Wymiana rozrządu – różne szkoły

Postprzez Riki » 24 paź 2011, 22:39

nooo :D

cena niemal identyczna a robisz powiedzmy 20.000km więcej...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 24 paź 2011, 22:44

No zawsze to dłużej na rozrządzie, ja pewnie założę od citd przy 200tyś :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 26 paź 2011, 19:22

Dłużej i wytrzymalej :D
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez sensation » 21 lis 2011, 23:28

Witajcie,
muszę wymienić rozrząd i nadałem maila do gościa, który miał mi załatwić części ze zniżkami, przekopiuje część i proszę abyście mi powiedzieli czy się to w ogóle opłaca i czy warto w ogóle to założyć. Szukałem też rozrządu na allegro, oryginał (tak jest napisane) koło 1100zł...
Jeszcze jedno pytanie: chcę zrobić za jednym razem regulację zaworów, czy do RF2A 101km (ditd) potrzebuje tylko podkładki przelewowe (te od mana) czy jeszcze pod same wtryski tez?

Pasek rozrządu Oryginał MAZDA firmy UNITTA (nr kat. RF2A-12-205) Gates5510xs 130zl

Napinacz hydrauliczny Oryginał MAZDA firmy NTN (nr kat. RF2A-12-770) SKF VKM74616 199zl

Rolka prowadząca pierwsza Oryginał MAZDA firmy NTN (nr kat. RF2A-12-700) INA 531059820 96zl

Rolka prowadząca druga Oryginał MAZDA firmy NTN (nr kat. RF2A-12-730) SKF VKM84603 112zl

Pompa wody Oryginał MAZDA (nr kat. RF2A-15-100C) AISIN (ORG dla Mazdy) WPZ917 374zl lub SKF VKPC94615 291zl

dzięki za szybkie odpowiedzi
Początkujący
 
Od: 22 lis 2010, 16:13
Posty: 15

Postprzez krzys » 21 lis 2011, 23:36

Witam sporo naczytałem sie na tym forum o pękających paskach rozrządu, mam pytanie czy ktoś wie jakie spustoszenie czyni to w silniku ?? i jaki jest orientacyjny koszt naprawy?
Początkujący
 
Od: 16 lis 2011, 09:41
Posty: 11
Skąd: Swarzędz
Auto: Mazda 626 GW kombi,Rf-2A 101KM. 2000r.

Postprzez topik » 21 lis 2011, 23:45

Witam. Sensation to nie jest oryginalny zestaw. Nie wiem czy pompa Aisin jest montowana w oryginale ale na pompie musi być wybite RF1G. Pozdrawiam

Krzys jest już o tym na forum. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez Riki » 22 lis 2011, 00:04

sensation napisał(a):jeszcze pod same wtryski tez?

Też warto wymienić – profilaktycznie :)

Zapraszam w kwestii rozrządu, podkładki pod wtryski sprzedajemy razem z rozrządem w cenie.
biuro@mazdaparts.pl.

Wycena podana przez Ciebie wyżej niestety nie nadaje się do silnika DiTD.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez smile » 26 gru 2011, 23:31

Dziś w trasie spotkała mnie wielka sensacja.. przebieg 270 tyś z i pasek rozrządu strzelił jak gumka od gaci... jutro będę rozbierać więc stwierdzę co się posypało. Odpuście sobie dywagacje, że pewnie też dźwigienki poszły itp... jutro opisze straty.
Na tę chwilę potrzebuje jakiś sensownych wskazówek jak ustawić rozrząd prawidłowo, na co zwrócić szczególną uwagę, co jest normalne, że nie chce się odkręcić itp... interesują mnie wszystkie życiowe wskazówki, bo to mój pierwszy rozrząd w DITD ( i ogólnie także ). Rozrząd oczywiście kompletny od sprawdzonego sprzedawcy z pompą wody. Zapłaciłem 600 stów za lawetę, to nie będę oszczędzał przy rozrządzie <oczy>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 27 gru 2011, 00:09

smile napisał(a):Dziś w trasie spotkała mnie wielka sensacja.. przebieg 270 tyś z i pasek rozrządu strzelił jak gumka od gaci... jutro będę rozbierać więc stwierdzę co się posypało. Odpuście sobie dywagacje, że pewnie też dźwigienki poszły itp... jutro opisze straty.
Na tę chwilę potrzebuje jakiś sensownych wskazówek jak ustawić rozrząd prawidłowo, na co zwrócić szczególną uwagę, co jest normalne, że nie chce się odkręcić itp... interesują mnie wszystkie życiowe wskazówki, bo to mój pierwszy rozrząd w DITD ( i ogólnie także ). Rozrząd oczywiście kompletny od sprawdzonego sprzedawcy z pompą wody. Zapłaciłem 600 stów za lawetę, to nie będę oszczędzał przy rozrządzie <oczy>


A ja bym chciał wiedzieć czy rozrząd był oryginalny i ile na nim przejechałeś, nie jesteś od wczoraj na forum więc powinieneś znacz sprawy rozrządu.

Riki, obsłużysz? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 27 gru 2011, 00:30

Neonixos666 napisał(a):A ja bym chciał wiedzieć czy rozrząd był oryginalny i ile na nim przejechałeś, nie jesteś od wczoraj na forum więc powinieneś znacz sprawy rozrządu.


Poprzednia wymiana była za niemca jeszcze, i info także po niemiecku, że następna wymiana na 280 tyś i tego się trzymałem, aż do dzisiaj... Dojechałem do 270 tyś ( pewnie się zgadza – 90 + 90 + 90 = 270 ), a auto mam od przebiegu 214 tyś., kupione od niemca bezpośrednio. Co najśmieszniejsze, wszystko się wydarzyło przy spokojnej jeździe, przy 90 km/h na piątym biegu... kara za delikatną jazdę?
Jutro weryfikacja i demontaż, więc dam znać co jaką firmą sygnowane. Może jakieś foto umieszcze.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 27 gru 2011, 00:36

smile napisał(a):przy 90 km/h na piątym biegu... kara za delikatną jazdę?


Raczej kara za to że uwierzyłeś w to co nie było do końca potwierdzone a jest to jedna z najważniejszych rzeczy które powinieneś po zakupie wymienić.

Jeśli silnik nie był obciążony to dużych szkód nie powinno być, zajrzyj pod dekiel czy wszystko jest ok (nie popękane), ustaw rozrząd na znakach a kup u Riki'ego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 27 gru 2011, 09:46

smile napisał(a):Poprzednia wymiana była za niemca jeszcze, i info także po niemiecku, że następna wymiana na 280 tyś i tego się trzymałem, aż do dzisiaj... Dojechałem do 270 tyś

no tak, tylko w DE często zmieniają tylko pasek :|
zmieniałem raz rozrząd przy 150 kkm gdzie pasek był z ledwie wytartymi napisami (czyli niezbyt dużo przejechał) a napinacz już dawno wylewał i nie wiadomo ile jeszcze by pociągnął – wniosek z tego taki, że z rozrządu zmieniany był tylko pasek. może u Ciebie było podobnie?
w każdym razie życzę jak najmniejszych strat
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez smile » 27 gru 2011, 16:53

Poszło 4 albo 5 dzwigienek zaworowych...
Pasek Contitech made in germany, rolka i napinacz NTN. No i podkładka na 4 wtrysku puszczała dosyć mocno ( podkładki starego typu ) – wszystko mam na foto. Jutro jak pogoda dopisze ciąg dalszy prac.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 27 gru 2011, 18:56

smile napisał(a):Pasek Contitech made in germany,


I wszystko jasne, dziwne że aż tyle wytrzymał, musiałeś delikatnie jeździć chyba.

Jest temat o ,,bigosie pod deklem zaworowym" tam opisz i wklej zdjęcia swojego silnika ku przestrodze dla innych.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 27 gru 2011, 19:38

Neonixos666 napisał(a):Riki, obsłużysz? :P


Heh, dziękuję :P taaak – rozmawialiśmy dziś przez tel, nieciekawie to wygląda ale juz Kolega opisał. Szkoda, że tak wyszło........ ludzie CONTI powinni sobie w spodnie wkładać.
Spoko, mam trochę używanych dźwigienek, ewentualnie nowe, rozrząd jest – coś się skleci, mam silniki na graty :) podkładki pod wtryskami należy wymienić i przy okazji już ustawić zawory. Sprawdź uszczelniacz na wale..
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez smile » 27 gru 2011, 20:58

Neonixos666 napisał(a):I wszystko jasne, dziwne że aż tyle wytrzymał, musiałeś delikatnie jeździć chyba.


<nie> <nie> <nie>

Pompa po regeneracji, zauważalnie więcej Nm i KM... pasek nie wytrzymał..
A podkładki pod wtryskami starego typu, chociaż wydaje mi się, że starego były pełne "kwiatki" a nie "pół-kwiatki"
http://img831.imageshack.us/img831/4381/img1459n.jpg
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 27 gru 2011, 21:05

Ja je wymieniłem profilaktycznie przed podniesieniem doładowania. Wielkiej szkody one nie robią po za tym że brud panoszy się w silniku i kompresja ucieka. Jeśli jakiś wtrysk trudno było wyjąć to znaczy że właśnie tam podkładka niedomagała. Życzę szybkiego bezproblemowego poskładania silnika <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez bertus16v » 1 sty 2012, 19:35

Witam jestem na wymianie rozrządu oczywiście oryginalny od kogo polecacie i czy moglibyście w tej sprawie pomóc
VIN: JMZGF14R201464386
2.0 TDI 81kW 110KM 2002 Hatchback

Pozdrawiam Albert
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 14:58
Posty: 48 (0/2)
Skąd: Pogorzyce/Chrzanów
Auto: Mazda 626 GF 2002 2.0 TDI 81kW 110KM

Postprzez Riki » 1 sty 2012, 22:27

Nie masz chyba daleko do Krakowa... :) polecam (na wymianę) kolegę o nicku kierownik – za dobre pieniądze zrobi Ci jak należy, przy okazji oceni stan ogólny DiTD, doradzi, pogada ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez bertus16v » 2 sty 2012, 10:28

a z częściami jak u Ciebie Riki czy np z http://www.carspeed.pl/pl,0,s115,cena_dnia.html czy ten by pasował? Można jakiś kontakt prosić
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 14:58
Posty: 48 (0/2)
Skąd: Pogorzyce/Chrzanów
Auto: Mazda 626 GF 2002 2.0 TDI 81kW 110KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323