Silnik przerywa
Witam Panowie. Nie chciałbym zakładać nowego tematu a problem mam zbliżony. Auto (Premacy 99 RF2A)zaniemogło podczas jazdy. Na początku myślałem że spadłą rura od turbiny bo tak się zachował. Ja mu gazu a on żabim skokiem. Później zgasł. Odpalił i nie chciał przekroczyć 2000 obrotów. Później miał problem z odpaleniem. A jak odpalił to pojechał 500 metrów i znów jakby go przytkało. Z tyłu bardzo nie widać nic na czarno, może trochę więcej na biało. I słychać dziwny świst. Jakby katalizator się przytkał. Biorę pod uwagę jakąś kijową ropę bo jakoś z rozpędu zatankowałem na Lukoilu
No i wykluczam zawór na pompie bo po pierwsze Jak się psuł zawór to problem był z odpalaniem a jak już odpalił to jechało w miarę normalnie, a po drugie zawór robiłem w tamtą zimę 
Dzisiaj dostałem info z warsztatu, że usunęli mi błąd związany z wtryskiem. Jutro odbieram auto. Ciekawe czy to coś poprawi. Jak nie to chyba zrobię sobie wycieczkę na "Bronisze" ponieważ mam wrażenie że w moim mieście nikt mi tego samochodu nie naprawi 
- Od: 24 lip 2008, 11:02
- Posty: 24
- Skąd: Wyszków
- Auto: Mazda 323f BJ DITD 2.0 2002 r.
Ja już mam po sprawie dzięki koledze ENDURO zamuwiłem u niego pompe paliwa
ale on doradził mi żebym najpierw wymienił filtr paliwa i
pomogło
moja M6ożyła.
Proponuje jeszcze dokonać zakupu FORTE u OGIEN82 bo przed wymianą
filtra dolałem tego preparatu i po 3 dniach i około 100 kilometrach jak
jechałem po nowy filtr silnik nawet raz mi nie przerwał fakt że nie były to
znaczne prędkości ale tak na 2 i 3biegu do 3000 obrotów i żadnego przerywania.
ale on doradził mi żebym najpierw wymienił filtr paliwa i

moja M6ożyła.
Proponuje jeszcze dokonać zakupu FORTE u OGIEN82 bo przed wymianą
filtra dolałem tego preparatu i po 3 dniach i około 100 kilometrach jak
jechałem po nowy filtr silnik nawet raz mi nie przerwał fakt że nie były to
znaczne prędkości ale tak na 2 i 3biegu do 3000 obrotów i żadnego przerywania.
- Od: 8 wrz 2008, 17:55
- Posty: 35
- Skąd: londyn
- Auto: mazda6 02rok 2,0 diesel 136 byla, teraz
mazda6 2010 2,2 polift kombi
Parys napisał(a):Niestety Madzia cały czas przerywa. Przez chwilę po odebraniu z warsztatu było nieźle ale wczoraj zaczęła ponownie szarpać. Dzisiaj jeszcze w większym stopniuaaaaaah
wymien filter paliwa!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Parys wlej do ropy uszlachetniacz metalu plastmala i pomoże. Mi pomogło. Szkoda twoich nerwów a to najtańsza opcja.
- Od: 14 cze 2007, 23:31
- Posty: 53
- Skąd: Ostrów Mazowiecka
- Auto: Mazda 323f 2.0DTVi 2000r RF2A
Grzechmazda 323fD napisał(a):Parys wlej do ropy uszlachetniacz metalu plastmala i pomoże. Mi pomogło. Szkoda twoich nerwów a to najtańsza opcja.
jak ma parafine we filtrze,
to mu tylko ocieplenie pomoże,
a na takowe trzeba jeszcze trochę poczekać...
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Filtr paliwa wymieniłem (ten przytwierdzony do grodzi, czy może szukać jeszcze przy pompie paliwa?) Do paliwa dolałem ostatnio STP od czyszczenia wtryskiwaczy. Panowie a może kupić ten dodatek Forte od Ogien82.
- Od: 24 lip 2008, 11:02
- Posty: 24
- Skąd: Wyszków
- Auto: Mazda 323f BJ DITD 2.0 2002 r.
Parys napisał(a):Panowie a może kupić ten dodatek Forte od Ogien82.
można bo to dobry człowiek i solidny..
a forte,
jesli nie pomoże, to napewno nie zaszkodzi!
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Parys napisał(a):Ktoś wie co to oznacza?
Witam! Kod 22 – Side crash sensor, driver's side.
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
I wszystko jasne.
Zawór TCV do wymiany
Sprawa kosztowna bo dopiero w Mabi dali mi jednoznaczną odpowiedź co i jak. A skoro zdemontowali mi pompę to niech dokończą dzieła i uleczą Madzie. Oby tylko na tym skończyły się moje problemy
Zawór TCV do wymiany
- Od: 24 lip 2008, 11:02
- Posty: 24
- Skąd: Wyszków
- Auto: Mazda 323f BJ DITD 2.0 2002 r.
Parys napisał(a):Tylko czy to pomoże przy przerywającym silniku ? Pompa jest ok. A ja nie zauważyłem by ktoś napisał, że przez ten zawór przerywał mu silnik![]()
Mam obawy
i sluszne!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam
Mam taki sam problem z szarpaniem, tzn szarpie na zimnym ponizej 10 C na zewnatrz,
przy 1400-1600 obrotow, silnik odpala od kluczyka, problem znika dopiero po 4-5 min zagrzaniu silnika.
Wlalem juz Forte i tez nie pomoglo, ostatnio odkrylem ze kostka od czujnika temp. paliwa byla zaropiala w srodku,ale czyszczenie i odlaczanie tez nie wiele pomoglo.
Tak mysle ze to pompa, za kilka dni pojade do ASO.
A moze tak jak mowi Parys to zawor TCV.
Mam taki sam problem z szarpaniem, tzn szarpie na zimnym ponizej 10 C na zewnatrz,
przy 1400-1600 obrotow, silnik odpala od kluczyka, problem znika dopiero po 4-5 min zagrzaniu silnika.
Wlalem juz Forte i tez nie pomoglo, ostatnio odkrylem ze kostka od czujnika temp. paliwa byla zaropiala w srodku,ale czyszczenie i odlaczanie tez nie wiele pomoglo.
Tak mysle ze to pompa, za kilka dni pojade do ASO.
A moze tak jak mowi Parys to zawor TCV.
- Od: 29 kwi 2008, 23:38
- Posty: 15
- Skąd: Łódź
- Auto: Premacy 2,0 DITD 2001
zafunduj sobie nowy filter paliwa..
a przy wymianie możesz do środka staremu popatrzeć,
czy jakieś życia tam jest?!!!
pozdr.
E.
a przy wymianie możesz do środka staremu popatrzeć,
czy jakieś życia tam jest?!!!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Filtr paliwa i powietrza wymienilem.
Co jeszcze to moge sprawdzic czy uklad paliwowy nie bierze powietrza.
Od kiedy to szarpanie mi sie zaczelo, zauwazylem tak jak by zle palil na pierwszym tloku, tzn
w okolo jest pelno ropy i w okolicach uszczelki pod glowica.
Co jeszcze to moge sprawdzic czy uklad paliwowy nie bierze powietrza.
Od kiedy to szarpanie mi sie zaczelo, zauwazylem tak jak by zle palil na pierwszym tloku, tzn
w okolo jest pelno ropy i w okolicach uszczelki pod glowica.
------------------------------------
Premacy 2001 2.0 DITD
Premacy 2001 2.0 DITD
- Od: 29 kwi 2008, 23:38
- Posty: 15
- Skąd: Łódź
- Auto: Premacy 2,0 DITD 2001
komo napisał(a):zauwazylem tak jak by zle palil na pierwszym tloku, tzn
w okolo jest pelno ropy i w okolicach uszczelki pod glowica.
przewody wysokiego cisnienia
uszczelniacz wtrysku
do sprawdzenia tzn wymiany
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Minęło dwa dni jak odebrałem auto.
Jak do tej pory wszystko jest ok. Obawiałem się, że TCV nie ma nic do przerywania silnika. A jednak!!!!
Koszt całej zabawy jak dla mnie był ogromny. Serce jednak cieszy się że Madzia odżyła
Gdybym wiedział, że to TCV to sam bym go wymienił. Zadzwoniłem do Jaksy przedstawiłem swój problem. On powiedział że tylko oni mi pomogą więc pojechałem. Pompa wtryskowa okazała się dobra. Więc
PLN jakie wydałem w moim odczuciu okazały się wydane przedwcześnie, ale cóż jak by była uszkodzona to dopiero bym "płakał".
Poprosiłem też o sprawdzenie kompresji i szczelności silnika. Z testów wyszło 33; 32; 32; 32 podobno dobrze
Mi to nic nie mówi. Może ktoś opisze w dwóch słowach co oznaczają te wielkości.
Pozdrawiam
Jak do tej pory wszystko jest ok. Obawiałem się, że TCV nie ma nic do przerywania silnika. A jednak!!!!
Koszt całej zabawy jak dla mnie był ogromny. Serce jednak cieszy się że Madzia odżyła
Gdybym wiedział, że to TCV to sam bym go wymienił. Zadzwoniłem do Jaksy przedstawiłem swój problem. On powiedział że tylko oni mi pomogą więc pojechałem. Pompa wtryskowa okazała się dobra. Więc
PLN jakie wydałem w moim odczuciu okazały się wydane przedwcześnie, ale cóż jak by była uszkodzona to dopiero bym "płakał".
Poprosiłem też o sprawdzenie kompresji i szczelności silnika. Z testów wyszło 33; 32; 32; 32 podobno dobrze
Pozdrawiam
- Od: 24 lip 2008, 11:02
- Posty: 24
- Skąd: Wyszków
- Auto: Mazda 323f BJ DITD 2.0 2002 r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość