uszkodzony elektrozawór turbiny?
nie ciśnienia sprężania silnika a ciśnienia wytwarzanego przez turbo
nic nie pisałem o zmiennej geometrii turbiny ja mam stałą geometrie i zawór otwierający się przy zbyt dużym ciśnieniu (teoretycznie)
nic nie pisałem o zmiennej geometrii turbiny ja mam stałą geometrie i zawór otwierający się przy zbyt dużym ciśnieniu (teoretycznie)
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
Nie musiałeś pisać, wystarczyło podać astra 1,7 cdti. W tym silniku zastosowano turbo o zmiennej geometrii.... mogłeś nie wiedzieć. Ten sam silnik jest w hondzie civic VII,
Skoro sprawdziłeś że grucha działa i sama się wciąga do środka, tzn ciągnie cięgno. Znaczy jedno że jest sprawna. Na postoju nie sprawdzisz ciśnienia doładowania, a trzymanie go na postoju i obrotach 4000 to katowanie. Nie ma co wtedy ściskać węży. Weź wepnij manoment, bocznikowo z czujnikiem ciśnienia doładowania. Rozgrzej silnik i daj mu w palnik na 2, 3, 4, biegu z pełnym butem. Nagraj filmik, wrzuć go do sieci i pokaż. Inaczej na odległość Ci nikt nie pomoże. Dziś z ciekawości sprawdzę ile pokaże manometr przy 4000 obr na postoju, mam na stałe wpięty manometr, pociągnięty do kabiny w okolice zegarka.
I proszę Cię używaj interpunkcji (kropki, przecinki), łatwiej zrozumieć co napisałeś.
Skoro sprawdziłeś że grucha działa i sama się wciąga do środka, tzn ciągnie cięgno. Znaczy jedno że jest sprawna. Na postoju nie sprawdzisz ciśnienia doładowania, a trzymanie go na postoju i obrotach 4000 to katowanie. Nie ma co wtedy ściskać węży. Weź wepnij manoment, bocznikowo z czujnikiem ciśnienia doładowania. Rozgrzej silnik i daj mu w palnik na 2, 3, 4, biegu z pełnym butem. Nagraj filmik, wrzuć go do sieci i pokaż. Inaczej na odległość Ci nikt nie pomoże. Dziś z ciekawości sprawdzę ile pokaże manometr przy 4000 obr na postoju, mam na stałe wpięty manometr, pociągnięty do kabiny w okolice zegarka.
I proszę Cię używaj interpunkcji (kropki, przecinki), łatwiej zrozumieć co napisałeś.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
karlo8 napisał(a):ciśnienie sprężania i j
Zapewne nie chodzi o ciśnienie sprężania a doładowania. Kupujesz wskaźnik ciśnienia doładowania, podpinasz go koło intercolera w wężyk chyba od boost sensora a wskaźnik montujesz we wnętrzu albo przyklejasz do szyby taśmą jeśli nie chcesz go mieć na stałe w aucie. No i pędzel, możesz obserwować ciśnienie doładowania, jak przebiega jego przyrost etc..
Ja używam takiego...
Ja mam przemyslowy, skacze Ci wskazowka czy chodzi plynnie? Bo ja musialem przydlawic przeplyw aby chodzila plynnie. A na manomeetr wydasz pewnie tyle co na kolejnego mechanika.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Na postoju wynik się nie liczy, jest podawana mała dawka paliwa, która ma tylko rozpędzić silnik do obrotów, bez pokonywania oporów toczenia pojazdu. Musisz się rozpędzić na szosie, pomiar na 4 lub 5 biegu. Już od ok. 2 tyś obrotów powinieneś mieć maksymalne doładowanie ( ok. 0,8 bara ).
Pisalem o tym wczesniej.
Ale juz wiemy jedno u karlo turbo pompuje 0,4 bara przy 4000. U mnie wiecej pewnie temu ze mam "oporniki". Nic tylko kupic manometr i sprawdzic.
Ale juz wiemy jedno u karlo turbo pompuje 0,4 bara przy 4000. U mnie wiecej pewnie temu ze mam "oporniki". Nic tylko kupic manometr i sprawdzic.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
kupie ten manometr znalazłem tu w lodzi za 80 zl i sprawdzę .
a jak ju sprawdzę to napisze i zobaczymy co jaka jest różnica miedzy moimi a waszymi pomiarami.
Ciekawy jestem w jakim stanie jest ic wiem ze 3 lata temu był zawalony olejem i kolega mi czyścił i lutował dziurę zwykła lutownica z tym ze od tamtej pory nie widać jakiegoś syfu na niej wiec chyba szczelna
a jak ju sprawdzę to napisze i zobaczymy co jaka jest różnica miedzy moimi a waszymi pomiarami.
Ciekawy jestem w jakim stanie jest ic wiem ze 3 lata temu był zawalony olejem i kolega mi czyścił i lutował dziurę zwykła lutownica z tym ze od tamtej pory nie widać jakiegoś syfu na niej wiec chyba szczelna
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
Dlatego mozesz nagrac filmik, wstawic go na youtube chocby i nam pokazac. Powiemy czy ok czy nie.
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
witam długo mnie nie było ale coś wiem więcej
byłem dziś u dobrego turbiniarza i wczoraj zresztą tez
wczoraj sprawdził ciśnienie turbiny i pokazało nam niemal 0,5 bara ale..
przy zaślepianiu egr nie dokręciłem dobrze tej wielkiej nakrętki pod nim i spaliny zamiast w turbinę uciekały w atmosferę,
Dzis to poprawiłem i znów do niego uderzyłem, sprawdził najpierw ten zawór i wychylał on sie przy ok 1,3-1,4 bara i mówi ze turbo tyle podobno ma pompować
po zmierzeniu ciśnienia turbiny pokazało ona max 0,9 -1,0 bara mówi ze całkiem nieźle ale...
obroty intensywnie zwiększane do ponad 5000 a z tylu nic
powiedział ze turbina jest spoko tylko dawka paliwa jest za mala ze on powinien puścić czarnego dymka a on nic
i przez to tez brakuje muu odpowiedniej dawki spalin do napędzenia właściwego turbiny
coś w tym jest facet mówił z sensem a nie jak ten ostatni w lodzi ze grucha walnięta
z tym ze dawką mogą sterować rożne czujniki i to one ustalają taka a nie inna dawkę poradził żebym znalazł gościa co ma kompa i wiedze na temat mazdy i po sczytuje dane z czujników i będzie znał ich właściwe parametry a w turbo nie ma co ingerować bo jest sprawne
i to ta dawka jest przyczyna ze auto na jedynce z dołu nie może się na światłach zebrać mimo motoru 2.0 ditd
opowiedzcie co o tym myślicie i czy znacie takiego gościa inteligentnego z łodzi
dzięki
byłem dziś u dobrego turbiniarza i wczoraj zresztą tez
wczoraj sprawdził ciśnienie turbiny i pokazało nam niemal 0,5 bara ale..
przy zaślepianiu egr nie dokręciłem dobrze tej wielkiej nakrętki pod nim i spaliny zamiast w turbinę uciekały w atmosferę,
Dzis to poprawiłem i znów do niego uderzyłem, sprawdził najpierw ten zawór i wychylał on sie przy ok 1,3-1,4 bara i mówi ze turbo tyle podobno ma pompować
po zmierzeniu ciśnienia turbiny pokazało ona max 0,9 -1,0 bara mówi ze całkiem nieźle ale...
obroty intensywnie zwiększane do ponad 5000 a z tylu nic
powiedział ze turbina jest spoko tylko dawka paliwa jest za mala ze on powinien puścić czarnego dymka a on nic
i przez to tez brakuje muu odpowiedniej dawki spalin do napędzenia właściwego turbiny
coś w tym jest facet mówił z sensem a nie jak ten ostatni w lodzi ze grucha walnięta
z tym ze dawką mogą sterować rożne czujniki i to one ustalają taka a nie inna dawkę poradził żebym znalazł gościa co ma kompa i wiedze na temat mazdy i po sczytuje dane z czujników i będzie znał ich właściwe parametry a w turbo nie ma co ingerować bo jest sprawne
i to ta dawka jest przyczyna ze auto na jedynce z dołu nie może się na światłach zebrać mimo motoru 2.0 ditd
opowiedzcie co o tym myślicie i czy znacie takiego gościa inteligentnego z łodzi
dzięki
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
Taki slaby dol ma kazde ditd taka przypadlosc.
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
karlo8 napisał(a):obroty intensywnie zwiększane do ponad 5000 a z tylu nic
na postoju czy w trakcie jazdy?
Generalnie jak chcesz z pod świateł odjechać pierwszy i siedzisz w DITD to musisz startować z 1800-2000 obrotów i wdeptać gaz do końca. DITD ma moc
Najlepiej jedź na hamowanie, zobaczysz wykres przebiegu mocy.
Jeżeli Ci mało z niskim zakresie, dołóż oporniki. Na nich staruje dużo lepiej
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość