Rozrząd- wyłącznie oryginał mazda!!!

Postprzez Riki » 11 kwi 2011, 13:51

Stary juz ten pasek. Zmieniłbym go chociażby ze względu na wiek. Nie mówię, że teraz ale chociaż tak na Jesieni.... o ile reszta elementów jest OK.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez t11 » 11 kwi 2011, 16:50

Czy można sprawdzić hydronapinacz w jakim jest stanie, czy się poci? Odkręcając górną osłonę rozrządu nie widać napinacza.
Początkujący
 
Od: 23 gru 2009, 17:55
Posty: 10

Postprzez topik » 11 kwi 2011, 16:52

t11 napisał(a):Czy można sprawdzić hydronapinacz w jakim jest stanie, czy się poci? Odkręcając górną osłonę rozrządu nie widać napinacza.


Witam. Żeby sprawdzić to musisz zdjąć dolną osłonę. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez FISZU18 » 24 kwi 2011, 02:17

W październiku kupiłem mojego 323f ditd przy przebiegu 133 tys wymieniłem już dwa razy olej i filtry w kwestii rozrządu uważałem że jeszcze czas bo był wymieniany przy 95 tys. Sprawdziłem i to niestety pasek contitech czy powinienem przyśpieszyć wymianę rozrządu? teraz mam 160 tys
FISZU18
 

Postprzez malkolm » 24 kwi 2011, 08:37

FISZU18 myślę że już czas na wymianę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez Bandit » 24 kwi 2011, 13:13

malkolm napisał(a):FISZU18 myślę że już czas na wymianę

Natychmiast i wszystkie tylko ori klamoty ;)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4427 (10/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nie mam

Postprzez tomxl » 24 kwi 2011, 20:01

FISZU18 napisał(a):był wymieniany przy 95 tys. Sprawdziłem i to niestety pasek contitech czy powinienem przyśpieszyć wymianę rozrządu? teraz mam 160 tys


Czyli prawdopodobnie masz przejechane na tym pasku 65 tys.km .....ciekaw jestem w jakim jest stanie wizualnym ....jak bedziesz wymieniał ,albo teraz jak odkręcisz obudowę to cyknij proszę foto !!
Jak poczytasz parę postów wyżej ,bo zrozumiesz czemu mi na tym zależy <ok>
Pozdros. Tom
Było DEMIO Sportive 1,5 02r Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2009, 22:01
Posty: 199
Skąd: 3miasto
Auto: V70 D5

Postprzez Neonixos666 » 27 kwi 2011, 22:23

No to przyznawać się kto założył jeszcze pasek Conti? i czy bierze środki na senne <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez przemo12345 » 28 kwi 2011, 06:08

ja mam pasek Gates i zrobione 38k km, dziś jestem umówiony na wymianę.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 19:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

PostTen post został usunięty przez Bandit 28 kwi 2011, 22:57.
Powód: Na prośbę zainteresowanego

Postprzez arekb81 » 22 maja 2011, 15:35

Przeczytałem sobie kilka postów o tym, jakie paski Contitech są złe i przerażony pobiegłem do samochodu, bo taki właśnie pasek mam założony. Rozrząd był wymieniany według naklejki na silniku przy 90 tys. km. Następna wymiana przy 160 tys. km. Samochód ma przejechane 153 tys. km, czyli na tym "złym" pasku przejeździł już 63 tys km.

Zdjąłem osłonę i obejrzałem sobie dokładnie pasek. Nie ma żadnych rozwarstwień, ani innych widocznych uszkodzeń, czy oznak zużycia. Rozrząd "był robiony" jeszcze przez poprzedniego właściciela w Niemczech. Ja przejeździłem nim dopiero 2 tys. km.

Po lekturze wcześniejszych postów zastanawia mnie teraz, czy czasem do Polski nie trafiają paski tej firmy, ale jakby gorszej jakości. Na moim jest Made in Germany.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 maja 2011, 12:59
Posty: 4
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 323F BJ DiTD

Postprzez YgooR » 23 maja 2011, 14:24

Zakładając że masz 100% pewny przebieg i kupiłeś auto od zaufanej osoby znając całą historię auta, jest to możliwe. Ale to loteria, jeden przejeździ 90 kkm a inny po 5kkm ma bum. U mnie podczas wymiany rozrządu mechanik nie chciał uwierzyć że pasek (zamiennik) ma 20 kkm. Wyglądał na bardzo zmęczony, jeżdżąc tak dalej miałbym remont silnika.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez WLAD69 » 25 maja 2011, 19:34

u mnie dzis zalozono nowy zestaw rozrzadu.gdy przyjechalem do warsztatu[angielskiego] i powiedzialem ze chce rozrzad ori mazdy wszyscy mechanicy zrobili dziwna mine.ale szef pogrzebal w papierach i powiedzial cene-tu ja zrobilem karpia poteznego[1/3 wartosci auta].polecilem zamontowac nieoryginalny <faja>
mam gwarancje na rok i/lub 15kkm-i tyle zamierzam niestety bj-tka jezdzic.oczywiscie nie omieszkam zdac relacji jesli sie wczesniej wysypie-chociaz szefunio powiedzial ze jeszcze nie zdarzylo sie im remontowac silnika mazdy z powodu padniecia paska.ale pewnie to taki marketing <serduszka>
coz -poniewaz dosc czesto zmieniam auta to dotychczas robilem prezenty nastepnym wlascicielom[w poprzednim dieslu pojezdzilem 10kkm po wymianie paska i sprzedalem]-czas to zmienic.
acha,okazalo sie ze w silniku byl jeszcze fabryczny pasek-czyli 9 lat i 115kkm <zawstydzony>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 mar 2011, 19:54
Posty: 24
Auto: mazda 323 bj ditd 101KM

Postprzez topik » 25 maja 2011, 20:23

Witam. WLAD69 jakiej firmy zetaw włożyli? Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez Riki » 25 maja 2011, 22:52

WLAD69 napisał(a):9 lat i 115kkm


Dobre........... :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez WLAD69 » 26 maja 2011, 15:45

topik napisał(a):Witam. WLAD69 jakiej firmy zetaw włożyli? Pozdrawiam

szczerze mowic nie wiem-auto odbierala zona wiec to ja nie interesowalo <serduszka>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 mar 2011, 19:54
Posty: 24
Auto: mazda 323 bj ditd 101KM

Postprzez Don Gregorio » 27 maja 2011, 15:08

Zacznie interesować jak się rozleci silnik
Ja nieryzykowałem
za ory rozrząd + paski napędowe dałem 1170zł + koszty wymiany
Dużo?
Taniej niż naprawa silnika <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez WLAD69 » 27 maja 2011, 16:14

Don Gregorio napisał(a):Zacznie interesować jak się rozleci silnik
Ja nieryzykowałem
za ory rozrząd + paski napędowe dałem 1170zł + koszty wymiany
Dużo?
Taniej niż naprawa silnika <lol>

nie wiem czy przeczytales mojego poprzedniego posta-mam GWARANCJE na rok i/lub 15kkm.co mnie obchodzi czy silnik sie rozleci-dostaje auto zastepcze na czas naprawy.za rok i tak nie bede mial tego auta-chyba ze silnik sie faktycznie rozleci to wtedy szkoda bedzie sprzedawac auto z wyremontowanym silnikiem <serduszka>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 mar 2011, 19:54
Posty: 24
Auto: mazda 323 bj ditd 101KM

Postprzez Don Gregorio » 27 maja 2011, 16:22

WLAD69 napisał(a):mam GWARANCJE na rok i/lub 15kkm


15 tysięcy to ja robię w 3 miesiące Co mi z takiej gwarancji <lol>
Rok gwarancji na to, że coś nie padnie?

WLAD69 napisał(a):za rok i tak nie bede mial tego auta

Typowe polskie podejście, najtańszym kosztem – "bo nie dla mnie" <lol>
Powodzonka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez billy33 » 27 maja 2011, 17:04

Witam

Chciałem się dowiedzieć po czym poznać oryginalną pompę wody, na mojej jest napisane RF1G i nie ma nigdzie znaczka mazdy? Czy jest to oryginał? Zamawiałem w Carspeed jako ori.

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 27 sty 2010, 00:59
Posty: 26
Auto: Mazda 323f BJ, 2.0 DITD 101KM (2001r)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323