zapach oleju npędowego

Postprzez xANDy » 18 mar 2007, 20:50

xANDy napisał(a):że czujnik a zawór to dwie różne rzeczy
tomekrvf napisał(a):To powiedz mi jaki to czujnik, bo moim zdaniem mówimy tu bez przerwy o cieknącym zaworze TCV
No widzisz Tomcio... ja naprawdę nie wiem. Pamiętam, że był taki problem z czujnikiem ciśnienia paliwa, że przeciekało paliwo przez piny i wiązką ściekało do PCM. Ty mówisz o zaworze – więc dla mnie zawór a czujnik to jednak dwie różne rzeczy...

PS. coś i obiecałeś przysłać a ja ciągle czekam...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez MarekW » 29 paź 2007, 14:32

I mnie to dopadlo, wczoraj patrze, a tu ropa w kabinie :–(.
Widac, ze to standardowy problem gdy przecieka TCV. Tylko kwestia czasu jak ropa dojdzie do kabiny.

Od pewnego czasu zabieram sie za uszczelnienie TCV lub jego wymiane bo delikatnie cieknie. Teraz to bede musial to zrobic b. szybko bo nie lubie miec ropy w okolicach komputera. Mam motywacje.

Moze Wy wiecie gdzie zdobyc takie maty co sa oryginalnie zamontowane. Ropa chyba je troche porozpuszczala i jest tam niezly bajzel. Lub czym je zastapic (oprocz gazet).
Moze filc ? Moze jakis dedykowany preparat do takich zastosowan?

Marek
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Postprzez Grendel » 29 paź 2007, 15:19

Mata bitumiczna – znajdziesz na Allegro – zamów taką niesztywną.
Ja zeskrobałem tylko tę matę zlasowaną przez ropę reszty nie ruszałem i potem na to nakleiłem nowe maty.
Jeżeli chodzi o środek – to jakiś taki odtłuszczający – też popatrz na Allegro.
Z filcem sprawa jest prostsza :D :) :D :) :D :) :D :) widziałem taką u xAndiego w garażu ;P
Powodzenia!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 15:20
Posty: 46
Skąd: Poznań
Auto: Skoda Octavia II TDI 77kW

Postprzez xANDy » 29 paź 2007, 16:09

MarekW – są dobre sposoby na wygłuszanie madzi – naprostsze tyo rzeczywiście maty – ale spójrz na skuteczniejsze metody (fotorelacje z wygłuszania mojej mazdy) ;P
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez MarekW » 29 paź 2007, 23:46

Dziękuję xANDy, ale aż takie wygłuszenie mnie nie jest potrzebne. Według mnie fabryczne jest wystarczające. Potrzebuje wymienić te maty rozpuszczone przez ropę na nowe. Dodatkowo muszę wywalić tę włóknię bo jest cała w ropie i zastąpienie jej czymś bardzo podobnym.

Właśnie uszczelniłem wtyczkę zaworu TCV silikonem samochodowych i wygląda obiecująco. Najlepsze jest dojście do niego z kanału i procedura jest prosta (odkręcenie osłony i zawór widać jak na dłoni).

Dzwoniłem też, do serwisu pomp Boscha i powiedzieli, że nowy TCV to wydatek 1080pln, i że się go nie regeneruje tylko wymienia (nie ma zamienników).
Dodatkowo Pan z serwisu powiedział, że podobne problemy z wyciekiem przez złącze elektryczne występuje w zaworach innych producentów tj. BOSCH czy Delphi. Więc DENSO nie jest wyjątkiem i zdaje się, że wszyscy mają z tym problem.

Pozdawiam
Marek
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323