Mazda bardzo zamulona

Postprzez Neonixos666 » 26 paź 2011, 18:26

właśnie tam jest boost sensor zobacz czy po odłączeniu wężyka jest różnica.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez artib » 26 paź 2011, 19:17

Jeszcze jedno czy na desce musi się pokazać jakaś kontrolka przy tej okazji , lub też jak wygląda kontrolka check bo nie mogę się jej dopatrzeć przy przekręceniu kluczykiem . Odpiołem wężyk i ruszyłem dal oczywiście z przypiętym przewodem pinowym i <dupa> Początek podobny jak zawsze czyli wolno i dystyngowanie , ale bez możliwości wyciągnięcia czegoś więcej niż 2500 obr
Początkujący
 
Od: 24 paź 2011, 21:46
Posty: 18
Skąd: GOSTYNIN
Auto: PREMACY 2,0 TD 101 KM
2001R RF2A

Postprzez Neonixos666 » 26 paź 2011, 19:21

kontrolka świec żarowych pełni tą funkcję. Martwi mnie właśnie boost sensor bo jeśli nie widzisz różnicy to on jest winowajcą. Z odpiętym wężykiem bo powinieneś odczuć różnicę. Jak masz możliwość to podepnij jakiś inny boost sensor.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez artib » 26 paź 2011, 19:26

Różnica jest bo z podpiętym wężykiem po mulistym dole pociągne na wysokie obroty i zaczyna się rozwijać po 2500 a z wypiętym wężem nie mogę doczłapać się do 2500 a już napewno ich przekroczyć . Po za tym przy lekkich depnięciach na jałowym kiedy puszcze gaz z podpięciem spadaja obroty stabilnie a przy wysuniętym chyba raczej nie dokońca opadają płynnie
Początkujący
 
Od: 24 paź 2011, 21:46
Posty: 18
Skąd: GOSTYNIN
Auto: PREMACY 2,0 TD 101 KM
2001R RF2A

Postprzez artib » 26 paź 2011, 19:37

Dodam że auto mam niedawno od lipca , z taką usterką kupiłem od gościa z W-wy , wpiereł że taką sprowadził z Niemiec i też tak jeździł 1,5 roku . Nie chce mi się wieżyć że takim mułem jeździł po Wa-wie. Zaliczyłem bałtyk dolewając nawet jakiś siuwask i to tyle mojego . Rachunki z nurauto buły ale kiedy wypiołem filtr powietrza datowany był na 2006 rok i strasznie zasyfiony , nie muwiąc o filtrze paliwa który też swoje przejeździł.
Początkujący
 
Od: 24 paź 2011, 21:46
Posty: 18
Skąd: GOSTYNIN
Auto: PREMACY 2,0 TD 101 KM
2001R RF2A

Postprzez Neonixos666 » 26 paź 2011, 19:46

Powiem Ci że nie kupuje się auta z taką usterką...

No ale nic może coś się uda wydumać. Wydaje mi się że to jakiś czujnik, po osiągnięciu tych obrotów po prostu komp bardziej patrzy na mapę niż na czujniki i dlatego tak może być.

A jeszcze jedno czy przy dodawaniu gazy na postoju rusza się cięgno od turbo?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez artib » 26 paź 2011, 20:32

Sprawdzę jutro bo dzisiaj jest za ciemno a jak nadmieniłem laik ze mnie i cięgna chyba się nie dopatrzę , zwłaszcza że stojąc przed autem nie mogę znaleźć nawet cięgna od " gazu " <glupek2> . Niepokoi mnie fakt , że gdy wsadziłem łapę w okolicy pompy paliwa , auto zgasło natychmiast . Pajęczyna przewodów stała się mi obca <nauka> . Po za tym przewodziki od czujników czy cuś na pompie są strasznie naciągnięte jutro prześlę fotki dla lepsiejszego rekonesansu .
Początkujący
 
Od: 24 paź 2011, 21:46
Posty: 18
Skąd: GOSTYNIN
Auto: PREMACY 2,0 TD 101 KM
2001R RF2A

Postprzez Neonixos666 » 26 paź 2011, 20:34

artib napisał(a):Niepokoi mnie fakt , że gdy wsadziłem łapę w okolicy pompy paliwa , auto zgasło natychmiast

Nie powinno tak być.

daj fotki co Cie nie pokoi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez artib » 26 paź 2011, 20:38

Wiem że troszeczkę mieszam ale naprawdę chcę to opanować bez mechesów bo czuję się jak idiota płacąc za parking pod warsztatem . Przy okazji odpiąłem czujnik na filtrze powietrza czyli chyba przepływomierz ? Oprucz mrugania checku nie było óżnicy w obrotach silnika i przy próbie jazdy bez niego .
Początkujący
 
Od: 24 paź 2011, 21:46
Posty: 18
Skąd: GOSTYNIN
Auto: PREMACY 2,0 TD 101 KM
2001R RF2A

Postprzez Neonixos666 » 26 paź 2011, 20:40

artib napisał(a):Oprucz mrugania checku nie było óżnicy w obrotach silnika i przy próbie jazdy bez niego .


a powinna być różnica i to spora.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez artib » 26 paź 2011, 20:51

Auto jest sprowadzone może poległo u szfabów , ale taka myśl czy może to być wina przepływomierza ? Bo dymków za mną nie ma , szarpać nie szarpie , nie gaśnie i nie faluje przy odpiętym i zapiętym . Czy może jest to splot różnych detali w jeden zonk ? Jak podpinam przepływomierz to słyszę w obudowie całego filtra delikatne szybkie terkotanie jakby klapek przy wypiętym nie , chyba że to omamy słuchowe od tych kłopocików .
Początkujący
 
Od: 24 paź 2011, 21:46
Posty: 18
Skąd: GOSTYNIN
Auto: PREMACY 2,0 TD 101 KM
2001R RF2A

Postprzez artib » 27 paź 2011, 20:14

Dzisiaj zapożyczyłem przepływkę od znajomego z 626 jest taka sama i niestety nie było efektu poprawy. Jeszcze jakby mi ktoś podpowiedział jak zerknąć na cięgno od tej turbiny skoro tam jest wszystko zastawione osłonami i jak tu wstawić fotkę?
Początkujący
 
Od: 24 paź 2011, 21:46
Posty: 18
Skąd: GOSTYNIN
Auto: PREMACY 2,0 TD 101 KM
2001R RF2A

Postprzez kierownik » 27 paź 2011, 21:08

jutro będzie u mnie premacka, to Ci sprawdzę jak nie zapomnę ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez artib » 27 paź 2011, 21:52

dZIĘKI BO KIEPSKI JESTEM W TE KLOCKI NAWET CIĘGNA OD GAZU SZUKAM BO CHCIAŁEM SPRAWDZIĆ STOJĄC PRZED AUTEM CZY PRZY TURBO COŚ SIĘ RUSZA . ALE JAK KTOŚ <dupa> TO <dupa> . ALE CHCE SAM COŚ WKOŃCU ZROBIĆ I ROBIĆ CORAZ WIĘCEJ . JESZCZE PODPOWIEDŹ JAK WRZUCIĆ FOTKI ?
Początkujący
 
Od: 24 paź 2011, 21:46
Posty: 18
Skąd: GOSTYNIN
Auto: PREMACY 2,0 TD 101 KM
2001R RF2A

Postprzez Neonixos666 » 28 paź 2011, 18:52

artib napisał(a):dZIĘKI BO KIEPSKI JESTEM W TE KLOCKI NAWET CIĘGNA OD GAZU SZUKAM BO CHCIAŁEM SPRAWDZIĆ STOJĄC PRZED AUTEM CZY PRZY TURBO COŚ SIĘ RUSZA . ALE JAK KTOŚ <dupa> TO <dupa> . ALE CHCE SAM COŚ WKOŃCU ZROBIĆ I ROBIĆ CORAZ WIĘCEJ . JESZCZE PODPOWIEDŹ JAK WRZUCIĆ FOTKI ?


Nie piszemy dużymi literami!!!
Cięgna od gazu nie znajdziesz bo go nie ma i żeby to sprawdzić musisz mieć kogoś do pomocy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez artib » 28 paź 2011, 19:32

Sorki , ale powiedż jeżeli posadzę kogoś do gazowania , czy cięgna od turbiny dopatrzę się biegając z prawa na lewo czy raczej muszę zdemontować osłonę ? Po za tym denerwóje mnie fakt że jest coraz więcej niewiadomych . Czy może być inny problem z przepływką jeżeli sprawna podpinana nie daje efektu , a wypięta całkowicie ma te same efekty . I czy jest sens żebym sam dobrał sie do egr .
Początkujący
 
Od: 24 paź 2011, 21:46
Posty: 18
Skąd: GOSTYNIN
Auto: PREMACY 2,0 TD 101 KM
2001R RF2A

Postprzez Neonixos666 » 28 paź 2011, 20:11

Nie wiem jak jest w premacy ale powinieneś przy turbo zauważyć jak cięgno, porusza się wchodząc w ,,gruszkę" i wychodząc. EGR nie odkręcisz bez klucza specjalnego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez artib » 28 paź 2011, 21:16

Polukam na to jeszcze. Wiem o kluczu i wiem że jesteś za wyeliminowaniem tego cudactwa . Czym zatkać tego egr stosójąc jedną podkładkę a nie składane ćoś na kilka razy
Początkujący
 
Od: 24 paź 2011, 21:46
Posty: 18
Skąd: GOSTYNIN
Auto: PREMACY 2,0 TD 101 KM
2001R RF2A

Postprzez kierownik » 29 paź 2011, 14:44

kawałek blachy cienkiej? byle mechanik czy spawacz powinien Ci coś dopasować.
klucza może i specjalnego nie trzeba – wyciągasz wentylator chłodnicy i dużym francuzem też idzie, ewentualnie żabą
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez gnat74 » 29 paź 2011, 18:18

Artib ja mialem podobne objawy we czwartek..auto po prostu umarlo..Tak jak pisales ruszalo sie jak jakas limuzyna super klasy..powoli.Moc odplynela.Po 2500 obrotach troszku odzywalo i zamrugala spiralka..W piatek po zmostkowaniu pinow ladnie wymrugala blad boost sensora.Na szczescie kolega mechanik porozbieral madzie po walnietym pasku rozrzadu i pozyczyl mi czujnik.Czujnik inny niz byl u mnie a auto jezdzi duzo lepiej niz na oryginalnym :)A teraz musze i tak dla siebie czujnika poszukac..
Początkujący
 
Od: 8 lip 2010, 17:52
Posty: 14
Skąd: Kłodzko
Auto: mazda 626 DITD 1999
ladniutka :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323