Awaria sterownika pompy RF4D
1, 2

s-bo napisał(a):wrocław, w tym mieście tylko w aso mają program do tej mazdy, więc dlatego u nich auto zostawiłem
a po co program jak i tak nic tym nie zrobią tylko błędy odczytają które i tak mogłeś sam odczytać za darmo
s-bo napisał(a):w sumie za samą "diagnozę" mnie nie skasowali. nie wiedzialem ze sam mogę się podłączyć i sprawdzić błędy, gdzie takie oprogramowanie jest i jak z tego korzystać? jakis uzyteczny link poproszę.
a proszę bardzo i radzę wgłębić się w tą lekturę
viewtopic.php?f=89&t=128551
nic nie kupujesz a wystarczy drucik
użytecznie to kliknij w pierwszy temat w dziale DiTD – czyli poradnik a nie pod nos wszystko 
ASO kasuje zazwyczaj zdrowo za wszystko
ja używam spinacza biurowego
ASO kasuje zazwyczaj zdrowo za wszystko
Neonixos666 napisał(a):nic nie kupujesz a wystarczy drucik
ja używam spinacza biurowego

kierownik napisał(a):ja używam spinacza biurowego
trzeba to opatentować
Hej. po przeczytaniu dochodzę do wniosku że mam ten sam problem co koledzy.
Lecz mechanik u którego byłem nic nie znalazł i powiedział że to coś z elektryką więc zrobiłmi obejscie zapalania.Nie ciekawe rozwiązanie ale innego nie było.
Moje pytanie czy możecie pokazać na zdjęciach gdzie ten sterownik albo przekażnik o którym tu mowa??
Moje auto
Mazda 626 2,0 DiTD 1998r.
Lecz mechanik u którego byłem nic nie znalazł i powiedział że to coś z elektryką więc zrobiłmi obejscie zapalania.Nie ciekawe rozwiązanie ale innego nie było.
Moje pytanie czy możecie pokazać na zdjęciach gdzie ten sterownik albo przekażnik o którym tu mowa??
Moje auto
Mazda 626 2,0 DiTD 1998r.
-
Kamil21
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość