Pękł pasek klinowy

Postprzez Mr.Jabu » 12 wrz 2012, 20:16

Miron-Ww napisał(a):Tak też myślałem że to główna przyczyna , Dziękuje za odpowiedz więc już wiadomo co nie kupować :)


Wydaje mi sie że nie jest to regułą. Jeździłem na Conti dwa sezony i nic sie nie działo. Przy okazji awarii alternatora wymieniłem na paski Boscha. Mechanik mówił, że to zbędny wydatek bo paski (Conti) są doskonałym stanie. Teraz jeżdżę na Boschu i odpukać również nic sie złego z nimi nie dzieję.

Być może kłopoty z paskami wynikają z niewłaściwego ich naciągniecia.
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2010, 22:36
Posty: 40
Skąd: Kleryków
Auto: Premacy 2001 DiTD 74Kw

Postprzez Miron-Ww » 13 wrz 2012, 11:29

No nie jest to na pewno błąd mechanika czy też naciągu . Zdecydowanie jednak to wina paska . Zrobiliśmy próbę , stary pasek do wewnątrz nowy na zewnątrz , na postoju. Stary chodzi równo i spokojnie a nowy po chwili zaczyna pływać i spada . Za szeroki klin na pasku , od cała przyczyna . Wniosek : Conti niestety ale nie bardzo zdają egzamin pomimo że firma produkuje dobre i wytrzymałe paski.
Żyję po to aby jeździć , jeżdżę po to aby żyć
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2010, 06:16
Posty: 136
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 , 2.3 Benzyna
2007r Lift

Postprzez kierownik » 14 wrz 2012, 23:26

Miron-Ww napisał(a):Zrobiliśmy próbę , stary pasek do wewnątrz nowy na zewnątrz , na postoju. Stary chodzi równo i spokojnie a nowy po chwili zaczyna pływać i spada

a zróbcie też odwrotnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Mr.Jabu » 16 wrz 2012, 19:07

kierownik napisał(a):
Miron-Ww napisał(a):Zrobiliśmy próbę , stary pasek do wewnątrz nowy na zewnątrz , na postoju. Stary chodzi równo i spokojnie a nowy po chwili zaczyna pływać i spada

a zróbcie też odwrotnie...


Uważam, że dla świętego spokoju należy wymieniać obydwa paski, a nie robić taki mix stary/ nowy pasek.
Powód dla którego tak uważam jest bardzo prosty. Paski mają różną długość i nie da sie ich tak naciągnąć aby były równo obciążone w związku z tym jeden jest odpowiednio napięty a drugi nie. Co innego gdy obydwa paski są nowe.
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2010, 22:36
Posty: 40
Skąd: Kleryków
Auto: Premacy 2001 DiTD 74Kw

Postprzez Miron-Ww » 17 wrz 2012, 19:53

Oczywiście że trzeba oba nowe , próbowaliśmy żeby sprawdzić zachowanie pasków i co jest przyczyną spadania.
Żyję po to aby jeździć , jeżdżę po to aby żyć
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2010, 06:16
Posty: 136
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 , 2.3 Benzyna
2007r Lift

Postprzez kierownik » 18 wrz 2012, 22:09

Mr.Jabu napisał(a):Uważam, że dla świętego spokoju należy wymieniać obydwa paski, a nie robić taki mix stary/ nowy pasek.


Miron-Ww napisał(a):Oczywiście że trzeba oba nowe , próbowaliśmy żeby sprawdzić zachowanie pasków i co jest przyczyną spadania

i tylko o to mi chodziło
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323