Auto na hamowni tylko 85KM.
Strona 1 z 1
Witam.
Przedstawiam swój problem,posiadam auto 2,5roku.
Samochód sprawuje sie bardzo dobrze ,niedawno był czyszczony cały dolot i zaślepiono EGR. Zawory wyregulowane,paliwo z wiarygodnych stacji,auto pali na dotyk nawet przy dużych mrozach,zero kopcenia,dynamika raczej dobra V- 80-120km/h 13s,spalanie trasa 5.5 miasto 6.5l. Od jakiegoś czasu zastanawiałem się nad wzrostem mocy. Byłem w Vtechu ina hamowni stwierdzono 85KM bardzo mnie to zaskoczyło.Przy tych parametrach odmówiono mi zwiekszenie mocy. Podejrzewaja zapchanie katalizatora badz nie sprawna turbina. Samochód moim zdaniem ma za dobra dynamike jak na 85km.
Ja zgłupiałem, czyżby ditd wszystkie maja mniejszą moc.
Przedstawiam swój problem,posiadam auto 2,5roku.
Samochód sprawuje sie bardzo dobrze ,niedawno był czyszczony cały dolot i zaślepiono EGR. Zawory wyregulowane,paliwo z wiarygodnych stacji,auto pali na dotyk nawet przy dużych mrozach,zero kopcenia,dynamika raczej dobra V- 80-120km/h 13s,spalanie trasa 5.5 miasto 6.5l. Od jakiegoś czasu zastanawiałem się nad wzrostem mocy. Byłem w Vtechu ina hamowni stwierdzono 85KM bardzo mnie to zaskoczyło.Przy tych parametrach odmówiono mi zwiekszenie mocy. Podejrzewaja zapchanie katalizatora badz nie sprawna turbina. Samochód moim zdaniem ma za dobra dynamike jak na 85km.
Ja zgłupiałem, czyżby ditd wszystkie maja mniejszą moc.
- Od: 6 sie 2007, 09:56
- Posty: 24
- Skąd: Bialystok
były też 90 konne w 323 , przeczytaj poradnik tam pisze co jest co 
- Od: 4 mar 2008, 22:18
- Posty: 461
- Skąd: Leżajsk
- Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II
andrzej.j – nie napisałeś jakie masz auto i dokładnie jaki silnik, jaki przebieg itd.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Turbine słychać już około 1400obr.a od 2200 -3200 ma bardzo dobre przyśpieszenie.
Tak sie zastanawiam jak powinien pracować zawór westegate bo umnie stoi w miejscu przy dodawaniu obrotów,oczywiście ręką przepustnica się przesuwa wstrone pasażera. Czy ma to jakieś znaczenie.
Jest to turbina o stałej geometrii.
Tak sie zastanawiam jak powinien pracować zawór westegate bo umnie stoi w miejscu przy dodawaniu obrotów,oczywiście ręką przepustnica się przesuwa wstrone pasażera. Czy ma to jakieś znaczenie.
Jest to turbina o stałej geometrii.
- Od: 6 sie 2007, 09:56
- Posty: 24
- Skąd: Bialystok
ten zawór powinien się poruszyć przy obrotach około 3500, z tego co pamiętam
- Od: 4 mar 2008, 22:18
- Posty: 461
- Skąd: Leżajsk
- Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II
1. nie wiadomo który to silnik RF2a czy RF3/4
2. turbina w DiTD jest wyłącznie o stałej geometrii
3. data produkcji – rocznik...
2. turbina w DiTD jest wyłącznie o stałej geometrii
3. data produkcji – rocznik...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Silnik RF2 – 2001r.
Przy jakim obciążeniu zawór westegate powinien pracować i w którą stronę.
Słyszałem ze pełną moc uzyskuje się wtedy gdy on zadziała.
Może to ta przyczyna. A może jest za małe podciśnienie turbiny i zawór nie da rady ruszyć.Sprawdzałem pompką podciśnieniową zawór jest szczelny.
Przy jakim obciążeniu zawór westegate powinien pracować i w którą stronę.
Słyszałem ze pełną moc uzyskuje się wtedy gdy on zadziała.
Może to ta przyczyna. A może jest za małe podciśnienie turbiny i zawór nie da rady ruszyć.Sprawdzałem pompką podciśnieniową zawór jest szczelny.
- Od: 6 sie 2007, 09:56
- Posty: 24
- Skąd: Bialystok
andrzej.j napisał(a):Silnik RF2 – 2001r.
Nie prosiłem o napisy na elementach silnika (takie same są w najnowszym RF7J) tylko o model – proszę sobie zaglądnąć w poradnik i jednoznacznie stwierdzić – są nwet zdjęcia dla odróżnienia. Rok 2001 i RF2A wykluczają się wzajemnie.
W zależności od modelu motoru jest INNE sterowanie turbiną.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Sprawdziłem dokładnie po numerze identyfikacyjnym w serwisie Auto Jaksa.
Silnik RF2A, 101 km,na starej turbinie.
Czy może być to przyczyna katalizatora tak mi sugerowano w vtech.
Serwis Auto Jaksa twierdzi że zawór westegate nie ma nic do mocy, chyba ze pompa.
Silnik RF2A, 101 km,na starej turbinie.
Czy może być to przyczyna katalizatora tak mi sugerowano w vtech.
Serwis Auto Jaksa twierdzi że zawór westegate nie ma nic do mocy, chyba ze pompa.
- Od: 6 sie 2007, 09:56
- Posty: 24
- Skąd: Bialystok
andrzej.j napisał(a):Serwis Auto Jaksa twierdzi że zawór westegate nie ma nic do mocy
i to jest prawda, no prawie,
- Od: 4 mar 2008, 22:18
- Posty: 461
- Skąd: Leżajsk
- Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II
Nie w tym przypadku.... w ogole nie widziałem auta wiec ciezko mi wypowiadac się co tam sie stało.....moze byc to rowniez pompa , na powietrzu auto nie bedzie jezdziło , potrzebuje odpowiedniej dawki paliwa tak ?malkolm2 napisał(a): no prawie
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a): potrzebuje odpowiedniej dawki paliwa tak ?
pewnie, ja wogóle nie znam się na silnikach z bezpośrednim wtryskiem, a mazda to już czarna magia
- Od: 4 mar 2008, 22:18
- Posty: 461
- Skąd: Leżajsk
- Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II
Dawka paliwa czyli dawkowanie pompy z tego co się orientowałem to stwierdzenie tego na samochodzie jest niemożliwe,tylko wyjęcie pompy i sprawdzenie(opinia MABI).
Czekam na opinie co z tym dalej robić, może ktoś ma doświadczenie,np.polecenie jakiegoś dobrego warsztatu, wszedzie gdzie byłem to zaskakująca niekompetencja.
Szukam posiadaczy DITD w Białymstoku lub oklicach aby porównać auta,czekam na kontakt.
Czekam na opinie co z tym dalej robić, może ktoś ma doświadczenie,np.polecenie jakiegoś dobrego warsztatu, wszedzie gdzie byłem to zaskakująca niekompetencja.
Szukam posiadaczy DITD w Białymstoku lub oklicach aby porównać auta,czekam na kontakt.
- Od: 6 sie 2007, 09:56
- Posty: 24
- Skąd: Bialystok
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości