Pompa wtryskowa denso V5 poważnym problemem diesel'a

Postprzez Grzechmazda 323fD » 24 sty 2011, 20:26

230 tys na blacie z czego ponad 60 moje to nie takie pare tankowań. Late też swoje robią.
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2007, 23:31
Posty: 53
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Auto: Mazda 323f 2.0DTVi 2000r RF2A

Postprzez Neonixos666 » 24 sty 2011, 20:29

tylko czym była zalewana przez 170 tyś.?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 24 sty 2011, 21:01

Lato – oczywiście, że lepsze dla diesla, ale przy odpowiednim traktowaniu sroga zima nie straszna. DiTD ma ten problem, że dłuuugo się nagrzewa ale nic nie lubi pracować kiedy nie osiągnie swojej optymalnej temp. pracy patrz np. wałek rozrządu – w RF5C jest ten sam, pewnie nieco bardziej obciążony a problemów z jego łuszczeniem nie ma, dlaczego? bo ma webasto.....
choć w DiTD wał korbowy na spacer nie wychodzi <lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 24 sty 2011, 21:05

wole mieć wałek złuszczony niż silnik zatarty :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez nynuch76 » 25 sty 2011, 00:15

Riki napisał(a):patrz np. wałek rozrządu – w RF5C jest ten sam, pewnie nieco bardziej obciążony a problemów z jego łuszczeniem nie ma, dlaczego? bo ma webasto.....
choć w DiTD wał korbowy na spacer nie wychodzi <lol>
I tu zonk bo sama mazda przyznała się że to ich wina spowodowana błędem w procesie odlewania czy to nie dziwne że łuszczy się z reguły pierwsza krzywka? W 6 z początku produkcji też to występuje a webasto jest dla tego poprawiony wałek ma inny numer katalogowy. <spoko>
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)Obrazek
Kto wymyślił downsizing ?
Forumowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 12:42
Posty: 632 (24/26)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.2 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Postprzez Riki » 25 sty 2011, 01:36

nynuch76 napisał(a):I tu zonk bo sama mazda przyznała się że to ich wina spowodowana błędem w procesie odlewania


Gdzie tak jest napisane?

nynuch76 napisał(a):poprawiony wałek ma inny numer katalogowy.


Podaj oba nr, będzie dla potomnych.... :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez ozipo » 18 lut 2011, 20:14

witam koledzy mam wielki problem z mazda 626 2.0 DiTD problem tkwi w tym ze nie podaje paliwa na wtryski przy pomocy PLAKA odpala i chodzi tak dlugo jak dlugo aplikujemy polaka w momecie gdy chodzi na placku paliwo pokazuje sie na wtryskach ale ze zbyt malym cisnieniem takim ze nie da rady przebic wtryskiwaczy co moze byc przyczyna?????? podmienialem zawor SCV dalej to samo na zaworze SCV pokazuje sie napiecie oscylujace w graniocach 4,5V -5,5V wymontowalem tez elektro zawor ten wkrecony z boku sprawdzilem tez dziala i napiecie do niego dochodzi 12v a takrze odkrecilem zawor SCV i ten elektro zawor z boku przedmuchalem pod cisnieniem powietrzem dalej zadnych rezultatow poprostu juz nie wiem co moze byc przyczyna sprawdzilem wszystkie wtyczki polaczenia w komoze silnika na zadnej nie ma pinow ktore mogly by zasniedziec sprawdzilem takze zasilanie do sterownika tego co steruje pompa jest ono w granicach 5-6V problem powstal z niewiadomych przyczyn auto chodzilo normalnie potem zostal umysy silnik myjka po myciu auto odpalilo chodzilo z pol godziny potem zostalo zaparkowane w garazu i stalo przez miesiac nie odpalane wlascicieli nie bylo w domu po powrocie chcieli odpalic auto i klapa ani rusz :( dzieki za jaka kolwiek podpowiedz czekam pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 18 lut 2011, 19:30
Posty: 4

Postprzez ozipo » 18 lut 2011, 20:24

chcial bym jeszcze dodac ze po przekreceniu kluczyka na zaplon slychac jakies tykanie w pompie a dokladnie po lewej stronie elektrozaworu jest jakis czyjnik czy cois takiego przykrecony do pompu dwoma srubkami przychodzi do niego kostka 2 albo 3 pinowa po jej odlaczeniu przestaje tykac
Początkujący
 
Od: 18 lut 2011, 19:30
Posty: 4

Postprzez Neonixos666 » 18 lut 2011, 21:15

SCV nie ma w ditd jest SPV i TCV. Ewidentnie problem powstał przez wodę po umyciu silnika, sprawdź czy przez nią nie zrobiło się zwarcie i jakiś przekaźnik/bezpiecznik nie poszedł.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez ozipo » 18 lut 2011, 23:10

sprawdzalem bezpieczniki sa ok nie ma zadnego upalonego a ktory przekaznik odpowiada za sterowanie pompa ???
Początkujący
 
Od: 18 lut 2011, 19:30
Posty: 4

Postprzez Krzychsola » 19 lut 2011, 08:36

Miałem podobna sytuacje nie podawało paliwa, i okazało się ze rozkodował się immobilizer
Po zakodowaniu odpalił, ale u mnie silnik nie był myty
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 9 kwi 2009, 19:02
Posty: 11
Skąd: Radom
Auto: Premacy 2003 1,8 lpg

Postprzez ozipo » 19 lut 2011, 16:47

yhym a podczas startowania swiecil ci sie czerwony kluczyk immo na liczniku???? nie wiem jak jest ale chyba jak by sie immo rozkodowal to by wogule nie podal nic paliwa na wtryski nawet jak byl odpalony na plaku ??
Początkujący
 
Od: 18 lut 2011, 19:30
Posty: 4

Postprzez nynuch76 » 19 lut 2011, 17:16

ozipo napisał(a):problem tkwi w tym ze nie podaje paliwa na wtryski przy pomocy PLAKA odpala i chodzi tak dlugo jak dlugo aplikujemy polaka w momecie gdy chodzi na placku paliwo pokazuje sie na wtryskach ale ze zbyt malym cisnieniem takim ze nie da rady przebic wtryskiwaczy co moze byc przyczyna??????
Usterka elektryki całkowicie blokuje dopływ paliwa na wtryski a tu wygląda na problem z pompą wtryskową. <nie> oczywiste sprawy jak filtr i poziom paliwa sprawdzony <ok>
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)Obrazek
Kto wymyślił downsizing ?
Forumowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 12:42
Posty: 632 (24/26)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.2 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Postprzez Neonixos666 » 19 lut 2011, 17:26

może spv? on jest odpowiedzialny za ciśnienie wtrysku
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez nynuch76 » 19 lut 2011, 17:58

Neonixos666 napisał(a):może spv? on jest odpowiedzialny za ciśnienie wtrysku
Jasne jak niby tan zawór tworzy ciśnienie hahaha po co w pompie jeszcze coś takiego jak głowica rozdzielacza z sekcją tłoczącą rdzawy kolor na załączonym zdjęciu :P Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)Obrazek
Kto wymyślił downsizing ?
Forumowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 12:42
Posty: 632 (24/26)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.2 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Postprzez Neonixos666 » 19 lut 2011, 18:14

nie chodziło mi o to co wytwarza tylko co reguluje ciśnienie. Pompa nie pada od tak z dnia na dzień tylko trwa to jakiś czas a tu ewidentnie coś z elektryką jest po myciu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez nynuch76 » 19 lut 2011, 18:27

Neonixos666 napisał(a):nie chodziło mi o to co wytwarza tylko co reguluje ciśnienie
Chyba nie tak wydaje mi się że zawór reguluje wielkością dawki wtrysku jak się mylę niech mnie ktoś poprawi bo pompy to nie moja broszka <nie>
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)Obrazek
Kto wymyślił downsizing ?
Forumowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 12:42
Posty: 632 (24/26)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.2 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Postprzez Bandit » 19 lut 2011, 18:29

Wpadłem! Temat Powielony, zapoznaj sięz regulaminem forum. Pytanie zadaj w temacie który już istnieje. KOSZ
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 20 lut 2011, 12:36

a wielkość dawki zależy od ciśnienia większa dawka to większe ciśnienie wtrysku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kwinto » 23 lut 2011, 19:57

Witam,
czy stosował ktoś taki dodatek do paliwa MOTUL DIESEL SYSEM CLEAN, mam problemy z szarpaniem silnika w zakresie obrotów 2-2,5 tys. stawiam na zawór SPV w pompie(nie cieknie) może cos ten specyfik pomoże?
Początkujący
 
Od: 25 lip 2010, 21:00
Posty: 5
Skąd: MIĘDZYRZEC PODLASKI
Auto: 323F DITD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323