Riki napisał(a):dlatego dziwię się, że ktoś interesuje się jeszcze pompami wody w zamienniku
A jakiej firmy jest w oryginale?
www.mazdaspeed.pl
Riki napisał(a):dlatego dziwię się, że ktoś interesuje się jeszcze pompami wody w zamienniku
Neonixos666 napisał(a):A jakiej firmy jest w oryginale?
Riki napisał(a):GMB – firma sama w sobiebo w wielu przypadkach się sprawdza, tylko cóż.... w RF2A-> nie zdaje egzaminiu. Problem leży po stronie samych kół pompy, które się............. urywają.
Riki napisał(a):GMB – firma sama w sobie <spoko> bo w wielu przypadkach się sprawdza, tylko cóż.... w RF2A-> nie zdaje egzaminiu. Problem leży po stronie samych kół pompy, które się............. urywają.
~http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=104875Poradnik silników Diesla (DiTD, MZR-CD czyli CR itp.) / 2. Rozrząd (DiTD, MZR-CR) / Co zawodzi napisał(a):(...)Oryginalny pasek mazdy to UNITTA zaś hydronapinacz – NTN, pompa wody montowana na rozrządzie może być oryginalna albo firmy np. GMB (w DiTD wymiana co 180kkm).
Neonixos666 napisał(a):wstrzymajmy się z tym osądem bo nie mamy potwierdzenia
say napisał(a):mam już 2 pompę GMB (poprzednia zrobiła 70 tyś albo i więcej – nie pamiętam, nie mam papierów przy sobie)..
Riki napisał(a):W benzynie rozrząd jest tanszy, tam GMB zdaje egzamin![]()
Neonixos666 napisał(a):Sama racja, a dodam tylko że często sam pasek nie pęka tylko przeskakuje gdy oszczędzi ktoś na napinaczu. Są przypadki również braku osiowości paska przez stare rolki a ten wyciera obudowę i sam siebie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości