Pompa wtryskowa denso V5 poważnym problemem diesel'a
230 tys na blacie z czego ponad 60 moje to nie takie pare tankowań. Late też swoje robią.
- Od: 14 cze 2007, 23:31
- Posty: 53
- Skąd: Ostrów Mazowiecka
- Auto: Mazda 323f 2.0DTVi 2000r RF2A
tylko czym była zalewana przez 170 tyś.?
Lato – oczywiście, że lepsze dla diesla, ale przy odpowiednim traktowaniu sroga zima nie straszna. DiTD ma ten problem, że dłuuugo się nagrzewa ale nic nie lubi pracować kiedy nie osiągnie swojej optymalnej temp. pracy patrz np. wałek rozrządu – w RF5C jest ten sam, pewnie nieco bardziej obciążony a problemów z jego łuszczeniem nie ma, dlaczego? bo ma webasto.....
choć w DiTD wał korbowy na spacer nie wychodzi
choć w DiTD wał korbowy na spacer nie wychodzi

wole mieć wałek złuszczony niż silnik zatarty 
I tu zonk bo sama mazda przyznała się że to ich wina spowodowana błędem w procesie odlewania czy to nie dziwne że łuszczy się z reguły pierwsza krzywka? W 6 z początku produkcji też to występuje a webasto jest dla tego poprawiony wałek ma inny numer katalogowy.Riki napisał(a):patrz np. wałek rozrządu – w RF5C jest ten sam, pewnie nieco bardziej obciążony a problemów z jego łuszczeniem nie ma, dlaczego? bo ma webasto.....
choć w DiTD wał korbowy na spacer nie wychodzi

Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
nynuch76 napisał(a):I tu zonk bo sama mazda przyznała się że to ich wina spowodowana błędem w procesie odlewania
Gdzie tak jest napisane?
nynuch76 napisał(a):poprawiony wałek ma inny numer katalogowy.
Podaj oba nr, będzie dla potomnych....
witam koledzy mam wielki problem z mazda 626 2.0 DiTD problem tkwi w tym ze nie podaje paliwa na wtryski przy pomocy PLAKA odpala i chodzi tak dlugo jak dlugo aplikujemy polaka w momecie gdy chodzi na placku paliwo pokazuje sie na wtryskach ale ze zbyt malym cisnieniem takim ze nie da rady przebic wtryskiwaczy co moze byc przyczyna?????? podmienialem zawor SCV dalej to samo na zaworze SCV pokazuje sie napiecie oscylujace w graniocach 4,5V -5,5V wymontowalem tez elektro zawor ten wkrecony z boku sprawdzilem tez dziala i napiecie do niego dochodzi 12v a takrze odkrecilem zawor SCV i ten elektro zawor z boku przedmuchalem pod cisnieniem powietrzem dalej zadnych rezultatow poprostu juz nie wiem co moze byc przyczyna sprawdzilem wszystkie wtyczki polaczenia w komoze silnika na zadnej nie ma pinow ktore mogly by zasniedziec sprawdzilem takze zasilanie do sterownika tego co steruje pompa jest ono w granicach 5-6V problem powstal z niewiadomych przyczyn auto chodzilo normalnie potem zostal umysy silnik myjka po myciu auto odpalilo chodzilo z pol godziny potem zostalo zaparkowane w garazu i stalo przez miesiac nie odpalane wlascicieli nie bylo w domu po powrocie chcieli odpalic auto i klapa ani rusz
dzieki za jaka kolwiek podpowiedz czekam pozdrawiam
- Od: 18 lut 2011, 19:30
- Posty: 4
chcial bym jeszcze dodac ze po przekreceniu kluczyka na zaplon slychac jakies tykanie w pompie a dokladnie po lewej stronie elektrozaworu jest jakis czyjnik czy cois takiego przykrecony do pompu dwoma srubkami przychodzi do niego kostka 2 albo 3 pinowa po jej odlaczeniu przestaje tykac
- Od: 18 lut 2011, 19:30
- Posty: 4
SCV nie ma w ditd jest SPV i TCV. Ewidentnie problem powstał przez wodę po umyciu silnika, sprawdź czy przez nią nie zrobiło się zwarcie i jakiś przekaźnik/bezpiecznik nie poszedł.
Miałem podobna sytuacje nie podawało paliwa, i okazało się ze rozkodował się immobilizer
Po zakodowaniu odpalił, ale u mnie silnik nie był myty
Pozdrawiam
Po zakodowaniu odpalił, ale u mnie silnik nie był myty
Pozdrawiam
- Od: 9 kwi 2009, 19:02
- Posty: 11
- Skąd: Radom
- Auto: Premacy 2003 1,8 lpg
Usterka elektryki całkowicie blokuje dopływ paliwa na wtryski a tu wygląda na problem z pompą wtryskową.ozipo napisał(a):problem tkwi w tym ze nie podaje paliwa na wtryski przy pomocy PLAKA odpala i chodzi tak dlugo jak dlugo aplikujemy polaka w momecie gdy chodzi na placku paliwo pokazuje sie na wtryskach ale ze zbyt malym cisnieniem takim ze nie da rady przebic wtryskiwaczy co moze byc przyczyna??????

Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
może spv? on jest odpowiedzialny za ciśnienie wtrysku
Jasne jak niby tan zawór tworzy ciśnienieNeonixos666 napisał(a):może spv? on jest odpowiedzialny za ciśnienie wtrysku


Uploaded with ImageShack.us
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
nie chodziło mi o to co wytwarza tylko co reguluje ciśnienie. Pompa nie pada od tak z dnia na dzień tylko trwa to jakiś czas a tu ewidentnie coś z elektryką jest po myciu.
Chyba nie tak wydaje mi się że zawór reguluje wielkością dawki wtrysku jak się mylę niech mnie ktoś poprawi bo pompy to nie moja broszkaNeonixos666 napisał(a):nie chodziło mi o to co wytwarza tylko co reguluje ciśnienie

Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
Wpadłem! Temat Powielony, zapoznaj sięz regulaminem forum. Pytanie zadaj w temacie który już istnieje. KOSZ
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
a wielkość dawki zależy od ciśnienia większa dawka to większe ciśnienie wtrysku.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości