Nie doplywa paliwo po "chwili" od wylaczenia, nie mozna uruchomic silnika – powod, porady

Postprzez magicadm » 1 gru 2006, 09:33

Ale ten przekaźnik jest w puszcze z bezpiecznikami – więc w czym problem???
Ten sam, który niektórzy używaja do odcięcia silnika...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez bacianik » 1 gru 2006, 10:03

problem w tym ze przekaznik to 80 EUR + vat :( a poza tym OK.... (tylko nie wiem czy to ten, bo mechanik nie powiedzial mi gdzie on sie znajduje...)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 paź 2006, 12:16
Posty: 17
Skąd: Ostróda
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD

Postprzez magicadm » 1 gru 2006, 13:20

bacianik napisał(a):problem w tym ze przekaznik to 80 EUR + vat :(

Czyli raczej to TEN
Poszuakj w puszcze bezpieczników w komorze silnika nowego przekaźniczka...
...a cena kosmiczna to dlatego, że z ASO...(tak myślę)
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Steve » 1 gru 2006, 14:16

Czyli co Mabi naprawiło sprawną pompę <szok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2005, 19:15
Posty: 357 (12/15)
Skąd: IP33 BSE
Auto: mat + 3.4L V6 :-8

Postprzez magicadm » 1 gru 2006, 15:29

Steve napisał(a):Czyli co Mabi naprawiło sprawną pompę <szok>


Nic nowego, zdarza się to im czasem...


Jeżeli to prawda: prokurator....ale kto im cokolwiek udowodni...???(przecież do tego jest potrzebny biegły – a skąd go weźmiesz???)
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez xANDy » 1 gru 2006, 16:28

Raczej nie uda się to – nie tyle z braku biegłych ile z powodu dostarczenia zwrotnie wymienionych części. To jest dowód, że wymieniali zuzyte na nowe.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez bacianik » 1 gru 2006, 20:11

nie no spokojnie z tym MABI (sa monopolistami i niestety zdzieraja niemilosiernie.. i w sumie nie wiadomo co robia.. moze nic...;))
przed naprawa nie dzialala podobno pompa.... po wylaczeniu spadal poziom ropy i juz nie dala rady "sama zaciagnac";
po naprawie ..... nie chciala odpalic, przypalil sie podobno przekaznik..... moze od testow, moze zbieg okolicznosci..... ;
i po naprawie zaczela migac kontrolka od swiec... –>moze to zaplon zle ustawiony, moze zawor EGR, moze cos innego ... ... okaze sie w srode lub czwartek....
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 paź 2006, 12:16
Posty: 17
Skąd: Ostróda
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD

Postprzez xANDy » 1 gru 2006, 21:05

Jednym słowem – biedaku...
Szczere współczucia za przymusową współpracę z mabi...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Steve » 1 gru 2006, 22:17

To może ich do urzędu antymonopolowego :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2005, 19:15
Posty: 357 (12/15)
Skąd: IP33 BSE
Auto: mat + 3.4L V6 :-8

Postprzez magicadm » 2 gru 2006, 11:15

Steve napisał(a):To może ich do urzędu antymonopolowego :P

Przecież Tobe nikt nie broni zdobyć dokumentacji, kupić sprzętu i naprawiać
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez yesfan » 2 gru 2006, 11:26

A czy ktoś ma doświadczenia z tą firmą?

http://www.diesel-serwis-bochenscy.neostrada.pl/

Też naprawiają pompy denso.
DiTD :(
TD<FONT color=#ff1616>i</FONT> :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2006, 08:24
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Auto: Była 626 GF/GW DITD 2000 r.

Postprzez xANDy » 2 gru 2006, 11:33

Doświadczenie mają (na razie nikłe) – robili trzy lub cztery pompy Denso z DiTD – nie zawsze umieli pradzić w pełni, ale są ważną alternatywą dla MABI. Także finansowo.
Myślę, że należy ich popierać!
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Steve » 3 gru 2006, 23:01

magicadm napisał(a):
Steve napisał(a):To może ich do urzędu antymonopolowego :P

Przecież Tobe nikt nie broni zdobyć dokumentacji, kupić sprzętu i naprawiać

Tak samo jak TP SA nie broni nikomu kupić centrali i postawić gdzie się żywnie podoba.
Bycie monopolistą na rynku samo w sobie nie jest ścigane przez Urząd Anytymonopolowy, ale wykorzystywanie takiej pozycji <killer> już jest.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2005, 19:15
Posty: 357 (12/15)
Skąd: IP33 BSE
Auto: mat + 3.4L V6 :-8

Postprzez magicadm » 4 gru 2006, 09:53

Steve napisał(a):Bycie monopolistą na rynku samo w sobie nie jest ścigane przez Urząd Anytymonopolowy, ale wykorzystywanie takiej pozycji <killer> już jest.


To twierdzenie miało by sens gdyby MABI utrudniało pracę innym warsztatom, a watpię by tak było. Po prostu innym się nie opłaca inwestować w sprzęt do naprawy naszych "rodzynków" – więc jak sie komuś uda cos naprwić to jest super:)

...a MABI... kupiło sprzęt więc musi zarabiać – nawet na naprawie dobrych pomp i naciąganiu klientów :(
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Steve » 4 gru 2006, 13:53

magicadm napisał(a):...a MABI... kupiło sprzęt więc musi zarabiać – nawet na naprawie dobrych pomp i naciąganiu klientów :(


Straszne, chyba polemizowanie z takimi argumentami nie ma sensu.
Podpuszczasz mnie , żartujesz hahaha czy pracujesz dla nich ? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2005, 19:15
Posty: 357 (12/15)
Skąd: IP33 BSE
Auto: mat + 3.4L V6 :-8

Postprzez magicadm » 4 gru 2006, 15:22

Steve napisał(a):Podpuszczasz mnie , żartujesz hahaha czy pracujesz dla nich ? ;)


Sam nie wiem. <jelen>
Już raz pisałem jak mnie chcieli naciąć na naprawie rozrusznika. Najwyraźniej kantowanie maja "we krwi".
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez bacianik » 6 gru 2006, 21:13

Witam

orzeczono niesprawny obwod EGR lub zawor EGR, komputer nie jest zalany ropa.... z tego co czytalem to pod podloga byloby mokro jest sucho i czysto.... wiec sterownik wyglada na OK, za to zawor nie jest OK – troche krzywa oska membrany... ale po recznym testowaniu czyli kilka razy pompujac... wytwarza z gory jakies podcisnienie... zasysa.. :) wiec pewnie pozostal uszkodzony "ten trojkacik" na samej gorze czyli czujnik...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 paź 2006, 12:16
Posty: 17
Skąd: Ostróda
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD

Postprzez bububu831 » 26 sty 2010, 17:40

a czy w ditd znajduje sie pompa paliwa w zbiorniku i jak jest to gdzie dokladnie jest umiejscowiona?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2009, 11:19
Posty: 62
Skąd: Ostroleka
Auto: mazda premacy 2.0 ditd 01' po lifcie 292000 km

Postprzez thy » 26 sty 2010, 23:30

bububu831 napisał(a):a czy w ditd znajduje sie pompa paliwa w zbiorniku


nie!

czytaj dokładnie forum DIESEL, zwłaszcz ostatnie wątki... odpowiedz gdzieś tam się ukrywa, wcale nie tak głęboko jak się wydaje!

ps. gratuluje, kotlet odgrzany wyśmienicie :)
pozdrawiam,
thy
v8 lover
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2008, 21:49
Posty: 245 (1/1)
Skąd: Inowrocław
Auto: Lexus LS400
tatkowóz
.
Jazz 1.2 iDSI
dzieciowóz
.
było fajowe 626 ditd
silverlight beauty...

Postprzez bububu831 » 27 sty 2010, 17:24

oki:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2009, 11:19
Posty: 62
Skąd: Ostroleka
Auto: mazda premacy 2.0 ditd 01' po lifcie 292000 km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323