Rozrząd- wyłącznie oryginał mazda!!!
t11 napisał(a):Czy można sprawdzić hydronapinacz w jakim jest stanie, czy się poci? Odkręcając górną osłonę rozrządu nie widać napinacza.
Witam. Żeby sprawdzić to musisz zdjąć dolną osłonę. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
W październiku kupiłem mojego 323f ditd przy przebiegu 133 tys wymieniłem już dwa razy olej i filtry w kwestii rozrządu uważałem że jeszcze czas bo był wymieniany przy 95 tys. Sprawdziłem i to niestety pasek contitech czy powinienem przyśpieszyć wymianę rozrządu? teraz mam 160 tys
-
FISZU18
malkolm napisał(a):FISZU18 myślę że już czas na wymianę
Natychmiast i wszystkie tylko ori klamoty
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
FISZU18 napisał(a):był wymieniany przy 95 tys. Sprawdziłem i to niestety pasek contitech czy powinienem przyśpieszyć wymianę rozrządu? teraz mam 160 tys
Czyli prawdopodobnie masz przejechane na tym pasku 65 tys.km .....ciekaw jestem w jakim jest stanie wizualnym ....jak bedziesz wymieniał ,albo teraz jak odkręcisz obudowę to cyknij proszę foto

Jak poczytasz parę postów wyżej ,bo zrozumiesz czemu mi na tym zależy
Pozdros. Tom
Było DEMIO Sportive 1,5 02r – Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
Było DEMIO Sportive 1,5 02r – Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
- Od: 16 lut 2009, 22:01
- Posty: 199
- Skąd: 3miasto
- Auto: V70 D5
No to przyznawać się kto założył jeszcze pasek Conti? i czy bierze środki na senne 

ja mam pasek Gates i zrobione 38k km, dziś jestem umówiony na wymianę.
Przeczytałem sobie kilka postów o tym, jakie paski Contitech są złe i przerażony pobiegłem do samochodu, bo taki właśnie pasek mam założony. Rozrząd był wymieniany według naklejki na silniku przy 90 tys. km. Następna wymiana przy 160 tys. km. Samochód ma przejechane 153 tys. km, czyli na tym "złym" pasku przejeździł już 63 tys km.
Zdjąłem osłonę i obejrzałem sobie dokładnie pasek. Nie ma żadnych rozwarstwień, ani innych widocznych uszkodzeń, czy oznak zużycia. Rozrząd "był robiony" jeszcze przez poprzedniego właściciela w Niemczech. Ja przejeździłem nim dopiero 2 tys. km.
Po lekturze wcześniejszych postów zastanawia mnie teraz, czy czasem do Polski nie trafiają paski tej firmy, ale jakby gorszej jakości. Na moim jest Made in Germany.
Zdjąłem osłonę i obejrzałem sobie dokładnie pasek. Nie ma żadnych rozwarstwień, ani innych widocznych uszkodzeń, czy oznak zużycia. Rozrząd "był robiony" jeszcze przez poprzedniego właściciela w Niemczech. Ja przejeździłem nim dopiero 2 tys. km.
Po lekturze wcześniejszych postów zastanawia mnie teraz, czy czasem do Polski nie trafiają paski tej firmy, ale jakby gorszej jakości. Na moim jest Made in Germany.
- Od: 8 maja 2011, 12:59
- Posty: 4
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323F BJ DiTD
Zakładając że masz 100% pewny przebieg i kupiłeś auto od zaufanej osoby znając całą historię auta, jest to możliwe. Ale to loteria, jeden przejeździ 90 kkm a inny po 5kkm ma bum. U mnie podczas wymiany rozrządu mechanik nie chciał uwierzyć że pasek (zamiennik) ma 20 kkm. Wyglądał na bardzo zmęczony, jeżdżąc tak dalej miałbym remont silnika.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
u mnie dzis zalozono nowy zestaw rozrzadu.gdy przyjechalem do warsztatu[angielskiego] i powiedzialem ze chce rozrzad ori mazdy wszyscy mechanicy zrobili dziwna mine.ale szef pogrzebal w papierach i powiedzial cene-tu ja zrobilem karpia poteznego[1/3 wartosci auta].polecilem zamontowac nieoryginalny
mam gwarancje na rok i/lub 15kkm-i tyle zamierzam niestety bj-tka jezdzic.oczywiscie nie omieszkam zdac relacji jesli sie wczesniej wysypie-chociaz szefunio powiedzial ze jeszcze nie zdarzylo sie im remontowac silnika mazdy z powodu padniecia paska.ale pewnie to taki marketing
coz -poniewaz dosc czesto zmieniam auta to dotychczas robilem prezenty nastepnym wlascicielom[w poprzednim dieslu pojezdzilem 10kkm po wymianie paska i sprzedalem]-czas to zmienic.
acha,okazalo sie ze w silniku byl jeszcze fabryczny pasek-czyli 9 lat i 115kkm
mam gwarancje na rok i/lub 15kkm-i tyle zamierzam niestety bj-tka jezdzic.oczywiscie nie omieszkam zdac relacji jesli sie wczesniej wysypie-chociaz szefunio powiedzial ze jeszcze nie zdarzylo sie im remontowac silnika mazdy z powodu padniecia paska.ale pewnie to taki marketing

coz -poniewaz dosc czesto zmieniam auta to dotychczas robilem prezenty nastepnym wlascicielom[w poprzednim dieslu pojezdzilem 10kkm po wymianie paska i sprzedalem]-czas to zmienic.
acha,okazalo sie ze w silniku byl jeszcze fabryczny pasek-czyli 9 lat i 115kkm
- Od: 28 mar 2011, 19:54
- Posty: 24
- Auto: mazda 323 bj ditd 101KM
Witam. WLAD69 jakiej firmy zetaw włożyli? Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Zacznie interesować jak się rozleci silnik
Ja nieryzykowałem
za ory rozrząd + paski napędowe dałem 1170zł + koszty wymiany
Dużo?
Taniej niż naprawa silnika
Ja nieryzykowałem
za ory rozrząd + paski napędowe dałem 1170zł + koszty wymiany
Dużo?
Taniej niż naprawa silnika

- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Don Gregorio napisał(a):Zacznie interesować jak się rozleci silnik
Ja nieryzykowałem
za ory rozrząd + paski napędowe dałem 1170zł + koszty wymiany
Dużo?
Taniej niż naprawa silnika
nie wiem czy przeczytales mojego poprzedniego posta-mam GWARANCJE na rok i/lub 15kkm.co mnie obchodzi czy silnik sie rozleci-dostaje auto zastepcze na czas naprawy.za rok i tak nie bede mial tego auta-chyba ze silnik sie faktycznie rozleci to wtedy szkoda bedzie sprzedawac auto z wyremontowanym silnikiem

- Od: 28 mar 2011, 19:54
- Posty: 24
- Auto: mazda 323 bj ditd 101KM
WLAD69 napisał(a):mam GWARANCJE na rok i/lub 15kkm
15 tysięcy to ja robię w 3 miesiące Co mi z takiej gwarancji

Rok gwarancji na to, że coś nie padnie?
WLAD69 napisał(a):za rok i tak nie bede mial tego auta
Typowe polskie podejście, najtańszym kosztem – "bo nie dla mnie"

Powodzonka
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość