZDA (nr kat. RF2A-15-100C) AISIN (ORG dla Mazdy) WPZ917 374zl lub SKF VKPC94615 291zl
dzięki za szybkie odpowiedzi
- Od: 22 lis 2010, 16:13
- Posty: 15
Witam. Sensation to nie jest oryginalny zestaw. Nie wiem czy pompa Aisin jest montowana w oryginale ale na pompie musi być wybite RF1G. Pozdrawiam
Krzys jest już o tym na forum. Pozdrawiam
Krzys jest już o tym na forum. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
sensation napisał(a):jeszcze pod same wtryski tez?
Też warto wymienić – profilaktycznie
Zapraszam w kwestii rozrządu, podkładki pod wtryski sprzedajemy razem z rozrządem w cenie.
biuro@mazdaparts.pl.
Wycena podana przez Ciebie wyżej niestety nie nadaje się do silnika DiTD.
Dziś w trasie spotkała mnie wielka sensacja.. przebieg 270 tyś z i pasek rozrządu strzelił jak gumka od gaci... jutro będę rozbierać więc stwierdzę co się posypało. Odpuście sobie dywagacje, że pewnie też dźwigienki poszły itp... jutro opisze straty.
Na tę chwilę potrzebuje jakiś sensownych wskazówek jak ustawić rozrząd prawidłowo, na co zwrócić szczególną uwagę, co jest normalne, że nie chce się odkręcić itp... interesują mnie wszystkie życiowe wskazówki, bo to mój pierwszy rozrząd w DITD ( i ogólnie także ). Rozrząd oczywiście kompletny od sprawdzonego sprzedawcy z pompą wody. Zapłaciłem 600 stów za lawetę, to nie będę oszczędzał przy rozrządzie
Na tę chwilę potrzebuje jakiś sensownych wskazówek jak ustawić rozrząd prawidłowo, na co zwrócić szczególną uwagę, co jest normalne, że nie chce się odkręcić itp... interesują mnie wszystkie życiowe wskazówki, bo to mój pierwszy rozrząd w DITD ( i ogólnie także ). Rozrząd oczywiście kompletny od sprawdzonego sprzedawcy z pompą wody. Zapłaciłem 600 stów za lawetę, to nie będę oszczędzał przy rozrządzie

smile napisał(a):Dziś w trasie spotkała mnie wielka sensacja.. przebieg 270 tyś z i pasek rozrządu strzelił jak gumka od gaci... jutro będę rozbierać więc stwierdzę co się posypało. Odpuście sobie dywagacje, że pewnie też dźwigienki poszły itp... jutro opisze straty.
Na tę chwilę potrzebuje jakiś sensownych wskazówek jak ustawić rozrząd prawidłowo, na co zwrócić szczególną uwagę, co jest normalne, że nie chce się odkręcić itp... interesują mnie wszystkie życiowe wskazówki, bo to mój pierwszy rozrząd w DITD ( i ogólnie także ). Rozrząd oczywiście kompletny od sprawdzonego sprzedawcy z pompą wody. Zapłaciłem 600 stów za lawetę, to nie będę oszczędzał przy rozrządzie
A ja bym chciał wiedzieć czy rozrząd był oryginalny i ile na nim przejechałeś, nie jesteś od wczoraj na forum więc powinieneś znacz sprawy rozrządu.
Riki, obsłużysz?
Neonixos666 napisał(a):A ja bym chciał wiedzieć czy rozrząd był oryginalny i ile na nim przejechałeś, nie jesteś od wczoraj na forum więc powinieneś znacz sprawy rozrządu.
Poprzednia wymiana była za niemca jeszcze, i info także po niemiecku, że następna wymiana na 280 tyś i tego się trzymałem, aż do dzisiaj... Dojechałem do 270 tyś ( pewnie się zgadza – 90 + 90 + 90 = 270 ), a auto mam od przebiegu 214 tyś., kupione od niemca bezpośrednio. Co najśmieszniejsze, wszystko się wydarzyło przy spokojnej jeździe, przy 90 km/h na piątym biegu... kara za delikatną jazdę?
Jutro weryfikacja i demontaż, więc dam znać co jaką firmą sygnowane. Może jakieś foto umieszcze.
smile napisał(a):przy 90 km/h na piątym biegu... kara za delikatną jazdę?
Raczej kara za to że uwierzyłeś w to co nie było do końca potwierdzone a jest to jedna z najważniejszych rzeczy które powinieneś po zakupie wymienić.
Jeśli silnik nie był obciążony to dużych szkód nie powinno być, zajrzyj pod dekiel czy wszystko jest ok (nie popękane), ustaw rozrząd na znakach a kup u Riki'ego
smile napisał(a):Poprzednia wymiana była za niemca jeszcze, i info także po niemiecku, że następna wymiana na 280 tyś i tego się trzymałem, aż do dzisiaj... Dojechałem do 270 tyś
no tak, tylko w DE często zmieniają tylko pasek
zmieniałem raz rozrząd przy 150 kkm gdzie pasek był z ledwie wytartymi napisami (czyli niezbyt dużo przejechał) a napinacz już dawno wylewał i nie wiadomo ile jeszcze by pociągnął – wniosek z tego taki, że z rozrządu zmieniany był tylko pasek. może u Ciebie było podobnie?
w każdym razie życzę jak najmniejszych strat
Poszło 4 albo 5 dzwigienek zaworowych...
Pasek Contitech made in germany, rolka i napinacz NTN. No i podkładka na 4 wtrysku puszczała dosyć mocno ( podkładki starego typu ) – wszystko mam na foto. Jutro jak pogoda dopisze ciąg dalszy prac.
Pasek Contitech made in germany, rolka i napinacz NTN. No i podkładka na 4 wtrysku puszczała dosyć mocno ( podkładki starego typu ) – wszystko mam na foto. Jutro jak pogoda dopisze ciąg dalszy prac.
smile napisał(a):Pasek Contitech made in germany,
I wszystko jasne, dziwne że aż tyle wytrzymał, musiałeś delikatnie jeździć chyba.
Jest temat o ,,bigosie pod deklem zaworowym" tam opisz i wklej zdjęcia swojego silnika ku przestrodze dla innych.
Neonixos666 napisał(a):Riki, obsłużysz?
Heh, dziękuję
Spoko, mam trochę używanych dźwigienek, ewentualnie nowe, rozrząd jest – coś się skleci, mam silniki na graty
Neonixos666 napisał(a):I wszystko jasne, dziwne że aż tyle wytrzymał, musiałeś delikatnie jeździć chyba.



Pompa po regeneracji, zauważalnie więcej Nm i KM... pasek nie wytrzymał..
A podkładki pod wtryskami starego typu, chociaż wydaje mi się, że starego były pełne "kwiatki" a nie "pół-kwiatki"
http://img831.imageshack.us/img831/4381/img1459n.jpg
Ja je wymieniłem profilaktycznie przed podniesieniem doładowania. Wielkiej szkody one nie robią po za tym że brud panoszy się w silniku i kompresja ucieka. Jeśli jakiś wtrysk trudno było wyjąć to znaczy że właśnie tam podkładka niedomagała. Życzę szybkiego bezproblemowego poskładania silnika 

Witam jestem na wymianie rozrządu oczywiście oryginalny od kogo polecacie i czy moglibyście w tej sprawie pomóc
VIN: JMZGF14R201464386
2.0 TDI 81kW 110KM 2002 Hatchback
Pozdrawiam Albert
VIN: JMZGF14R201464386
2.0 TDI 81kW 110KM 2002 Hatchback
Pozdrawiam Albert
a z częściami jak u Ciebie Riki czy np z http://www.carspeed.pl/pl,0,s115,cena_dnia.html czy ten by pasował? Można jakiś kontakt prosić
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość