Poduszki silnika i wygłuszenie motoru
Klucze mam dobre.Założyłem nasatke,grzechotka i z kanału napinałem za pomoca łoma bo w komoże silnika to nie da rady naciągnąć.Jeszcze robiłem tak nasatka,przegub,kilka przedłużek aż wystawały nad silnik,rurka i prubowałem odkręcić.Ten zestaw nie był idealnie w pionie tylko pod skosem bo w pionie nie da rady założyć tego zestawu (przewody przeszkadzają) i dlatego założyłem przegub.lukaszp Ty jakich używałeś kluczy?
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
topik napisał(a):Jeszcze robiłem tak nasatka,przegub,kilka przedłużek aż wystawały nad silnik,rurka i prubowałem odkręcić.
ja robilem w ten sam sposob tylko nakoncy zalozylem rozsuwany klucz do odrecania kol mial ok 1m po rozsunieciu a i tak musialem sie mocno spiac zeby poszlo
a przecinac nakretek nie radze bo maja dzwiny gwint (tzn drobnozwojny)
ja probowalem dobrec jedna bo mi nasadka przeskoczyla ( bo byla z tej serii za 5zl/szt)
i mi sie nie udalo dopieroodkrecilem ja taka lepsza nasadka (takie mnie szczescie spotkalo ze akurat na drugi dzień przyszla do mnie paczka z zestawem nowych kluczy) a wtedy kamien spadl mi z serca bo z ta jedna nakretka z 3 godziny walczylem i nie moglem jej ruszyc
nawet pojechalem kupilen nowa nasadke nabilem ja na ta nakretke i tez mi przeskoczyla
zrobilem sobie taki dlugi przecinak zeby mlotkiem tluc ale nie pomagalo bo silnik odginal sie na poduchach wiec dobrze sie zastanow zanim bedziezsz probowal to nasadka z seri najtańsza
a nie mam pojecia jak z kanalu udalo ci sie do niej dostac bo mi nie udalo sie nawet jej dotknac palcem
ale zycze powodzenia
- Od: 5 lip 2006, 01:24
- Posty: 77
- Skąd: Radom\Wroclaw
- Auto: Mazda 323 BJ 2.0 DITD 1999r.
ja pojechałem do mechanika
zdemontowali mi wszystkie poduchy,
założyli wymieniając jeden wkład i zapłaciłem 100zł
firma KAMBEK Kielce polecam
zdemontowali mi wszystkie poduchy,
założyli wymieniając jeden wkład i zapłaciłem 100zł
firma KAMBEK Kielce polecam
*cichy* napisał(a):Czy wierciliście otwory we wkładach? Na moich nowych z TED.... hałasuje bardziej niż na starych poduchach. Wymieniłem, bo naderwana była ta od rozrządu.
nie wierciłem nic
jakie kupiłem takie założyłem
ale u mnie efekt jest b. pozytywny
*cichy* napisał(a):Czy wierciliście otwory we wkładach?
Witam!Ja też nie wierciłem.Wymieniłem od rozrządu i koło chłodnicy i teraz wymieniam koło grodzi.Narazie jest ok.
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
ja tez nic nie wiercilem
nie wiem czy kolega zauwarzyl ze wklady z tedgum nie mozna wlozyc tak przyslowiowo na pale tylko maja ona jakas tam orientacje tzn nalezy je ulozyc mniej wiec w ten sam sposob co oryginaly bo w przeciwmyn razie moga powstawac te dziwne wybracie proby urwania zderzaka itp
tzn to nie musi tak byc jak mowie ale tak mi sie wydaje
bo ja swoje wciskalem tak zeby one lzealy tak mniej wiecej jak oryginaly
nie wiem czy kolega zauwarzyl ze wklady z tedgum nie mozna wlozyc tak przyslowiowo na pale tylko maja ona jakas tam orientacje tzn nalezy je ulozyc mniej wiec w ten sam sposob co oryginaly bo w przeciwmyn razie moga powstawac te dziwne wybracie proby urwania zderzaka itp
tzn to nie musi tak byc jak mowie ale tak mi sie wydaje
bo ja swoje wciskalem tak zeby one lzealy tak mniej wiecej jak oryginaly
- Od: 5 lip 2006, 01:24
- Posty: 77
- Skąd: Radom\Wroclaw
- Auto: Mazda 323 BJ 2.0 DITD 1999r.
Dzięki za odpowiedzi – nie wymieniałem tych poduszek osobiście, zdałem się na mojego mechanika. U mnie drgania były tylko na zimnym silniku (wszystko przenosiło się na deskę rozdzielczą a potem na tył karoserii). Naczytałem się na forum że może to być wina poduszek – mechanik sprawdzał wszystkie i zobaczył naderwaną poduszkę od strony rozrządu i wymienił ją i tą od skrzyni biegów ale efekt jest odwrotny – stare drgania "przykryte" są nowymi. Nie da się jeździć. Zacząłem nawet szukać używanych oryginalnych ale nie ma. A może ja mam takie szczęście albo w 626 GF nie wyglada to tak różowo jak w 323 – większość z Was w tym wątku ma Mazde 323.
- Od: 13 sty 2008, 15:49
- Posty: 10
- Auto: Mazda 626 GF DiTD 1999r.
*cichy* napisał(a):w 626 GF nie wyglada to tak różowo jak w 323
dokładnie mam tak samo, tylko skąd mechanik wziął poduszkę przy skrzyni – tedgum ich nie robi przynajmniej tak mi odpisali i zaproponowali regenerację, a to z kolei unieruchamia auto na min. tydzień więc czekam do urlopu (urlop w domu – załamka)
- Od: 27 mar 2007, 06:09
- Posty: 75
- Auto: było DiTD '00 jest HDi '07
k.el napisał(a):w 626 GF nie wyglada to tak różowo jak w 323
dokładnie mam tak samo, tylko skąd mechanik wziął poduszkę przy skrzyni –
mnie też powiedzieli że jak chce od skrzyni robić to musze regenerować , a to potrwa pare dni
a że była dobra to została
*cichy* napisał(a):Na moich nowych z TED.... hałasuje bardziej niż na starych poduchach. Wymieniłem, bo naderwana była ta od rozrządu.
Tak jak pisze Krzysiek1123 poduszka morze być źle założona.Otwór wewnątrz poduszki musi być powyżej osi symetri
- Od: 5 lis 2007, 11:50
- Posty: 111
- Skąd: GóRA KALWARIA
- Auto: 323F BJ DITD
k.el napisał(a):tym masywniejszym klinem do góry
masywniejszym , większym na dół
żeby silnik był jak najwyżej zamocowany
*cichy* napisał(a):Czy wierciliście otwory we wkładach? Na moich nowych z TED.... hałasuje bardziej niż na starych poduchach. Wymieniłem, bo naderwana była ta od rozrządu.
może poprostu mechanik odwrotnie wkład założył
jak stara siedła to wydawało by sie po niej, że otwór wewnętrzny jest poniżej osi symetrii poduszki
ale jest to zmyła
jak napisał marek cygan musi być wyżej pamiętajcie o tym
Zobaczcie zdjęcie wkładów na 11str.tego postu. Poduszki muszą być założone tak jak na zdjęciu
- Od: 5 lis 2007, 11:50
- Posty: 111
- Skąd: GóRA KALWARIA
- Auto: 323F BJ DITD
Witam!Odkręciłem te dwie śruby a trzecią musiałem przeciąć.Możecie mi podać jakiej firmy używaliście kluczy do odkręcenia tych nakrętek?Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Ja używałem klucza własnej produkcji. Nasadka dwunasto kątna utwardzana przyspawana do klucza do kuł od malucha
- Od: 5 lis 2007, 11:50
- Posty: 111
- Skąd: GóRA KALWARIA
- Auto: 323F BJ DITD
w moim przypadku tez to byla nasdka dwunasto katna firmy bosch
na przegubie i na 3 przedluzkach a na koncu rozsuwany klucz do kol
na przegubie i na 3 przedluzkach a na koncu rozsuwany klucz do kol
- Od: 5 lip 2006, 01:24
- Posty: 77
- Skąd: Radom\Wroclaw
- Auto: Mazda 323 BJ 2.0 DITD 1999r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość