Kody błędów temat zbiorczy

Postprzez kierownik » 27 sty 2009, 09:40

nieźle naśmieciliście... :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Janusz626 » 19 mar 2009, 20:43

kierownik napisał(a):nieźle naśmieciliście

ale P0038 HO2S Heater Control Circuit High (Bank 1 Sensor 2) ucieklo a jest mi potrzebne do 626 GF DiTD RF2A i nie mozemy sobie poradzic co to jest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez Riki » 20 mar 2009, 02:41

kierownik napisał(a):nieźle naśmieciliście


ano...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Janusz626 » 20 mar 2009, 14:40

Riki napisał(a):
kierownik napisał(a):nieźle naśmieciliście


ano...


i posmiecimy dalej jak ktos mi powie o co chodzi z :

P0038 HO2S Heater Control Circuit High (Bank 1 Sensor 2) :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez jerrylos » 10 lis 2014, 16:08

Hej. Powie mi ktoś czego dotyczy ten błąd?

P0302 – Cylinder 2 misfire detected

323F 2.0B 2001r
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2014, 15:48
Posty: 102 (2/0)
Auto: MAZDA 323F BJ 2.0 SPORTIVE 2001
MAZDA 323F BG 1.6 '92

Postprzez tadziol » 10 lis 2014, 18:55

jerrylos napisał(a):P0302 – Cylinder 2 misfire detected

wykryto wypadanie zapłonu na drugim cylindrze.nie mylić z brakiem iskry !
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez jerrylos » 10 lis 2014, 22:07

tak jak podejrzewalem. bardzo mnie to cieszy (ciekawe czemu nie wypada tez na 4 bo to jedna cewka). Moze przy okazji wymiany cewki zniknie w koncu zamula miedzy 2500 – 3000obr/min :D
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2014, 15:48
Posty: 102 (2/0)
Auto: MAZDA 323F BJ 2.0 SPORTIVE 2001
MAZDA 323F BG 1.6 '92

Postprzez tadziol » 10 lis 2014, 22:23

jerrylos napisał(a):(ciekawe czemu nie wypada tez na 4 bo to jedna cewka)

tadziol napisał(a):nie mylić z brakiem iskry !

Potoczna nazwa "brak zapłonu" często utożsamiana jest z brakiem iskry.Natomiast dokładnie chodzi o brak "detonacji" czyli zapalenia się mieszanki w cylindrze.Z kolei brak detonacji może być spowodowany brakiem iskry,paliwa czy też kompresji
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez jerrylos » 13 gru 2014, 20:11

problem rozwiazany dawno temu, pare dni po poprzednim poście. zmieniona cewka i po problemie :)

a co to jest to:

P0171 Fuel Trim System Lean (Bank 1)

P1170 HO2S Bank 1 Sensor 1 Circuit Fixed (Bank 1 Sensor 1)
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2014, 15:48
Posty: 102 (2/0)
Auto: MAZDA 323F BJ 2.0 SPORTIVE 2001
MAZDA 323F BG 1.6 '92

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323