Wymiana rozrządu – różne szkoły
Mam pytanie – jak to jest mozliwe, ze kompletny rozrzad na allegro kosztuje 760 zl, podczas gdy dzis w sklepie wyliczono mi za oryginal (Unitta oraz NTN)... 2290 zl?? Ja rozumiem 10 – 15% roznicy w cenie, ale 300?
Pozdrawiam!
Moja Magdalena to 323F 2.0 DiTD 2003 r.
Moja Magdalena to 323F 2.0 DiTD 2003 r.
- Od: 16 mar 2009, 17:38
- Posty: 26
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD
pod koniec 2007 wymieniałem rozrząd i części kosztowały mniej więcej tyle ; rolki NTN po 162 zł, hydronapinacz 450zł oryg. bo zamienników nikt nie produkował, pasek Unitta oryg. w serwisie Mazdy – 300zł. Razem ok.1075 zł – wszystko na oryg.\
W jakim sklepie takie ceny?
Rolki Ntn dostaniesz w JC, pasek i hydronap. w serwisie i ceny powinny być przyzwoite. Dzwoń do serw. w Rzeszowie ( można znależć ich aukcje na allegro) i pytaj oceny. i tak z przesyłką wyjdzie taniej niż w "twoim" sklepie za 2290zł.
W jakim sklepie takie ceny?
Rolki Ntn dostaniesz w JC, pasek i hydronap. w serwisie i ceny powinny być przyzwoite. Dzwoń do serw. w Rzeszowie ( można znależć ich aukcje na allegro) i pytaj oceny. i tak z przesyłką wyjdzie taniej niż w "twoim" sklepie za 2290zł.
Orzelek napisał(a):2290 zl?? Ja rozumiem 10 – 15% roznicy w cenie, ale 300?
maxpayne25 napisał(a):wyłką wyjdzie taniej niż w "twoim" sklepie za 2290zł.
chyba się kolega pomylił o drobny 1k pln
A z allegro brac, nie pytac!
(nie, to nie ja sprzedaje te klamoty...
pozdrawiam,
thy
v8 lover

thy
v8 lover

Riki napisał(a):niestety.....
Acha, no widzisz, ja z kolei wręcz przeciwnie.
Wniosek z tego taki – różnie można trafić! jak to w życiu.....
pozdrawiam,
thy
v8 lover

thy
v8 lover

No ja też polecam allegro, ceny w serwisie czy nawet hurtowni sa z kosmosu wyjete. doplacilbym 20% ale nie 100%. Sklep internetowy daje Ci i fakture i gwarancje. W razie problemow jest troche biegania i zalatwiania. Ale gwoli prawdy, nawet i oryginalnej czesci (zakupionej w serwisie) moze sie zdazyc "wypadek". W kazdym przypadku nalezy miec fakture za czesci jak i za usluge, Rzeczoznawca okresla co zawinilo i jest podkladka pod reklamacje.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 23 lis 2008, 17:52
- Posty: 93
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 323F 2.0 DITD 101KM
thy napisał(a):Orzelek napisał(a):2290 zl?? Ja rozumiem 10 – 15% roznicy w cenie, ale 300?maxpayne25 napisał(a):wyłką wyjdzie taniej niż w "twoim" sklepie za 2290zł.
chyba się kolega pomylił o drobny 1k pln
A z allegro brac, nie pytac!
(nie, to nie ja sprzedaje te klamoty...)
właściwie to który kolega się pomylił – bo jeśli o mnie idzie to mam do tej pory paragony i łatwo udowodnię , że za ok 1000zł kupi kpl. rozrządu ( bez pompy oczywiście).
apropos – dzisiaj kupiłem w serwisie tuleje stabilizatora tył do mojej madzi – po 19 zł za oryg. – pytałem o ceny innych części i niektóre mają kosmiczne ceny ale są też i przyzwoite. ( cena jednej szt. w hurtowni mot. była 20zł – w serwisie taniej:)
maxpayne25 napisał(a):że za ok 1000zł kupi kpl. rozrządu
Za tyle to ja kupowałem prawie 1,5 roku temu, teraz można znaleźć jeszcze taniej
maxpayne25 napisał(a):dzisiaj kupiłem w serwisie tuleje stabilizatora tył do mojej madzi – po 19 zł za oryg.
Też kupowałem ory, normalna cena
Riki napisał(a):thy napisał(a):A z allegro brac, nie pytac!
mówisz......?
Zależy jeszcze od kogo kupujesz.
Jest na allegro taki użytkownik Fox-Rzeszow od którego kupowałem kilkanaście razy poza allegro bo nie wiedziałem, że sprzedaje również na allegro
Nie muszę mówić, że wszystkie części były ok bo to przecież ASO
Przechodząc do sedna sprawy, aktualnie ma kompletny rozrząd (razem z pompą) za niecałe 1300zł – chyba warto.
Orzelek napisał(a):podczas gdy dzis w sklepie wyliczono mi za oryginal (Unitta oraz NTN)... 2290 zl
Mi tyle policzyli w serwisie BOSCHa w Krakowie
Dokładnie tak! Warto pojechać do serwisu bo może być tam taniej – przynajmniej za części – bo za usługę – wiadomo...
A Fox Rzeszów to rzeczywiście to takie Mini ASO Mazdy – tam się zaopatruję w oryginały
A Fox Rzeszów to rzeczywiście to takie Mini ASO Mazdy – tam się zaopatruję w oryginały
witam.. poniewaz temat jest tak obszerny ze nie moge sie w nim polapac to prosilbym o jakies podsumowanie.
1. Co ile tys km wymienic nalezy rozrzad i jakie dokladnie czesci(rolki, pasek, napinacz, pompa?)
2. Jakies polecane warsztaty znajdujace sie w rejonie Łodzi i Czestochowy?
1. Co ile tys km wymienic nalezy rozrzad i jakie dokladnie czesci(rolki, pasek, napinacz, pompa?)
2. Jakies polecane warsztaty znajdujace sie w rejonie Łodzi i Czestochowy?
- Od: 19 kwi 2009, 17:36
- Posty: 34
- Auto: Była: 323BJ DITD
Była: Mazda 3BM HB 2015
Jest: Mazda 6 GJ 2016 2.5
Korek, podsumowanie masz w poradniku. Wystarczy poczytać.... ehhh
1.
PORADNIK DOTYCZĄCY SILNIKÓW DIESLA (DiTD, MZR-CD czyli CR itp.)
2.
Polecane sklepy i serwisy
Poszukuję sklepu, warsztatu, blacharza
1.

2.


Trochę odgrzeję temat, ale mam pytanie właśnie w związku z planowana wymianą rozrządu: dzwoniłem w tej sprawie do warsztatu, który zajmuje się serwisowaniem tylko Mazd i gość, z którym rozmawiałem powiedział, że oprócz kompletu rolki-napinacz-pasek-pompa wody (ta ostatnia to moja decyzja) trzeba jeszcze wymienić simmering górny i dolny (cokolwiek by to nie było) i pasek klinowy – czy rzeczywiście jest to konieczne? Madzia to moje pierwsze auto i nawet nie wiem co to są te simmeringi a co dopiero czy są one potrzebne 
- Od: 23 cze 2009, 12:32
- Posty: 17
- Skąd: Pilawa
- Auto: 323F BJ 2.0DiTD 90KM 2000r
Te paski są takie same?
Bo widzę, że są dwa. Jak ktoś może to niech napisze ich numery.
Jakie najlepiej zakupić w rozsądnej cenie?
Edit 09-07-2009
Oki rozrząd wymieniony za 150 zł (bez pompy)
plus 10 zł za wymianę oleju i filtra
Paski zostały stare.
Bo widzę, że są dwa. Jak ktoś może to niech napisze ich numery.
Jakie najlepiej zakupić w rozsądnej cenie?
Edit 09-07-2009
Oki rozrząd wymieniony za 150 zł (bez pompy)

Paski zostały stare.
- Od: 24 lip 2008, 11:02
- Posty: 24
- Skąd: Wyszków
- Auto: Mazda 323f BJ DITD 2.0 2002 r.
Odgrzeje trochę temat...
Kupiłem ostatnio Mazdę 626 DITD z 99r potrzebuje w niej wymienić rozrząd i z tego powodu mam kilka pytań. Wiem ze jest na forum dużo ludzi z Podbeskidzia którzy mają napewno mazdy z takim silnikiem i pewnie wymieniali już te części. Potrzebuje namiary na dobry warsztat który by taką usługę wykonał w dobrej cenie rzecz jasna. Co do części tez mam dylemat czy zamawiać te z allegro czy nie bo różnice w cenach są ogromne a skąd się biorą to tego chyba nikt nie wie. Jeśli ktoś zna dobry serwis i może sklep to bardzo proszę o poradę.
Kupiłem ostatnio Mazdę 626 DITD z 99r potrzebuje w niej wymienić rozrząd i z tego powodu mam kilka pytań. Wiem ze jest na forum dużo ludzi z Podbeskidzia którzy mają napewno mazdy z takim silnikiem i pewnie wymieniali już te części. Potrzebuje namiary na dobry warsztat który by taką usługę wykonał w dobrej cenie rzecz jasna. Co do części tez mam dylemat czy zamawiać te z allegro czy nie bo różnice w cenach są ogromne a skąd się biorą to tego chyba nikt nie wie. Jeśli ktoś zna dobry serwis i może sklep to bardzo proszę o poradę.
- Od: 26 wrz 2009, 18:05
- Posty: 4
- Skąd: Żywiec
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 Ditd 101 KM
Jeżeli chodzi o rozrząd to Mazdy są na pewno kapryśne. Stwierdziło to kilku Mińskich mechaników, którzy nawet nie specjalizują się w tej marce. Odradzam jakiekolwiek kombinowanie z tymi częściami. Mój kolega mechanik 3 razy wymieniał napinać kupiony w zwykłym sklepie motoryzacyjnym. Nie ma co się bawić w oszczędzanie bo "chytry i głupi traci dwa razy". Kup oryginał i będziesz miał spokojną głowę. Diesle niestety są droższe w serwisowaniu niż benzyniaki.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości