Nie doplywa paliwo po "chwili" od wylaczenia, nie mozna uruchomic silnika – powod, porady
bacianik napisał(a):problem w tym ze przekaznik to 80 EUR + vat![]()
Czyli raczej to TEN
Poszuakj w puszcze bezpieczników w komorze silnika nowego przekaźniczka...
...a cena kosmiczna to dlatego, że z ASO...(tak myślę)
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Steve napisał(a):Czyli co Mabi naprawiło sprawną pompę
Nic nowego, zdarza się to im czasem...
Jeżeli to prawda: prokurator....ale kto im cokolwiek udowodni...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Raczej nie uda się to – nie tyle z braku biegłych ile z powodu dostarczenia zwrotnie wymienionych części. To jest dowód, że wymieniali zuzyte na nowe.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
nie no spokojnie z tym MABI (sa monopolistami i niestety zdzieraja niemilosiernie.. i w sumie nie wiadomo co robia.. moze nic...
)
przed naprawa nie dzialala podobno pompa.... po wylaczeniu spadal poziom ropy i juz nie dala rady "sama zaciagnac";
po naprawie ..... nie chciala odpalic, przypalil sie podobno przekaznik..... moze od testow, moze zbieg okolicznosci..... ;
i po naprawie zaczela migac kontrolka od swiec... –>moze to zaplon zle ustawiony, moze zawor EGR, moze cos innego ... ... okaze sie w srode lub czwartek....
przed naprawa nie dzialala podobno pompa.... po wylaczeniu spadal poziom ropy i juz nie dala rady "sama zaciagnac";
po naprawie ..... nie chciala odpalic, przypalil sie podobno przekaznik..... moze od testow, moze zbieg okolicznosci..... ;
i po naprawie zaczela migac kontrolka od swiec... –>moze to zaplon zle ustawiony, moze zawor EGR, moze cos innego ... ... okaze sie w srode lub czwartek....
- Od: 24 paź 2006, 12:16
- Posty: 17
- Skąd: Ostróda
- Auto: 323F BJ 2.0 DiTD
Jednym słowem – biedaku...
Szczere współczucia za przymusową współpracę z mabi...
Szczere współczucia za przymusową współpracę z mabi...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
A czy ktoś ma doświadczenia z tą firmą?
http://www.diesel-serwis-bochenscy.neostrada.pl/
Też naprawiają pompy denso.
http://www.diesel-serwis-bochenscy.neostrada.pl/
Też naprawiają pompy denso.
DiTD
TD<FONT color=#ff1616>i</FONT>
TD<FONT color=#ff1616>i</FONT>
- Od: 1 sie 2006, 08:24
- Posty: 77
- Skąd: Wrocław
- Auto: Była 626 GF/GW DITD 2000 r.
Doświadczenie mają (na razie nikłe) – robili trzy lub cztery pompy Denso z DiTD – nie zawsze umieli pradzić w pełni, ale są ważną alternatywą dla MABI. Także finansowo.
Myślę, że należy ich popierać!
Myślę, że należy ich popierać!
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
magicadm napisał(a):Steve napisał(a):To może ich do urzędu antymonopolowego
Przecież Tobe nikt nie broni zdobyć dokumentacji, kupić sprzętu i naprawiać
Tak samo jak TP SA nie broni nikomu kupić centrali i postawić gdzie się żywnie podoba.
Bycie monopolistą na rynku samo w sobie nie jest ścigane przez Urząd Anytymonopolowy, ale wykorzystywanie takiej pozycji

Steve napisał(a):Bycie monopolistą na rynku samo w sobie nie jest ścigane przez Urząd Anytymonopolowy, ale wykorzystywanie takiej pozycjijuż jest.
To twierdzenie miało by sens gdyby MABI utrudniało pracę innym warsztatom, a watpię by tak było. Po prostu innym się nie opłaca inwestować w sprzęt do naprawy naszych "rodzynków" – więc jak sie komuś uda cos naprwić to jest super:)
...a MABI... kupiło sprzęt więc musi zarabiać – nawet na naprawie dobrych pomp i naciąganiu klientów
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
magicadm napisał(a):...a MABI... kupiło sprzęt więc musi zarabiać – nawet na naprawie dobrych pomp i naciąganiu klientów
Straszne, chyba polemizowanie z takimi argumentami nie ma sensu.
Podpuszczasz mnie , żartujesz

Steve napisał(a):Podpuszczasz mnie , żartujeszczy pracujesz dla nich ?
Sam nie wiem.

Już raz pisałem jak mnie chcieli naciąć na naprawie rozrusznika. Najwyraźniej kantowanie maja "we krwi".
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Witam
orzeczono niesprawny obwod EGR lub zawor EGR, komputer nie jest zalany ropa.... z tego co czytalem to pod podloga byloby mokro jest sucho i czysto.... wiec sterownik wyglada na OK, za to zawor nie jest OK – troche krzywa oska membrany... ale po recznym testowaniu czyli kilka razy pompujac... wytwarza z gory jakies podcisnienie... zasysa..
wiec pewnie pozostal uszkodzony "ten trojkacik" na samej gorze czyli czujnik...
orzeczono niesprawny obwod EGR lub zawor EGR, komputer nie jest zalany ropa.... z tego co czytalem to pod podloga byloby mokro jest sucho i czysto.... wiec sterownik wyglada na OK, za to zawor nie jest OK – troche krzywa oska membrany... ale po recznym testowaniu czyli kilka razy pompujac... wytwarza z gory jakies podcisnienie... zasysa..
- Od: 24 paź 2006, 12:16
- Posty: 17
- Skąd: Ostróda
- Auto: 323F BJ 2.0 DiTD
bububu831 napisał(a):a czy w ditd znajduje sie pompa paliwa w zbiorniku
nie!
czytaj dokładnie forum DIESEL, zwłaszcz ostatnie wątki... odpowiedz gdzieś tam się ukrywa, wcale nie tak głęboko jak się wydaje!
ps. gratuluje, kotlet odgrzany wyśmienicie
pozdrawiam,
thy
v8 lover

thy
v8 lover

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości